Die CW is ook wel vetquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:08 schreef liveevil het volgende:
Graag een beetje hulp voor deze trouwe lurker,
Ik wil deze graag kopen:
[ afbeelding ]
Ik draag airmax 44,5 maar pas ook air safari in 44 net aan, welke maat kan ik deze dan het beste nemen?
weet iemand hier nog een andere webwinkel waar deze CW te krijgen is? , moet wel met iDEAL kunnen betalen.
Anders zou een kortingscode voor de nike store ook wel fijn zijn.
B.V.D.
Het is misschien wel handig als je ff aangeeft bij welke stad j in de buurt woont. 1 shop slechts? Nike Amsterdam heeft ze...quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een shop (geen internet) waar ze Nike Roshe Run verkopen?
Ik zie dat ze bij Footlocker maar 1 kleur hebben.
Dichtbij Amsterdamquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef flotser het volgende:
[..]
Het is misschien wel handig als je ff aangeeft bij welke stad j in de buurt woont. 1 shop slechts? Nike Amsterdam heeft ze...
De Sneakers hier heeft altijd wat verschillende cws, weet niet of dat overal hetzelfde isquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dichtbij Amsterdam.
Ik verwachtte al wel dat ze het bij die shop hadden.
Nog andere shops?
Zijn zeker niet slecht. Ik zag adidas tech super en allegra voor dames en die waren ook zeker niet onaardig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:59 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind de womens wel weer sexy...
[ afbeelding ]
Very easy pass. Dingen zijn sowieso al way over priced imo.quote:
Die Ben G'squote:
Oh oke, goede tip voor als ik weer geld hebquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef Atta-boy het volgende:
Bij lockwood hebben ze heel lang in de sale gelegen. Met een beetje geluk liggen ze er nog steeds
Zeerzeker! Supreme-hip zelfsquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:23 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook Desert Boots met vlekken aan, ben ik nu hip?
Die zijn bijzonder Nice en de zo'n schijnt er goed doorheen iig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nike_Flyknit_Racer_Dark Grey by acbs2, on Flickr
aw he got the velcroquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een sneaker werkschoen voor doktoren en tandartsen?
Slaap er een nachtje overquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Valyx het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waar je naar toe wil met je posts tot nu toe in dit topic.
Air Max startte ook gewoon als trainer. Converse als basketbalschoen. En zo kan ik wel door gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Allessio het volgende:
anno 2013 zijn hardloopschoenen sneakers, veel meelopers ook nu zielige hype. Let's see what 2014 will bring us.
Ja man over 5 jaar lopen de hypebeasts op kicksenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Air Max startte ook gewoon als trainer. Converse als basketbalschoen. En zo kan ik wel door gaan.
Ik zit erover na te denken deze ook te bestellen. Heerlijk voor in de zomer en sportschool evt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nike_Flyknit_Racer_Dark Grey by acbs2, on Flickr
Oooh de verleidingquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken deze ook te bestellen. Heerlijk voor in de zomer en sportschool evt.
kut man dat andere mensen de zelfde hobby als jij hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Allessio het volgende:
[..]
Ja man over 5 jaar lopen de hypebeasts op kicksen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Allessio het volgende:
[..]
Ja man over 5 jaar lopen de hypebeasts op kicksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |