Rasautist.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Allessio het volgende:
[..]
Ja man over 5 jaar lopen de hypebeasts op kicksen
Hoe bedoel je aanwezig? Ik vind m'n trainers echt awesome en draag ze ook echt vaak met van alles eig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:27 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oooh de verleiding, wil ook nog wel graag een flyknit erbij.. Ben blij van die van mij, maar die is wel echt nadrukkelijk aanwezig.
Ja maar ik heb die fluoriserende gele hèquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aanwezig? Ik vind m'n trainers echt awesome en draag ze ook echt vaak met van alles eig.
Oh ja das waar ook. Lastiger te combineren, maar wel erg tof.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die fluoriserende gele hè
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef Modus het volgende:
flu·o·res·ce·ren (werkwoord; fluoresceerde, heeft gefluoresceerd)
1 fluorescentie vertonen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Allessio het volgende:
anno 2013 zijn hardloopschoenen sneakers, veel meelopers ook nu zielige hype. Let's see what 2014 will bring us.
Lekker!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
groeten van 9000km verderop, inclusief muggensteken:
[ afbeelding ]
Die zijn Nice in die kleurquote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
[ afbeelding ]
Is dat nou dezelfde CW als die twee pagina's terug werden gepost (bij 25 posts per pagina).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
[ afbeelding ]
HK? Tot wanneer? Ben er binnenkort ook weer, sneaker meet up!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:15 schreef vault_tec het volgende:
nog maar een keer: heeft iemand zwarte veters over?
Ik heb nog wel een aantal paar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:15 schreef vault_tec het volgende:
nog maar een keer: heeft iemand zwarte veters over?
Was naar de UK maat aan het kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand een tip voor een webshop met een fatsoenlijke aanbod Nike SB (Janoski's)? Zie genoeg webshops maar bijna geen één heeft schoenen in maat 11.
UK 11 = US 12 toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Was naar de UK maat aan het kijken.Heb dus 12, en die hebben veel webshops wel. Chill!
Klopt. Had in mijn hoofd dat ik US11 had zien staan, maar verkeerd gekeken.quote:
Ah lol, dan begreep ik je verkeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt. Had in mijn hoofd dat ik US11 had zien staan, maar verkeerd gekeken.
Lekker!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
[ afbeelding ]
Da's te klein voor mijn chick, en die geeft er toch niks om. Had eigenlijk ff iemand anders op een US11 Knicks moeten zetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:10 schreef doo. het volgende:
aight chill. traden voor een 5.5 voor je chick!
Well done.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:08 schreef Bajskorv het volgende:
Heb een US 11 van de Miami, niet slecht. Vind de Knicks CW zelf nicer, maar de shop opende op Miami en ik pakte wat ik krijgen kon.
Jij had er gewoon mazzel mee. Dus we willen foto's zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:00 schreef Bajskorv het volgende:
Ach, als ik er in de release iets van kan krijgen, vind ik het wel top. Verder geen resell voor betalen hier.
Ach, ik had meer afleiding nodig en vind het nu wel geinig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:12 schreef don-diablo het volgende:
Ik doe niet aan lacebag. Ben ik niet hip genoeg voor (eig interesseert het me gewoon niet).
Hèhè short attention span.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ach, ik had meer afleiding nodig en vind het nu wel geinig.
Ik heb gewoon geen attention span.quote:
Die tech superquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:06 schreef acbs2 het volgende:
shooto <3 <3
Copped!![]()
Hiatus gaat mij kantelen whayooo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag binnen!
[ link | afbeelding ]
Adidas_Tech Super by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
New Balance_M990BLK by acbs2, on Flickr
wat ga je zeefdrukken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik weet wel dat diegene in dit topic hing.
Enfin, ik ga zeefdrukken op champion (WE PYREX NOW) crewnecks en five panels worden besteld bij http://www.newgeneration.hk. Samples komen met week of 2-3.
Btw: #grail besteld:
[ afbeelding ]
Maat 45 though terwijl ik normaal 46 draag. Dus ik hoop dat het past. Het schijnt dat ze groot vallen maar we zullen zien. Als mijn pakketje dit keer niet via customs zou worden onderschept teminste.
Vroeg ik, thanks!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik weet wel dat diegene in dit topic hing.
Enfin, ik ga zeefdrukken op champion (WE PYREX NOW) crewnecks en five panels worden besteld bij http://www.newgeneration.hk. Samples komen met week of 2-3.
Btw: #grail besteld:
[ afbeelding ]
Maat 45 though terwijl ik normaal 46 draag. Dus ik hoop dat het past. Het schijnt dat ze groot vallen maar we zullen zien. Als mijn pakketje dit keer niet via customs zou worden onderschept teminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |