quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:59 schreef MartiniNL het volgende:
Crosspost, happy met mn florals
[ afbeelding ]
American Apparel een optie? Ik vind de shirts van norse en lvc wel fijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:20 schreef doo. het volgende:
Vandaag shoppingdagje gehad in DH, niks gekocht.
Chick wel nog die roshe metrics gekocht. Stonden in RL echt tof, zal binnenkort foto'tje posten.
Waar kan ik trouwens voor betaalbare prijs shortsleeve tees kopen? Houdt wel van basic, rustig wit/creme/zwart, iets dikkere stof of juist dun katoen. Fit beetje loose.
Manus had helaas die FTC Dunks nog niet, was wel benieuwd hoe ze waren IRL.
Nu de bbq aangooien, cheers (longstory)
Misschien Fittz?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:20 schreef doo. het volgende:
Vandaag shoppingdagje gehad in DH, niks gekocht.
Chick wel nog die roshe metrics gekocht. Stonden in RL echt tof, zal binnenkort foto'tje posten.
Waar kan ik trouwens voor betaalbare prijs shortsleeve tees kopen? Houdt wel van basic, rustig wit/creme/zwart, iets dikkere stof of juist dun katoen. Fit beetje loose.
Manus had helaas die FTC Dunks nog niet, was wel benieuwd hoe ze waren IRL.
Nu de bbq aangooien, cheers (longstory)
Ooit een iPad besteld via http://www.gamesforcanada.com/main-page.phpquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:57 schreef Mgolovic het volgende:
Iemand een idee hoe ik voor een fatsoenlijke prijs US Converse All Stars (custom) naar Nederland kan laten shippen? Ze kosten daar 75 dollar, maar met zo'n tussenpersoon komen ze op 122 Euro, ex BTW ook nog. Verzenden naar Canada was ook nog een optie geweest aangezien daar familie woont en er deze zomer een NL delegatie heen gaat, maar dat doet Converse dus ook niet.
Nog niet te koop in NY. Niet echt geshopt, lange wandeling gemaakt richting Williamsburg (Brooklyn) via de Highline, Meatpacking, SoHo, etc. Kwamen toch langs Kith en ben even gestopt bij Supreme (bijna leeg inmiddels). Heel snel langs 21 Mercer gelopen, hadden veel Gyakusou liggen, maar vind dit jaar alles wat minder interessant.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Uitverkocht zeker? Toch nog een klein shop tripje voor jezelf weten te maken?
Norse, maar is niet echt heel cheap. Alan Red heeft vaak op meerdere plekken prima aanbiedingen, en is meer dan prima. Cold Method is ook prima voor die zooiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
American Apparel een optie? Ik vind de shirts van norse en lvc wel fijn.
.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:28 schreef acbs2 het volgende:
Doordat het hier en daar al gelekt is..
Bricks & Mortars pack komen september.
Goede kleur paars ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:19 schreef Atta-boy het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!
Elke dag wivahs posten we in this
[ link | afbeelding ]
Met dank aan vault nog, als deze een goede shape had was ie kneiterhard. Jammer van de klompshape.
Hebben hebben. Ik hoop echt dat ik een paartje kan bemachtigen.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:28 schreef acbs2 het volgende:
Doordat het hier en daar al gelekt is..
Bricks & Mortars pack komen september.
@ bajs en gracht daar ben ik het inderdaad mee eens ook. Dit is een trui die moeilijk te rocken is. De tee is al iets makkelijker.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:58 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik ben het in deze met Bajs eens. Sneakers zijn leuk maar ik probeer voor de rest me iets "volwassener" (lees; geen te wilde prints, niet te gekke kleurtjes, dat soort dingen) te kleden. Anders krijg je snel zo'n hoog Woei/Patta fanboy gehalte vind ik.
Aan de andere kant zijn er ook gasten van 30+ die dit soort kleding gewoon rocken so whatever floats your boat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tee![]()
Je kunt het zeker rocken tot je 80 bent, gewoon niet mijn stijl. Ik bewonder het wel, vind het dope als mensen het kunnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:58 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik ben het in deze met Bajs eens. Sneakers zijn leuk maar ik probeer voor de rest me iets "volwassener" (lees; geen te wilde prints, niet te gekke kleurtjes, dat soort dingen) te kleden. Anders krijg je snel zo'n hoog Woei/Patta fanboy gehalte vind ik.
Aan de andere kant zijn er ook gasten van 30+ die dit soort kleding gewoon rocken so whatever floats your boat.
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef doo. het volgende:
[..]
@ bajs en gracht daar ben ik het inderdaad mee eens ook. Dit is een trui die moeilijk te rocken is. De tee is al iets makkelijker.
Anyways heb wat ander leuk spul gekocht![]()
polo'sCdG teeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tee
[ afbeelding ]![]()
Helaas voorlopig niet actief. Converse maar een smeek mailtje gestuurd, misschien dat dat nog iets uithaalt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ooit een iPad besteld via http://www.gamesforcanada.com/main-page.php
Kostte volgens mij toen 18 euro aan servicekosten. Misschien daar eens kijken wat je schoenen zouden moeten kosten?
Is een Canadees in de vs die begon met spellen shippen en nu alles doet.
+1, Too much man, way too much. Doet me denken aan dat volk met van die loeigrote g-star logos op hun shirt.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind ik echt helemaal niets om eerlijk te zijn.
Erg mooi!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:07 schreef acbs2 het volgende:
Copped
[ afbeelding ]
(toch gezwicht voor de extra ¤4 op retail![]()
Zijn tof. Ik draag hoofdzakelijk m'n trainers wanneer ik vrij ben, super comfy.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:07 schreef acbs2 het volgende:
Copped
[ afbeelding ]
(toch gezwicht voor de extra ¤4 op retail![]()
Sexy Bajs +1quote:Op maandag 6 mei 2013 18:46 schreef Bajskorv het volgende:
Voor de verandering een fullbody wivah, verveelde me tijdens outlet shoppen met mijn chick en haar vriedinnen (iemand moet de auto hier rijden...). Norse shirt, Soulland shorts, RB 4187 bril en Hua Free Black Concords. Die Hua Free's zijn trouwens dope, een van mijn favoriete cops dit jaar. CW werkt gewoon en shape is top onder shorts. Petje trouwens snel gekocht tegen de zon, takkewarm hier en na een rondje Central Park al een rooie kop gekregen.
[ afbeelding ]
Like a boss.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:46 schreef Bajskorv het volgende:
Voor de verandering een fullbody wivah, verveelde me tijdens outlet shoppen met mijn chick en haar vriedinnen (iemand moet de auto hier rijden...). Norse shirt, Soulland shorts, RB 4187 bril en Hua Free Black Concords. Die Hua Free's zijn trouwens dope, een van mijn favoriete cops dit jaar. CW werkt gewoon en shape is top onder shorts. Petje trouwens snel gekocht tegen de zon, takkewarm hier en na een rondje Central Park al een rooie kop gekregen.
[ afbeelding ]
Ik koop er gewoon een norse aros bij. Dan in een andere kleur (rood of zo).quote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef acbs2 het volgende:
Dope fit Bajs!![]()
Moet ook nog ff wat shorts gaan scoren.
Je lijkt klein op de foto hè?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:20 schreef Bajskorv het volgende:
Dudes, jullie maken deze ouwe baas verlegen. Moet zeggen dat mijn chick steeds meer complimentjes begint te geven, misschien begin ik wat van jullie swag te krijgen![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:20 schreef Bajskorv het volgende:
Dudes, jullie maken deze ouwe baas verlegen. Moet zeggen dat mijn chick steeds meer complimentjes begint te geven, misschien begin ik wat van jullie swag te krijgen![]()
Shirt is volgens mijn Anton Oxford ofzo, heb hem tijdje terug bij The Hideout opgepikt. Heb hem ook in blauw van Cali en uit de Norse online sale in the roze. Relaxte fit voor mij in ieder geval.
Die shorts draag ik bijna altijd, zo'n goeie fit. Soulland in een soort heel licht zalmrose corduroy.
Volgens mij is Bajs wel langer dan de foto doet vermoeden.quote:
Bedankt, is dat een probleem?quote:
Ik vind het zomers te relaxt, maar draag dan hoofdzakelijk die van Norse, daarom wil ik er nog 1 of 2 chino shorts bij. Vriendin heeft m'n cc dus nog niks besteld. Van het weekend maar kijken en weekendje weg boeken.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef Atta-boy het volgende:
Welke sneakers heb je vandaag aan mylene?
Ik draag bijna nooit meer korte broeken, moet ik miss meer gaan doen.
Ik droeg echt nooit shorts, vooral omdat ik weinig shorts tof vond. Nu een paar chille gekocht afgelopen 2 jaar, en enkel nog shorts aan zodra de zon schijnt.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef Atta-boy het volgende:
Welke sneakers heb je vandaag aan mylene?
Ik draag bijna nooit meer korte broeken, moet ik miss meer gaan doen.
Chino shorts zijn goed te combineren met veel sneakers. Bij cargo dingen (voor tijdens de festivals) passen niet alle sneakers bij.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:29 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik droeg echt nooit shorts, vooral omdat ik weinig shorts tof vond. Nu een paar chille gekocht afgelopen 2 jaar, en enkel nog shorts aan zodra de zon schijnt.
Ik heb er wel eens wat gehad en dunks kunnen daar altijd wel goed bij (of andere SB's). Nu heb ik alleen nog 1 van carhartt voor festivals hoofdzakelijk.quote:
Ook de wingtip met volt sole?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:25 schreef Bajskorv het volgende:
Lagen trouwens drie CWs van de Cole Haan Lunargrand lekker in de outlet. Vorige keer geloofde volgens mij niemand me, maar die shit is in de VS blijkbaar niet enorm populair. Ging van de outletprijs nog eens 50% af, volgens mij kwamen ze op minder dan $100 uit.
Die ja, die zou ik toch graag aan mijn collectie toevoegen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:32 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ben er geen kenner in, bedoel je de licht grijs/camel upper met de gele zool? Ja, dat was 1 vd 3 CWs.
Ditquote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef Atta-boy het volgende:
Als je wat extra's wilt verdienen koop je de outlet leeg
Maar daar zou ik geen profijt van hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef Bajskorv het volgende:
Dan was ik wel voor de Persol foldables gegaan. Dingen zijn snel 300e, lagen daar voor 75e. Kan ik ook een stuk meer van in mijn koffer proppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn nieuw, kan het daar ook aan liggen? En ik nam de foto wel op een rare manier dus dat is ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:40 schreef vault_tec het volgende:
Die onderste, voorkant lijkt banaan/rare shape. Misschien hoek van de foto.
Die zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef Bajskorv het volgende:
Dan was ik wel voor de Persol foldables gegaan. Dingen zijn snel 300e, lagen daar voor 75e. Kan ik ook een stuk meer van in mijn koffer proppen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef vault_tec het volgende:
Morgen pick up foto. Kleine spoiler:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef Divje het volgende:
Raised by Wolves 5-panels bij Cali![]()
http://caliroots.com/caliroots/search.asp?manuid=624
[ afbeelding ]Verleidelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Afschuwelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef Modus het volgende:
Volgens mij wilde iemand hier de OG AM1s of 90s voor minder dan retail, Frontrunner heeft de 90s voor 100. http://www.frontrunner.nl(...)_wit-rood_12699.html
Dat ding is nog erger dan een wolvenshirtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
wutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Er zit meeuw op mijn suede air max ones. Schepte vandaag dat beest vol met mijn auto, ongelofelijke rotzooi gaf het. Snel gestopt en maar met zo'n wissertje het ergste van de ruiten en lampen afgepoetst valt er net zo'n stuk meeuw op mijn schoenen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Er zit meeuw op mijn suede air max ones. Schepte vandaag dat beest vol met mijn auto, ongelofelijke rotzooi gaf het. Snel gestopt en maar met zo'n wissertje het ergste van de ruiten en lampen afgepoetst valt er net zo'n stuk meeuw op mijn schoenen.
Die CW is ook wel vetquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:08 schreef liveevil het volgende:
Graag een beetje hulp voor deze trouwe lurker,
Ik wil deze graag kopen:
[ afbeelding ]
Ik draag airmax 44,5 maar pas ook air safari in 44 net aan, welke maat kan ik deze dan het beste nemen?
weet iemand hier nog een andere webwinkel waar deze CW te krijgen is? , moet wel met iDEAL kunnen betalen.
Anders zou een kortingscode voor de nike store ook wel fijn zijn.
B.V.D.
Het is misschien wel handig als je ff aangeeft bij welke stad j in de buurt woont. 1 shop slechts? Nike Amsterdam heeft ze...quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een shop (geen internet) waar ze Nike Roshe Run verkopen?
Ik zie dat ze bij Footlocker maar 1 kleur hebben.
Dichtbij Amsterdamquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef flotser het volgende:
[..]
Het is misschien wel handig als je ff aangeeft bij welke stad j in de buurt woont. 1 shop slechts? Nike Amsterdam heeft ze...
De Sneakers hier heeft altijd wat verschillende cws, weet niet of dat overal hetzelfde isquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dichtbij Amsterdam.
Ik verwachtte al wel dat ze het bij die shop hadden.
Nog andere shops?
Zijn zeker niet slecht. Ik zag adidas tech super en allegra voor dames en die waren ook zeker niet onaardig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:59 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind de womens wel weer sexy...
[ afbeelding ]
Very easy pass. Dingen zijn sowieso al way over priced imo.quote:
Die Ben G'squote:
Oh oke, goede tip voor als ik weer geld hebquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef Atta-boy het volgende:
Bij lockwood hebben ze heel lang in de sale gelegen. Met een beetje geluk liggen ze er nog steeds
Zeerzeker! Supreme-hip zelfsquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:23 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook Desert Boots met vlekken aan, ben ik nu hip?
Die zijn bijzonder Nice en de zo'n schijnt er goed doorheen iig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nike_Flyknit_Racer_Dark Grey by acbs2, on Flickr
aw he got the velcroquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een sneaker werkschoen voor doktoren en tandartsen?
Slaap er een nachtje overquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Valyx het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waar je naar toe wil met je posts tot nu toe in dit topic.
Air Max startte ook gewoon als trainer. Converse als basketbalschoen. En zo kan ik wel door gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Allessio het volgende:
anno 2013 zijn hardloopschoenen sneakers, veel meelopers ook nu zielige hype. Let's see what 2014 will bring us.
Ja man over 5 jaar lopen de hypebeasts op kicksenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Air Max startte ook gewoon als trainer. Converse als basketbalschoen. En zo kan ik wel door gaan.
Ik zit erover na te denken deze ook te bestellen. Heerlijk voor in de zomer en sportschool evt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nike_Flyknit_Racer_Dark Grey by acbs2, on Flickr
Oooh de verleidingquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken deze ook te bestellen. Heerlijk voor in de zomer en sportschool evt.
kut man dat andere mensen de zelfde hobby als jij hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Allessio het volgende:
[..]
Ja man over 5 jaar lopen de hypebeasts op kicksen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Allessio het volgende:
[..]
Rasautist.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Allessio het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aanwezig? Ik vind m'n trainers echt awesome en draag ze ook echt vaak met van alles eig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:27 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oooh de verleiding, wil ook nog wel graag een flyknit erbij.. Ben blij van die van mij, maar die is wel echt nadrukkelijk aanwezig.
Ja maar ik heb die fluoriserende gele hèquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aanwezig? Ik vind m'n trainers echt awesome en draag ze ook echt vaak met van alles eig.
Oh ja das waar ook. Lastiger te combineren, maar wel erg tof.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die fluoriserende gele hè
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef Modus het volgende:
flu·o·res·ce·ren (werkwoord; fluoresceerde, heeft gefluoresceerd)
1 fluorescentie vertonen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Allessio het volgende:
anno 2013 zijn hardloopschoenen sneakers, veel meelopers ook nu zielige hype. Let's see what 2014 will bring us.
Lekker!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
groeten van 9000km verderop, inclusief muggensteken:
[ afbeelding ]
Die zijn Nice in die kleurquote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
[ afbeelding ]
Is dat nou dezelfde CW als die twee pagina's terug werden gepost (bij 25 posts per pagina).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
[ afbeelding ]
HK? Tot wanneer? Ben er binnenkort ook weer, sneaker meet up!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:15 schreef vault_tec het volgende:
nog maar een keer: heeft iemand zwarte veters over?
Ik heb nog wel een aantal paar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:15 schreef vault_tec het volgende:
nog maar een keer: heeft iemand zwarte veters over?
Was naar de UK maat aan het kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand een tip voor een webshop met een fatsoenlijke aanbod Nike SB (Janoski's)? Zie genoeg webshops maar bijna geen één heeft schoenen in maat 11.
UK 11 = US 12 toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Was naar de UK maat aan het kijken.Heb dus 12, en die hebben veel webshops wel. Chill!
Klopt. Had in mijn hoofd dat ik US11 had zien staan, maar verkeerd gekeken.quote:
Ah lol, dan begreep ik je verkeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt. Had in mijn hoofd dat ik US11 had zien staan, maar verkeerd gekeken.
Lekker!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
[ afbeelding ]
Da's te klein voor mijn chick, en die geeft er toch niks om. Had eigenlijk ff iemand anders op een US11 Knicks moeten zetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:10 schreef doo. het volgende:
aight chill. traden voor een 5.5 voor je chick!
Well done.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:08 schreef Bajskorv het volgende:
Heb een US 11 van de Miami, niet slecht. Vind de Knicks CW zelf nicer, maar de shop opende op Miami en ik pakte wat ik krijgen kon.
Jij had er gewoon mazzel mee. Dus we willen foto's zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:00 schreef Bajskorv het volgende:
Ach, als ik er in de release iets van kan krijgen, vind ik het wel top. Verder geen resell voor betalen hier.
Ach, ik had meer afleiding nodig en vind het nu wel geinig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:12 schreef don-diablo het volgende:
Ik doe niet aan lacebag. Ben ik niet hip genoeg voor (eig interesseert het me gewoon niet).
Hèhè short attention span.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ach, ik had meer afleiding nodig en vind het nu wel geinig.
Ik heb gewoon geen attention span.quote:
Die tech superquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:06 schreef acbs2 het volgende:
shooto <3 <3
Copped!![]()
Hiatus gaat mij kantelen whayooo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag binnen!
[ link | afbeelding ]
Adidas_Tech Super by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
New Balance_M990BLK by acbs2, on Flickr
wat ga je zeefdrukken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik weet wel dat diegene in dit topic hing.
Enfin, ik ga zeefdrukken op champion (WE PYREX NOW) crewnecks en five panels worden besteld bij http://www.newgeneration.hk. Samples komen met week of 2-3.
Btw: #grail besteld:
[ afbeelding ]
Maat 45 though terwijl ik normaal 46 draag. Dus ik hoop dat het past. Het schijnt dat ze groot vallen maar we zullen zien. Als mijn pakketje dit keer niet via customs zou worden onderschept teminste.
Vroeg ik, thanks!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik weet wel dat diegene in dit topic hing.
Enfin, ik ga zeefdrukken op champion (WE PYREX NOW) crewnecks en five panels worden besteld bij http://www.newgeneration.hk. Samples komen met week of 2-3.
Btw: #grail besteld:
[ afbeelding ]
Maat 45 though terwijl ik normaal 46 draag. Dus ik hoop dat het past. Het schijnt dat ze groot vallen maar we zullen zien. Als mijn pakketje dit keer niet via customs zou worden onderschept teminste.
Ik heb ze in het grijs besteld zoals die acbs ook heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. SexyAl vind het zwart net iets té
Daarom twijfel ik ook nog, heb de Racer wel een uurtje aan gehad maar daar kan ik niet echt een besluit op nemenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef don-diablo het volgende:
Ik zou voor hardlopen niet zomaar iets nemen. Het is belangrijk om te weten hoe je loopt en adhv je looppatroon een paar schoenen te kiezen die hier het beste op aansluiten.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu ik als rasautist op die site ben geweest niet, sorry.
Hard. Jammer dat die dingen zo prijzig zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
[ afbeelding ]
Mmm, kay. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zeker liefde voor Rick Owens maar zoals JetLife zegt, niet het beste stuk uit de collectie imo.
ja, ben er toch dinsdag. Trip was ongepland, zou eigenlijk rond Dec pas teruggaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:08 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
HK? Tot wanneer? Ben er binnenkort ook weer, sneaker meet up!
HK retail is 1299HKD, dan valt het nog wel mee. Ga nog een paar 3.0 halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Valyx het volgende:
[..]
Hard. Jammer dat die dingen zo prijzig zijn.
Die prijs valt mee idd. In Europa 170 retail of zo. Is mij te duur.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ja, ben er toch dinsdag. Trip was ongepland, zou eigenlijk rond Dec pas teruggaan.
[..]
HK retail is 1299HKD, dan valt het nog wel mee. Ga nog een paar 3.0 halen.
Jammer, dan mis ik je, ben er pas rond de 22e ofzo. Waar ben je ze gaan shoppen, Mong Kok?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ja, ben er toch dinsdag. Trip was ongepland, zou eigenlijk rond Dec pas teruggaan.
[..]
HK retail is 1299HKD, dan valt het nog wel mee. Ga nog een paar 3.0 halen.
Thanks, en enig idee voor het lijmen van de zool? Of gewoon zelf doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:04 schreef Atta-boy het volgende:
Oqium heeft/had het. Zullen er vast meer zijn maar van andere weet ik het niet zeker.
Suwek Hydroboyz hindabuildingggg.quote:
ow?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:51 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat er geen wat draag jij vandaag topic meer is
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:51 schreef Atta-boy het volgende:
Voor een trui is het niet echt heel veel vind ik als het idd geen 13 in een dozijn merk is. Maar volgens mij is dat van zwartemp dat niet echt. Als het iig dat idee is wat hij eerst postte.
Omdat er geen wat draag jij vandaag topic meer is fullbody wivah voor de sexyness:
[ afbeelding ]
Heb nog wel een setje die bij een of andere Adidas sneakers zatenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:55 schreef vault_tec het volgende:
ik zoek nog steeds zwarte platte veters. niemand die een setje naar mij kan opsturen?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:05 schreef Valyx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou een nieuwe gemaakt.
als je ze op de post wilt doen :3quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb nog wel een setje die bij een of andere Adidas sneakers zaten
[ afbeelding ]
Ze zijn zwart, maar liggen onder een lamp
Dat plus:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:12 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaha Reebok waar zijn jullie mee bezig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Best hete chick maar schoen is lelijk en bijna zo groot als heel haar arm.quote:
Common Projects.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef w00h00 het volgende:
Iemand nog tips voor 'nette casual sneakers' voor het werk?
Draag nu deze: [ afbeelding ]
Kheb een aparte sneaker smaak :p loop ook bijna altijd op vrouwen air max 1nsquote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef vault_tec het volgende:
nette sneakers bestaan niet en die schoenen zijn lelijk. En conflict, je had beter verder kennen zoeken.
Vans x taka hayashi derby? Zoiets een optie? Ik ben niet van de nette sneakers en droeg bij m'n vorige baan 'gewoon' janoski's, koston's etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef w00h00 het volgende:
De Flyknits liggen ook in de Nike store Mong Kok bij Fa Yuen Street. De Free 3.0 heb ik in Harbour City opgepikt, ging nog 10% eraf (78e).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Jammer, dan mis ik je, ben er pas rond de 22e ofzo. Waar ben je ze gaan shoppen, Mong Kok?
Vans pritchard zou ook kunnen, diverse kleuren.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef w00h00 het volgende:
Zonder gein echt weinig op mijn lijstje momenteel. Ga eind mei naar Taipei en Hong Kong en wil dan nog wat extra Free's scoren, mijn Gyakusou slijten als een dolle met het hardlopen. Verder nog wat flyknit, maar weinig...quote:4x Asics GL3s (incl Slam Jam, RF Knicks)
3x Nike Flyknit Chukka's (HTM Grey, Uni Red & Black)
1x Nike Flyknit HTM (Black)
1x Nike Inneva Free Blue
1x Nike Hua Light Black Concord
1x Saucony x Bodega
1x Saucony x Hanon
1x Asics GT2 (Red)
1x New Balance M1500EBN
Valt best mee, heb gewoon kleine voetenquote:
Was ik ook ziek bang voorquote:
Mke, zal ook beter worden naarmate de denim nog zachter wordt dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Valt best mee, heb gewoon kleine voeten![]()
Vind het verder wel een hele fijne fit, alleen met dit soort schoenen wat lastig.
Met dit soort schoenen is m'n apc ps een stuk mooier eigenlijk maar ik wil die oldblue zo veel mogelijk dragen voor hwdcr2
Later op de dag had ik hem wat meer gepinrolled dan is het ook iets mooier imo.
haha, ken dat alleen van Faberyayo. Wat is er zo bijzonder aan dat merk?quote:
worden je sneakers nooit helemaal blauw? Volgens mij is dat een best donkere denim.quote:
Ik heb net een overhemd en chino shorts van norse gekocht met 20% korting. Daarnaast nog een tee en flyknit racers zoals ook al vermeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:53 schreef Bajskorv het volgende:
Wanneer begint de sale eigenlijk weer? Heb kriebel.
Thanks die Vans lijken me wel wat!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:21 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Vans pritchard zou ook kunnen, diverse kleuren.
Maar zoals hier boven al gezegd: nette sneakers bestaan niet.
Rijksmuseum was dicht vandaag toch? Omdat het fietstunneltje eindelijk weer open gaatquote:Op maandag 13 mei 2013 16:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb net een overhemd en chino shorts van norse gekocht met 20% korting. Daarnaast nog een tee en flyknit racers zoals ook al vermeld.
Wilde morgen naar Amsterdam gaan, (Rijksmuseum en shoppen) maar het lijkt me nu even niet goed voor m'n portemonnee.
Geen idee, meeste zijn sowieso dicht op maandag.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:46 schreef doo. het volgende:
[..]
Rijksmuseum was dicht vandaag toch? Omdat het fietstunneltje eindelijk weer open gaat
quote:Since the introduction of Nike’s Flyknit, the technology has rapidly seen an expansion and integration amidst a variety of the sportswear giant’s other staple advances. One of the more successful iterations has been the celebrated Nike Lunar Flyknit Chukka execution. The latest colorways to drop from the developing pantheon of the fused technologies is the Tarp Green and Total Crimson version. Sitting atop the latter hue, the Lunar outsole poses a nice contrast against the heathered Tarp Green and Black Sail upper Flyknit. Rounded out with a blacked out Swoosh and tonal laces, the pair is now available from titolo for a retail tag of ¤149 EUR (approximately $194 USD).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomd, ik zie hem nu pas. Kan niet langer dan een paar dagen binnen zijn, check regelmatig. Enfin, heb hem nu in ieder geval. Ben nogal blij met alle chukka's tot nu toe, deze gaat ook wel bevallen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef acbs2 het volgende:
^
Was ook al tijdje binnen bij de betere duitse shops à la hhv.de, overkill, solebox, goodwillout. Was ook net niet overtuigd van die cw eigenlijk. Wel tof naar net niet copwaardig voor mij.
sowieso witte midsolesquote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef acbs2 het volgende:
Sowieso ben ik ook erg voorstander van witte zool op de chukka.
Ik ben nog erg tevreden met m'n huidige 3.0 en die zijn nog lang niet af. De upper van de nieuwe vind ik wel erg tof, maar de mijne zijn meer ninja door de grijze zool.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:41 schreef Bajskorv het volgende:
Die lemon free's staan hoog op mijn lijstje, maar moet ik een keer iets goedkoper vinden.
Ik loop niet enorm veel ofzo (10-15km per week), maar toch slijt het allemaal redelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben nog erg tevreden met m'n huidige 3.0 en die zijn nog lang niet af. De upper van de nieuwe vind ik wel erg tof, maar de mijne zijn meer ninja door de grijze zool.
Ik loop ook niet veel. Hooguit zoveel als jij. Die 3.0 heb ik ook minder vaak aangehad. Loop doorgaans op de 5.0 shields.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik loop niet enorm veel ofzo (10-15km per week), maar toch slijt het allemaal redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |