Common Projects.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef w00h00 het volgende:
Iemand nog tips voor 'nette casual sneakers' voor het werk?
Draag nu deze: [ afbeelding ]
Kheb een aparte sneaker smaak :p loop ook bijna altijd op vrouwen air max 1nsquote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef vault_tec het volgende:
nette sneakers bestaan niet en die schoenen zijn lelijk. En conflict, je had beter verder kennen zoeken.
Vans x taka hayashi derby? Zoiets een optie? Ik ben niet van de nette sneakers en droeg bij m'n vorige baan 'gewoon' janoski's, koston's etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef w00h00 het volgende:
De Flyknits liggen ook in de Nike store Mong Kok bij Fa Yuen Street. De Free 3.0 heb ik in Harbour City opgepikt, ging nog 10% eraf (78e).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Jammer, dan mis ik je, ben er pas rond de 22e ofzo. Waar ben je ze gaan shoppen, Mong Kok?
Vans pritchard zou ook kunnen, diverse kleuren.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef w00h00 het volgende:
Zonder gein echt weinig op mijn lijstje momenteel. Ga eind mei naar Taipei en Hong Kong en wil dan nog wat extra Free's scoren, mijn Gyakusou slijten als een dolle met het hardlopen. Verder nog wat flyknit, maar weinig...quote:4x Asics GL3s (incl Slam Jam, RF Knicks)
3x Nike Flyknit Chukka's (HTM Grey, Uni Red & Black)
1x Nike Flyknit HTM (Black)
1x Nike Inneva Free Blue
1x Nike Hua Light Black Concord
1x Saucony x Bodega
1x Saucony x Hanon
1x Asics GT2 (Red)
1x New Balance M1500EBN
Valt best mee, heb gewoon kleine voetenquote:
Was ik ook ziek bang voorquote:
Mke, zal ook beter worden naarmate de denim nog zachter wordt dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Valt best mee, heb gewoon kleine voeten![]()
Vind het verder wel een hele fijne fit, alleen met dit soort schoenen wat lastig.
Met dit soort schoenen is m'n apc ps een stuk mooier eigenlijk maar ik wil die oldblue zo veel mogelijk dragen voor hwdcr2
Later op de dag had ik hem wat meer gepinrolled dan is het ook iets mooier imo.
haha, ken dat alleen van Faberyayo. Wat is er zo bijzonder aan dat merk?quote:
worden je sneakers nooit helemaal blauw? Volgens mij is dat een best donkere denim.quote:
Ik heb net een overhemd en chino shorts van norse gekocht met 20% korting. Daarnaast nog een tee en flyknit racers zoals ook al vermeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:53 schreef Bajskorv het volgende:
Wanneer begint de sale eigenlijk weer? Heb kriebel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |