mijn eindexamenjaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
was 1997 zo mooi dan?
ik kan het me niet meer herinneren
Bijna het geboortejaar dat nu legaal wordt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
was 1997 zo mooi dan?
ik kan het me niet meer herinneren
Ja te deprimerend voor woordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna het geboortejaar dat nu legaal wordt.
Hear hear.quote:
Oh dus je wil er WEL eerst mee praten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hear hear.
Verschil wordt ook steeds groter, ik kan nog geen 3 woorden wisselen met een 18 jarige.
Doe mij deze dan maar:quote:
Nee ik moet nieuwe collega's op kantoor ondertitelen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hear hear.
Verschil wordt ook steeds groter, ik kan nog geen 3 woorden wisselen met een 18 jarige.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu een reclame op NED3 met ongeveer de muziek die VS net postteMaar dan Zwitsers.
Trouwen?quote:
Mwehe, 1 kende ik al wel hoor.quote:
Die vind ik best aardig als ik zo snel even luisterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
en
en
Zijn m'n favorieten, naast De la Rey natuurlijk.
Ik werd er mee geintroduceerd op een Afrikaner verjaardag in Zuid-Afrika, sindsdien ben ik ook verkocht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sp3c liet mij hier mee kennismaken en toen was ik verkocht
Dit is ook wel wat voor je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik best aardig als ik zo snel even luister
Binnenkort Nick en Simon in Zuid Afrika. Dat is vast wel iets voor je. Als je N&S even negeert.quote:
Nou geweldigquote:
Mwah die toeristische bende die je dan altijd te zien krijgt boeit me niet zozeer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnenkort Nick en Simon in Zuid Afrika. Dat is vast wel iets voor je. Als je N&S even negeert.
Ze gaan zingen met artiesten uit ZA. Dat gedeelte vind je vast leuk. Het is een muziekprogramma, geen toeristisch programma.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah die toeristische bende die je dan altijd te zien krijgt boeit me niet zozeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |