abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:17:41 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126186624
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:51 schreef daymian het volgende:
Norilsk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have a russian winner ;(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_126188137
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Welk Drachten ken jij dan? Ik kan niets bedenken wat ook maar een beetje mooi zou kunnen zijn daar. Mooi centrum? Nee. Historische gebouwen? Nee. Sfeer? Nee.
Drachten heeft niks. Geen eigen identiteit, geen historie, geen sfeer, onderscheid zich in helemaal niks in vergelijking met andere naoorlogse steden, pauperige woonwijken en stad zelf zit vol met uitkeringstrekkers, alle mensen die daar werken leven in de dorpen er omheen. Die overigens ook geen sfeer en leven hebben. Sowieso hebben alleen Leeuwarden, Sneek en Dokkum enige uitstraling in Friesland.
:X Ik vind Leeuwarden 1 grote aso bende :X Binnenstad is helemaal verbouwd nog lelijker geworden wat al een hele prestaties was :')

Noord Friesland :r Zuid west Friesland :Y Workum ^O^
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:47:12 #203
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_126191798
Almelo. Verder ben ik nog niet gekomen.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:59:37 #204
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_126192596
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef skippy22 het volgende:
Almelo. Verder ben ik nog niet gekomen.
Is inderdaad ook geen pareltje. :N
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_126194927
In Nederland vind ik Heerlen, Rotterdam en Almere echt lelijk.
In het buitenland waren de steden in het Ruhrgebied soms ook geen pretje, same as Belgische steden :r
Ook te grote steden zijn echt lelijk :')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:10:14 #206
402239 TienVingers
kumi vidole
pi_126197376
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Lelystad heeft veel lelijkheid, maar is toch niet zo erg als bepaalde, volgepropte, sfeerloze delen van Almere. En je hebt Lelystad haven/Batavia Haven: best te doen en leuk om langs te wandelen:
[ afbeelding ]

Heb laatst een fietstochtje gedaan: veel droevige winkelcentra en buurten gezien, maar men heeft ook recent een groot, lelijk ziekenhuis gesloopt. Hoop dat ze met die ruimte nu iets nuttigs gaan doen.
Lelystadis ook niet zó lelijk, toevallig is daar het centrum sfeerloos, maar heeft genoeg buitenwijken die niet onderdoen voor buitenwijken van andere vergelijkbare steden, denk ik zo. Zelfs Almere is niet lelijk in vergelijking met honderden buitenlandse steden in my opinion.

En het gaat hier om de lelijkste stad ter wereld en die kan je naar mijn mening niet in NL vinden :)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:14:51 #207
402239 TienVingers
kumi vidole
pi_126197716
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef appelen het volgende:
In Nederland vind ik Heerlen, Rotterdam en Almere echt lelijk.
In het buitenland waren de steden in het Ruhrgebied soms ook geen pretje, same as Belgische steden :r
Ook te grote steden zijn echt lelijk :')
Wat vind je te grote steden?
pi_126197749
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:04 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Rotterdam is inderdaad een stad die menig buitenstaander niet kan waarderen, dat is me wel duidelijk geworden. Je moet er van leren te houden denk ik, merk dat veel mensen van te voren ook dergelijke punten benoemen inclusief kille/nare inwoners die je neersteken wanneer je de weg vraagt, maar als ze een weekje bij me vertoeven en ze een andere kant van de stad zien draaien ze over het algemeen echt volledig qua mening. :D

Ik vind het echt een heerlijke stad om te vertoeven, maar ik begrijp maar al te goed dat een buitenstaander denkt "Wegwezen!" en ik wil de boel ook niet teveel romantiseren, veel gebieden in Rotterdam zouden van mij zomaar een stem voor het afvoerputje van Nederland-verkiezing krijgen hoor, maar het hoort erbij zullen we maar zeggen.

Teveel ongezelligheid, beton dat tot aan de hemel reikt en de stad weinig warmte uitstraalt en op bepaalde gebieden wordt bevolkt door vrij intimiderend volk. Zodra je CS uitstapt krijg je niet het gevoel dat je in veel toeristische steden hebt, dat je denkt "Yeah, hier zou ik wel een week willen blijven", teveel mooie plekjes liggen ook te ver van het centrum af of zijn gewoon niet bekend.
Rotterdam is een beetje het brutale meisje waar je de eerste keer op afknapt, maar naarmate je haar beter leert kennen langzaam maar zeker smoooorverliefd op wordt. *;

Btw heb hier nog een fotoreeks van Rotterdam geplaatst om deze heerlijke stad te verdedigen (wat uiterlijk betreft dan, qua vibe vind ik de stad sowieso heel tof). Vind het altijd toch weer jammer als mensen naar mijn mening onterecht zo op deze stad afknappen... ;)
pi_126198440
En toch: Rotterdam :r

En Luik :r

En alles in die debiele Flevopolder.

Er zijn eigenlijk niet veel (grotere) steden die ik echt mooi vind, nu ik er zo over nadenk, heb meer met dorpen en de kleinere steden.
Ja doei.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:25:16 #210
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126198579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef Kaas- het volgende:

Rotterdam is een beetje het brutale meisje waar je de eerste keer op afknapt, maar naarmate je haar beter leert kennen langzaam maar zeker smoooorverliefd op wordt. *;

:Y ^O^

Hoewel ik Rotterdam vanaf het begin al tof vond hoewel de lijnbaan wel plat mag.
reset
pi_126198976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Btw heb hier nog een fotoreeks van Rotterdam geplaatst om deze heerlijke stad te verdedigen (wat uiterlijk betreft dan, qua vibe vind ik de stad sowieso heel tof). Vind het altijd toch weer jammer als mensen naar mijn mening onterecht zo op deze stad afknappen... ;)
Ben het roerend met Lastpost en jou eens. Rotterdam O+ Heel veel bezoekers gaan dan ook vaak naar de Lijnbaan, Binnenwegplein en de Hoogstraat, naar het Alexandrium (voor de woonmall en Primark) of naar Zuid (Zuidplein/Ahoy/De Kuip) en baseren daar hun mening op. Terwijl dat nog niet eens 10% is wat Rotterdam te bieden heeft.

De Lijnbaan mogen ze wmb opnieuw platgooien en er iets anders voor neerzitten. Maak maar een klassiek uitziende passage of mall ala Central Plaza.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 07-05-2013 23:31:24 ]
pi_126199148
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
En toch: Rotterdam :r
:')
pi_126199555
Tsja, persoonlijke smaak hè? :) Kan me voorstellen dat mensen de steden waar ik me prettig voel ook niet fijn vinden, het ligt er maar net aan wat je er persoonlijk kunt/wilt vinden. Of een stad is platgebombardeerd en dus weinig historische gebouwen heeft telt bijvoorbeeld ook mee, voor mij persoonlijk. Kut van de bombardementen hoor, maar dat maakt de stad niet mooier. Er zijn dan ook in die steden ook echt heus wel mooie gedeeltes en ook de steden die ik OK vind hebben minder leuke delen. Gaat bij mij dan ook echt om de overall sfeer, zeg maar, maar zal nooit zeggen dat een plek als R'dam he-le-maal geen mooie plekken heeft :N

Heb zelf anderhalf jaar in Hull gewoond, volgens velen hier in het VK de meest afgrijselijke stad van het hele VK, en ook deze stad is compleet platgebombardeerd, maar had ook wel leuke plekken waar je lekker kon zitten, ook in de buurt van het centrum, maar de stad zelf doet me niet zoveel, óndanks dat het écht niet zo erg is als iedereen je wil doen geloven.
Ja doei.
pi_126199777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, persoonlijke smaak hè? :)
Jup, niks mis mee. Vond het gewoon grappig dat je direct in de post nadat we Rotterdam een beetje proberen te redden met zo'n heerlijk genuanceerde kotssmiley kwam. :D
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:44:59 #215
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126199902
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
Hull
en Birmingham, Ipswich, Gravesend
reset
pi_126199938
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Individual het volgende:

[..]

en Birmingham, Ipswich, Gravesend
Barnsley valt me dan wel weer mee, moet ik zeggen, maar het ligt ook verder wel ontzettend mooi, ren zo de stad uit de heuvels in O+
Ja doei.
pi_126200153
Burnley :')
pi_126200213
Oh, Bradford is ook echt een shit hole.
Ja doei.
pi_126200743
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef ellevehC86 het volgende:
Nederland: Almere
Belgie: Charleroi/Namur
Frankrijk: Duinkerken lille
Duitsland: Rostock/Dresden
Engeland: Een hoop, maar vooral Sheffield en omliggende steden
Sheffield? Mwah, wint niet direct de schoonheidsprijs maar hoort wat mij betreft toch niet in een opsomming van lelijkste steden thuis.
pi_126201497
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Sheffield? Mwah, wint niet direct de schoonheidsprijs maar hoort wat mij betreft toch niet in een opsomming van lelijkste steden thuis.
ik was er in 1990, 1 en al schoorstenen en stank en bouwvallen, net zoals de buitenwijken van Edinburgh nu.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_126201663
btw: oudje al hoor!

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/1101377.stm

Walsall rejects 'ugliest town in world' tag

Councillors in Walsall have leapt to the town's defence after a critic writing in an American magazine described it as like "Ceaucescu's Romania with fast food outlets".
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  woensdag 8 mei 2013 @ 00:42:55 #222
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126202529
Sheffield is wel een fijne stad, maar niet bijzonder mooi. Ik heb er hele goede vrienden wonen dus dat helpt ook wel mee.
reset
pi_126202582
Vind Sheffield ook wel meevallen :)
Ja doei.
pi_126202615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef motorbloempje het volgende:
Vind Sheffield ook wel meevallen :)
Inderdaad, heb veul ergere dorpen en steden gezien up North.
  woensdag 8 mei 2013 @ 00:46:31 #225
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126202625
Ik zag al dat Norilsk, Siberie genoemd werd. Hier nog zo'n pareltje: Cherepovetz City

Lijkt me wel interessant om eens te bezoeken.

Nog meer mooie plaatjes van de Siberische steden: http://www.darkroastedble(...)st-cities-scare.html
reset
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')