SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:AjaxInsider twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 19:55:48Ajax D1 naar de finale #AbanoTrophy na 9-8 overwinning op AC Milan, na penalty's!! @AbanoTrophy reageer retweet
Dat was echt geweldig tegen VVV in de avond. Zo mooiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:08 schreef Stiggie het volgende:
Die huldiging is ook te triest voor woorden op die plek. Weet het nog van de vorige keer... bahhhh wat was dat slecht.
Het feestje in de arena is veel leuker iig! Die ereronde waar het licht uit ging vorig jaar was geniaal. Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen
De lichten uitdoen gaat in ieder geval weinig uithalen om 14:30quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:08 schreef Stiggie het volgende:
Die huldiging is ook te triest voor woorden op die plek. Weet het nog van de vorige keer... bahhhh wat was dat slecht.
Het feestje in de arena is veel leuker iig! Die ereronde waar het licht uit ging vorig jaar was geniaal. Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De lichten uitdoen gaat in ieder geval weinig uithalen om 14:30
Waarom verpesten ze het feestje dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:15 schreef Wessiej het volgende:
En dat supporters het gaan vermijden, ja beetje triest. Ze krijgen een keer niet hun favorite thing dus gaan ze ergens ver weg zitten, als een boos kind in de Jamin. Snap het wel, maar doe het gewoon niet joh, verpest het feestje niet. Je gaat niet als een huillie met een monarchistenbord bij de abdicatie zitten, en je gaat niet als er een feestje is expres ergens anders staan. Man up.
Morgen zal het lastig zijn voor Amsterdam om een feest in de stad te voorkomen. Ik hoop dat het dan ook goed gaat, anders is het weer extra reden om ook een volgende keer niet in de stad te huldigen.quote:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:22 schreef tammepiet het volgende:
Gaat niet gerelt worden ook niet tegen de politie, niet in de binnenstad tenminste
Vak 410.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:15 schreef Wessiej het volgende:
En dat supporters het gaan vermijden, ja beetje triest. Ze krijgen een keer niet hun favorite thing dus gaan ze ergens ver weg zitten, als een boos kind in de Jamin. Snap het wel, maar doe het gewoon niet joh, verpest het feestje niet. Je gaat niet als een huillie met een monarchistenbord bij de abdicatie zitten, en je gaat niet als er een feestje is expres ergens anders staan. Man up.
Er zaten wel wat sneue dingen tussen zoals die reggea artiest die nederlandstalig ging zingenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:10 schreef Wessiej het volgende:
Arenapark was vorig jaar btw helemaal niet zo erg. Tenminste ik vond het niet zo erg. En ja heb alle 3 de locaties meegemaakt.
de ontlading van 2010 zal je inderdaad een hele lang tijd niet meer meemaken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]maar was vorig jaar wel erg mooi
benieuwd deze keer (als het lukt natuurlijk) hoe het nu gaat. Twee jaar geleden tegen Twente was gewoon een gekkenhuis, vorig jaar was het door de stand niet zo spannend meer, en nu hebben we dat ook eigenlijk.
We hebben in ieder geval mooi weer zoals het er uit ziet
Eerst winnenquote:Op zondag 5 mei 2013 01:03 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier vandaag heren! Maak er een mooi feest van!
Mooi moment voor bier danquote:Op zondag 5 mei 2013 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zaten wel wat sneue dingen tussen zoals die reggea artiest die nederlandstalig ging zingen
dat komt wel goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Als je nu klaagt over maandagochtend oke...dan moet er weer vroeg worden begonnenquote:Op zondag 5 mei 2013 03:39 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
Zodat de hele middag/avond nog gefeest kan worden?
Kan ook gewoon om 14.30 hoor. Dan feesten ze maar volgende dag verder.quote:Op zondag 5 mei 2013 03:39 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
Zodat de hele middag/avond nog gefeest kan worden?
Je bent aan het fokken, slapen jij dan kan je iig langer slapen = je eigen klacht ontkrachtenquote:Op zondag 5 mei 2013 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon om 14.30 hoor. Dan feesten ze maar volgende dag verder.
Ik heb het gevoel dat het 2-0 gaat worden. Met goals van Fischer en de Jong.quote:Op zondag 5 mei 2013 03:44 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
Je bent aan het fokken, slapen jij dan kan je iig langer slapen = je eigen klacht ontkrachten
Ik heb het gevoel dat het halve team morgen scoort![]()
Uiteindelijk ook goed, maar houdt op.quote:Op zondag 5 mei 2013 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het 2-0 gaat worden. Met goals van Fischer en de Jong.
Vreselijk seizoen was datquote:Op zondag 5 mei 2013 03:51 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
Uiteindelijk ook goed, maar houdt op.
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 05-05-2013 om 09:47:03Zo. Vandaag De Schaal ophalen. #32 reageer retweet
Is volgens hem nog allemaal dankzij het oude bestuurquote:Op zondag 5 mei 2013 09:50 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 05-05-2013 om 09:47:03Zo. Vandaag De Schaal ophalen. #32 reageer retweet
414, eerste rijquote:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 05-05-2013 om 10:57:34Burgemeester Van der Laan verrast fans #Ajax met bezoek aan supportershonk. Niet zoals hij zelf verwachtte uitgefloten maar warme ontvangst. reageer retweet
Niks mis mee. Gewoon je van je beste kant laten zien vandaag en hopelijk betaalt dat zich uit in de toekomst.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:12 schreef Syntix het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 05-05-2013 om 10:57:34Burgemeester Van der Laan verrast fans #Ajax met bezoek aan supportershonk. Niet zoals hij zelf verwachtte uitgefloten maar warme ontvangst. reageer retweet
Tof man!quote:Op zondag 5 mei 2013 10:50 schreef Againzender het volgende:
Ik mag me wel eens gaan omkleden trouwens. En er moet nog een mascotte van 8 rood-wit gemaakt worden, hij is zenuwachtig geloof ik
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 05-05-2013 om 11:15:41Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Schöne, Eriksen, Babel, Sigthórsson, Fischer. #ajawil reageer retweet
quote:
Haha nee, ik ga ook sowieso kijken maar ben niet aanwezig vandaag. Maar morgen een vrij belangrijke herkansing. Dus als ik nu naar de klote ga is dat geen ideale situatiequote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:25 schreef computergirl het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als ze vandaag verliezen?
Ik ook. Maar dat komt door gisterenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:26 schreef computergirl het volgende:
Domme vrouwen vraag 2: waarom zuipen die supporters zo veel? Sommigen zijn nu al dronken
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:26 schreef computergirl het volgende:
Domme vrouwen vraag 2: waarom zuipen die supporters zo veel? Sommigen zijn nu al dronken
Zelfde reden waarom sommige mensen zuipen op hun verjaardag of oud op nieuwquote:Op zondag 5 mei 2013 11:26 schreef computergirl het volgende:
Ooh, hihi excuses. Mijn fout.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dezewas op mijn vraag wat er gebeurt mochten ze onverhoopt verliezen
Als we vandaag verliezen is iedereen boos en winnen we volgende week en is iedereen weer blij.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dezewas op mijn vraag wat er gebeurt mochten ze onverhoopt verliezen
Nou, doet de KNVB nog iets goed want vrijdagavond? zat hij bij Go Ahead Eagles te kijken bleek dat Cambuur uit wist te winnen en dus de landstitel bij de Jupiler League binnenhaalde en de reserveschaal in Rotterdam moest worden uitgereikt omdat mijnheer met de originele in Deventer zat.quote:
Volendam stond twee punten voor, logisch dat de echte Schaal die kant op gaat.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou, doet de KNVB nog iets goed want gisteren? zat hij bij Go Ahead Eagles te kijken bleek dat Cambuur uit wist te winnen en dus de landstitel bij de Jupiler League binnenhaalde en de reserveschaal in Rotterdam moest worden uitgereikt omdat mijnheer met de originele in Deventer zat.
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou, doet de KNVB nog iets goed want vrijdagavond? zat hij bij Go Ahead Eagles te kijken bleek dat Cambuur uit wist te winnen en dus de landstitel bij de Jupiler League binnenhaalde en de reserveschaal in Rotterdam moest worden uitgereikt omdat mijnheer met de originele in Deventer zat.
Dat is toch normaal?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou, doet de KNVB nog iets goed want vrijdagavond? zat hij bij Go Ahead Eagles te kijken bleek dat Cambuur uit wist te winnen en dus de landstitel bij de Jupiler League binnenhaalde en de reserveschaal in Rotterdam moest worden uitgereikt omdat mijnheer met de originele in Deventer zat.
i told you soquote:Op zondag 5 mei 2013 12:27 schreef badboynova het volgende:
siem gaat weer score net als de vorige twee kampioen wedstrijden![]()
oepsquote:
Elke terugspeelbal op zn linkervoet is idd billen knijpen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:00 schreef wolferl het volgende:
Vermeer is onrustig, heb toch liever Cillissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |