Merlot?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb wel wijn voor je, maar die is heel droog.
Ja zolang 't maar niet over Amerika gaat vinden ze alles prima, zelfspot moet je eerst vrienden voor zijn voor ze dat uiten.quote:
Ik heb zo'n Gall&Gall kaart, nu Arrogant Frog in de aanbieding, wel lekkere wijn dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee weer de AH huiswijnGeen tijd voor de slijter gehad (en geen fut).
valt meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zolang 't maar niet over Amerika gaat vinden ze alles prima, zelfspot moet je eerst vrienden voor zijn voor ze dat uiten.
Ja precies, ze willen gewoon in eerste instantie overheersend zijn en op een voetstuk staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt mee
gewoon eerst een grapje over jezelf maken
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke rooie Suid-Afrikaanse Cabarnet Sauvignon voor me staan nu.
Weskaap wijntje.
Ik had vorige week lekkere, ik weet al niet meer welke, was ook in de aanbieding, rose en witte. Echt lekker. Misschien morgenochtend even kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Gall&Gall kaart, nu Arrogant Frog in de aanbieding, wel lekkere wijn dat.
ja dat heb ik ook een keer uit proberen te leggen maar het gaat er echt niet in bij zequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Jaren geleden werkte ik bij zo een internet startup bedrijfje met allerlei nationaliteiten, was ook een Amerikaanse bij. Je had haar moeten horen over het Sinterklaas feest, dat was echt een schande volgens haar.
Ik had ooit zo'n schaamteloze Amerikaanse collega die jarenlang aandelenhandelaar was in New York, had geld als water, zelden zo'n mafkees gezien. Geweldige gozer hoor, maar hij behandelde mensen als grof vuil. Alles en iedereen kreeg gewoon wat dollars in de schoot geworpen en moesten maar luisteren, want hij betaalde. Wachten in de rij bij de bios? Ach, koop gewoon een medewerker om, zo was hij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Jaren geleden werkte ik bij zo een internet startup bedrijfje met allerlei nationaliteiten, was ook een Amerikaanse bij. Je had haar moeten horen over het Sinterklaas feest, dat was echt een schande volgens haar.
Eens! Die flair!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.![]()
Gotta love 'em, hou wel van Amerikanen, ze hebben zo hun flair, op de een of andere onverklaarbare manier. Ze zijn een soort tikkels, hard van buiten en zacht van binnen.
Meestal vind ik de wat zuurdere droge wel lekker, bij rood zit je dan al snel op Merlot of Pinotage / Cabarnet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vorige week lekkere, ik weet al niet meer welke, was ook in de aanbieding, rose en witte. Echt lekker. Misschien morgenochtend even kijken.
Ja Fransen hebben dat ook, maar daar walgt iedereen van.quote:
Dat viel mij op toen ik in Amerika was: personeel allemaal heel aardig (nep of niet) maar hoe de "normale Amerikanen" tegen ze spraken... lustten de honden geen brood van, zo onbeleefd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n schaamteloze Amerikaanse collega die jarenlang aandelenhandelaar was in New York, had geld als water, zelden zo'n mafkees gezien. Geweldige gozer hoor, maar hij behandelde mensen als grof vuil. Alles en iedereen kreeg gewoon wat dollars in de schoot geworpen en moesten maar luisteren, want hij betaalde. Wachten in de rij bij de bios? Ach, koop gewoon een medewerker om, zo was hij.
Als het te droog is vind ik het vaak zo wrang. Heb graag iets lichter, wat zoeter.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb wel wijn voor je, maar die is heel droog.
Amerikanen moeten dat ook niet willenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
De Amerikanen deden ook geen moeite Nederlands te leren, er was ook een Ierse, zij wel en een Argentijn, die probeerde het ook. Er zat ook nog een Duitser, systeembeheerder, die had een website waar hij SM kooien verkocht die hij zelf maakte.
Hoe droger hoe beter. OF Heeeel zoet, dessertwijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het te droog is vind ik het vaak zo wrang. Heb graag iets lichter, wat zoeter.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat viel mij op toen ik in Amerika was: personeel allemaal heel aardig (nep of niet) maar hoe de "normale Amerikanen" tegen ze spraken... lustten de honden geen brood van, zo onbeleefd.
Fransen vind ik ook wel lollig maar ik vind Frans te moeilijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja Fransen hebben dat ook, maar daar walgt iedereen van.
Maar bij een Amerikaan is 't grappig, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |