Thanks die Vans lijken me wel wat!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:21 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Vans pritchard zou ook kunnen, diverse kleuren.
Maar zoals hier boven al gezegd: nette sneakers bestaan niet.
Rijksmuseum was dicht vandaag toch? Omdat het fietstunneltje eindelijk weer open gaatquote:Op maandag 13 mei 2013 16:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb net een overhemd en chino shorts van norse gekocht met 20% korting. Daarnaast nog een tee en flyknit racers zoals ook al vermeld.
Wilde morgen naar Amsterdam gaan, (Rijksmuseum en shoppen) maar het lijkt me nu even niet goed voor m'n portemonnee.
Geen idee, meeste zijn sowieso dicht op maandag.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:46 schreef doo. het volgende:
[..]
Rijksmuseum was dicht vandaag toch? Omdat het fietstunneltje eindelijk weer open gaat
quote:Since the introduction of Nike’s Flyknit, the technology has rapidly seen an expansion and integration amidst a variety of the sportswear giant’s other staple advances. One of the more successful iterations has been the celebrated Nike Lunar Flyknit Chukka execution. The latest colorways to drop from the developing pantheon of the fused technologies is the Tarp Green and Total Crimson version. Sitting atop the latter hue, the Lunar outsole poses a nice contrast against the heathered Tarp Green and Black Sail upper Flyknit. Rounded out with a blacked out Swoosh and tonal laces, the pair is now available from titolo for a retail tag of ¤149 EUR (approximately $194 USD).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomd, ik zie hem nu pas. Kan niet langer dan een paar dagen binnen zijn, check regelmatig. Enfin, heb hem nu in ieder geval. Ben nogal blij met alle chukka's tot nu toe, deze gaat ook wel bevallen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef acbs2 het volgende:
^
Was ook al tijdje binnen bij de betere duitse shops à la hhv.de, overkill, solebox, goodwillout. Was ook net niet overtuigd van die cw eigenlijk. Wel tof naar net niet copwaardig voor mij.
sowieso witte midsolesquote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef acbs2 het volgende:
Sowieso ben ik ook erg voorstander van witte zool op de chukka.
Ik ben nog erg tevreden met m'n huidige 3.0 en die zijn nog lang niet af. De upper van de nieuwe vind ik wel erg tof, maar de mijne zijn meer ninja door de grijze zool.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:41 schreef Bajskorv het volgende:
Die lemon free's staan hoog op mijn lijstje, maar moet ik een keer iets goedkoper vinden.
Ik loop niet enorm veel ofzo (10-15km per week), maar toch slijt het allemaal redelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben nog erg tevreden met m'n huidige 3.0 en die zijn nog lang niet af. De upper van de nieuwe vind ik wel erg tof, maar de mijne zijn meer ninja door de grijze zool.
Ik loop ook niet veel. Hooguit zoveel als jij. Die 3.0 heb ik ook minder vaak aangehad. Loop doorgaans op de 5.0 shields.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik loop niet enorm veel ofzo (10-15km per week), maar toch slijt het allemaal redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |