SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
quote:
doeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit was ooit een voetbalprogramma. Ik schakel over naar Studio Voetbal.
SPOILER: GAE-CambuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
GAE-Cambuur ja?SPOILER: GAE-CambuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Haha gekkerd. Die twee spelen helemaal niet tegen elkaar.SPOILER: GAE-CambuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voldendam speelt niet.quote:
Kunnen we dit even herhalen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verspreek me...allemaal lachen mensen
Potverdikkie. Kan je nagaan wat spanning allemaal met je kan doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha gekkerd. Die twee spelen helemaal niet tegen elkaar.
"Mag ik een appeltjuh"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:47 schreef Oliver23 het volgende:
'Bamihapje is voor Kerels, Appeltje is voor Homo's'
Hij wist zich wel te redden. In de competitie is hij in de helft van al zijn wedstrijden eruit gehaald voor het eind.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
johan lult zich weer eens vast over het buitenlands voetbal.
Hazard speelt niet vaak
Straks krijgen we weer TOETERTJESquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Genee is natuurlijk dolblij met dit nieuws
Kan niet wachtenquote:
Ja maar mata staat daar ook niet altijd in de basis. Die hebben gewoon een mega selectie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij wist zich wel te redden. In de competitie is hij in de helft van al zijn wedstrijden eruit gehaald voor het eind.
De Koel is een kutstadionquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
Cambuur voegt gewoon echt iets toe aan de Eredivisie, mooie fanatieke aanhang ook.
Als je dan zo'n RKC of VVV ziet![]()
Ok, De Koel is wel tof
Een echte vent eet een pizza in één keer op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog 3 stukken pizza liggen. Is dat ook mannelijk?
Touchéquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Een echte vent eet een pizza in één keer op.
Volgens mij niet, maar het is me wel opgevallen dat het publiek aardig dood is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef Jivis het volgende:
Is er al gezegd dat het publiek vrij doods is?
zullen wel voor psv zijn denk ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef Jivis het volgende:
Is er al gezegd dat het publiek vrij doods is?
Alsof ik naar de Nachtwacht sta te kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar het is me wel opgevallen dat het publiek aardig dood is.
Ik zie het daar gelijk wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zien allemaal Twente wel even winnen.
Gelijkspelen. PSV speelt 3 dagen daarvoor nog.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zien allemaal Twente wel even winnen.
Owja, garantie voor gelijkspel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Gelijkspelen. PSV speelt 3 dagen daarvoor nog.
Grotere kans op gelijkspel dan overwinning. Daarom Feyenoord op 2.quote:
Dit keer naar de coolsingel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Grotere kans op gelijkspel dan overwinning. Daarom Feyenoord op 2.
Ook enkel omdat Beugelsdijk geschorst is bij Ado.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Grotere kans op gelijkspel dan overwinning. Daarom Feyenoord op 2.
Gewoon vieren in de Kuip na de wedstrijd. Als we het budget van PSV hadden gehad hadden we ons ook wel doodgeschaamd hoor.quote:
Ja, en hij geeft ook enkel antwoorden op vragen, maar Cruijff zijn visie over Psv en Man City boeien mij niet zoveel.quote:
Immers voelt zich helemaal thuis johquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook enkel omdat Beugelsdijk geschorst is bij Ado.
Haha je zegt 25 jaar om reacties uit te lokkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef RubenSosa het volgende:
johan zegt dat boskamp altijd een stijve krijgt van barcelona. Johan krijgt dat van cruijff als hij wat wilt zeggen..
Oh ja dat containerschip heeft de laatste 25 jaar toch ver voor die speedboot gelegen.
Appeltjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef Jivis het volgende:
Reclame. Ik ga even wat te drinken pakken, kan ik iets voor jullie meenemen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha je zegt 25 jaar om reacties uit te lokken
Een banaan, ik heb nog plannen vanavond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef Jivis het volgende:
Banaantje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef Jivis het volgende:
Badeendjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]![]()
Ajax en Psv hebben gewoon de eredivisie gedomineerd de laatste pakweg 25 jaar. De ene keer ajax en dan weer een paar jaar psv. Raar van cruijff om dan zo af te geven.
Maar wat is feyenoord dan? Een rubberbootje?
Dat kan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en hij geeft ook enkel antwoorden op vragen, maar Cruijff zijn visie over Psv en Man City boeien mij niet zoveel.
Dat is heel goed mogelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en hij geeft ook enkel antwoorden op vragen, maar Cruijff zijn visie over Psv en Man City boeien mij niet zoveel.
Jeetje wat creatief.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Next topic naam : ik word strontziek van jullie
Een badKuipquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]![]()
Ajax en Psv hebben gewoon de eredivisie gedomineerd de laatste pakweg 25 jaar. De ene keer ajax en dan weer een paar jaar psv. Raar van cruijff om dan zo af te geven.
Maar wat is feyenoord dan? Een rubberbootje?
Dit waardeer ik. Toen ik mijn reactie plaatste was ik toch wel enigszins bang voor kritiek van jouw handquote:
Nee joh, ik laat jou gewoon in je waarde.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit waardeer ik. Toen ik mijn reactie plaatste was ik toch wel enigszins bang voor kritiek van jouw hand
Watquote:
SPOILER: titelstrijd jupilear leagueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die oude seniele meneer die ondanks die eigenschappen Ajax 3 keer kampioen heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt Johan Cruijff wel eens. Misschien ken je die.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
TOETERTJES TOETERTJESSPOILER: titelstrijd jupilear leagueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee dat is Frans de Boer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat die oude seniele meneer die ondanks die eigenschappen Ajax 3 keer kampioen heeft gemaakt?
Dat doet hij niet, en uh ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Cruijff heeft een zak geld nog nooit een kool zien maken, die man is volledig ontoerekeningsvatbaar geworden. Denkt hij dat topspelers aan komen waaien? Hoe kan iemand die zulke wartaal uitslaat een functie bij een betaald voetbal organisatie bekleden.
Die geen trainer was geworden als Cruijff er niet was.quote:
Tong wilt een Kerstkaartjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die geen trainer was geworden als Cruijff er niet was.
Dus indirect was m'n stelling volledig waar.
En als je nog een kerstkaartje wil zou ik me niet meer tegenspreken.
Bij deze wil ik ook Drank de Farmer zijn ouders bedanken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die geen trainer was geworden als Cruijff er niet was.
Dus indirect was m'n stelling volledig waar.
En als je nog een kerstkaartje wil zou ik me niet meer tegenspreken.
Vorig seizoen in de beker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Antonio vernedere Feyenoord ook al eerder dit seizoen
quote:
Gaat om zaak Ling.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mensen werken Cruijff tegen? Hij heeft daar toch geen functie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |