Ga uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
Gooi de hoofddoek er maar uit.
Niet om de hoofddoek, maar die nam ie alleen maar om het verhaal, niet om haar zangkunsten.
ja maar dat is zijn excuus moslimquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Laysa het volgende:
Niet discriminerend bedoelt, maar dat hoofdoekje mag weg van mij
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
Gooi de hoofddoek er maar uit.
Niet om de hoofddoek, maar die nam ie alleen maar om het verhaal, niet om haar zangkunsten.
Dit ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Pheno het volgende:
Na 300 liedjes in 25 jaar zelf niet kunnen doorbreken. take a hint.
Latanya de Baboeshka Miami Vicequote:
Geen idee wat ze deed, maar er waren vele slechtere dames bijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
Die was best goed toch?
Deed die niet Beyonce?
Ik denk dat hij haar zelf gewoon al voor 100% support. Maar ook dat ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef MissJ het volgende:
die hoofddoek gaat hij er op zekers niet uit gooien, want hij weet dat hij dan heel moslim Nederland over zich heen gaat krijgen
Ik heb ook nog geen favoriet. Wel jammer, kijkt wel leuker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Pheno het volgende:
Echt, het boeit me niet eens wie er uitgetieft werd. Ik weet nmiet eens wat ze zongen, geen enkele liet een goede indruk achter
denk het ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij haar zelf gewoon al voor 100% support. Maar ook dat ja.
Deze gaat niet door!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Laysa het volgende:
als je 14 jaar bent kom je er niet in bij Ali
Dat vind jij toch niet ergquote:
Dion?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, die ene jongen, die we toch best wel heel erg oke vonden vanavond, waar heeft die eerder aan meegedaan? Andere X-factor?
Ik ben tot nu toe alleen een tikkie fan van de relnicht die kon zingenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen favoriet. Wel jammer, kijkt wel leuker.
Ja, ik denk het!quote:
Die homo? X Factor 2010, stond in beeld tenminste...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, die ene jongen, die we toch best wel heel erg oke vonden vanavond, waar heeft die eerder aan meegedaan? Andere X-factor?
Ah, dank je!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die homo? X Factor 2010, stond in beeld tenminste...
goeie samenvattingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het idee dat deze uitzending bestond uit 38 keer het zelfde soort grietje met 38 keer het zelfde soort liedje. En hier en daar een rappernegert.
omdat Edwin Evers niet meer dan dat kan spelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Stickertje het volgende:
elke weer dezelfde meuk.. bruno mars, beyonce, rihanna, adele & christina
duh....het zijn meisjes van 14....en die luisteren naar de muziek van nu.....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Stickertje het volgende:
elke weer dezelfde meuk.. bruno mars, beyonce, rihanna, adele & christina
ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het idee dat deze uitzending bestond uit 38 keer het zelfde soort grietje met 38 keer het zelfde soort liedje. En hier en daar een rappernegert.
Dat heb je met overgewichtquote:
Dat is er zo eentje die elke week al zingt in toko's en tenten, en is professioneelquote:
steeej. oehoe.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Cee het volgende:
Ze staat daar ook maar wat na te lallen zonder enig idee wat ze zingt.
Jawel, voorlopigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet als je er als 14-jarige niet in komt bij Ali.
En die avatar-idiootquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |