abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126026927
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Gulmez het volgende:

[..]

haar gedrag misschien niet goed kunnen uitleggen maar je mertkt echt wel als iemand iets tegen je heeft en dat in combinatie met haar boerse accent kan je er wel van uit gaan
Ik zie niet zo wat een accent er mee te maken heeft. Leg eens uit?
pi_126026929
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Laat me alsjeblieft drie keer raden!

Zijn het Lebara-winkels?! Oh God, alsjeblieft!

Zijn het de plaatselijke Donörvreetschuren met sperma en spuug in de mayonaise? (Deze telt voor één: Of een of andere vette snackschuur waar alleen biggen en tokkies opaf komen?)

Zijn het misschien halfgevulde juweliers met gold en silverplated 'sieraden' van blik?

Villa's in Turkije _O-
Van zand, steen of modder en kwijl?
Nee, geen lebara winkels. Ik kan foto's hier op fok forum zetten van ons 1e huis ;-)
pi_126026943
quote:

[..]

Zijn het de plaatselijke Donörvreetschuren met sperma en spuug in de mayonaise? (Deze telt voor één: Of een of andere vette snackschuur waar alleen biggen en tokkies opaf komen?)

Zijn het misschien halfgevulde juweliers met gold en silverplated 'sieraden' van blik?

Villa's in Turkije _O-
_O- _O_
pi_126026944
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:35 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Komt omdat Turkse zaakjes altijd van die kleine familiezaakjes zijn. We spreken hier van de jumbo, grote nationale supermarkt. In de Turk krijg je de baas te spreken die dit kan beslissen. Een kassiere mag dit niet zomaar beslissen aangezien het haar geld niet is. Ben je echt zo teringdom dat je dit zelf niet kunt bedenken?
daar heb je een punt
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:40:37 #80
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_126026972
quote:

[..]

Villa's in Turkije _O-
_O-
Gr gr. de KLB Keizer
pi_126026997
quote:

[..]

haar gedrag misschien niet goed kunnen uitleggen maar je mertkt echt wel als iemand iets tegen je heeft en dat in combinatie met haar boerse accent kan je er wel van uit gaan
Alle mensen met een boers accent zijn racisten? Dat is ook lekker de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet :')
My salvation lies in your love..
pi_126027001
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Nee, geen lebara winkels. Ik kan foto's hier op fok forum zetten van ons 1e huis ;-)
Ja, joh! Ik kan het huis van mijn buren ook wel fotograferen, wat heb ik nou een foto van een modderiglo?
pi_126027026
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Ja, joh! Ik kan het huis van mijn buren ook wel fotograferen, wat heb ik nou een foto van een modderiglo?
Je ziet mij en mijn vader, achterlijke debiel.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:42:09 #84
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126027050
quote:

[..]

Dat kan. Het kan natuurlijk ook aan jouw perceptie liggen en dat lijkt me vele malen waarschijnlijker.

Wellicht is zelfs sprake van een self-fulfilling prophecy:

quote:
Binnen de klinische psychologie is het verschijnsel selffulfilling prophecy een bekend verschijnsel. Zo hebben volgens de cognitieve gedragstherapie mensen die lijden aan een klinische depressie of angststoornissen de neiging om negatieve voorspellingen te doen over zichzelf, de toekomst en de wereld om hen heen, die ze door een focus op negatieve gebeurtenissen in het algemeen vaak daadwerkelijk zien uitkomen.

Een voorbeeld is de gedachte "De wereld is slecht, en het zal slecht aflopen met de mensheid". Iemand met een depressie zal daarna alleen maar bewijzen zien dat deze voorspelling inderdaad klopt. Binnen de cognitieve gedragstherapie wordt deze voorspelling vervolgens uitgedaagd en getest op zijn houdbaarheid, in de verwachting dat er een rationeler alternatief voor geformuleerd kan worden die minder depressief of angstig maakt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zichzelf_waarmakende_voorspelling
In jouw geval zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat jij door een foute perceptie gedrag al snel als racisme ziet. Waardoor jij weer op een bepaalde negatieve / verdedigende manier zal reageren, waardoor de ander juist weer op een afstandelijke of negatieve manier zal reageren.
Krekker is de bom!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:42:36 #85
348688 BRANDGEL
Voor de échte gelbranders.
pi_126027073
Abi ik voel met je mee
Eywallah
Negervis BV
pi_126027079
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Je ziet mij en mijn vader, achterlijke debiel.
Aahhwww, een familiefoto! Ik hoef geen mannen in jurkjes te zien, he! Laat maar zien _O-
pi_126027083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Alle mensen met een boers accent zijn racisten? Dat is ook lekker de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet :')
ooit boven amersfoort geweest ? in noord en oost nederland wonen bijna geen allochtonen en daarom denken ze dat ze van alles kunnen maken naar minderheden, in rotterdam hoef je dat niet te doen daar krijgen racisten gelijk op hun sodemieter
pi_126027120
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Aahhwww, een familiefoto! Ik hoef geen mannen in jurkjes te zien, he! Laat maar zien _O-
Ik snap niet waarom jij lacht?
Ik durf mijn foto hier te posten, alleen jij hebt het lef niet van jouwzelf te posten. van jouw leef omstandigheden want ik durf te wedden dat jij in een klein stinkend studentenwoning woont.
pi_126027141
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ooit boven amersfoort geweest ? in noord en oost nederland wonen bijna geen allochtonen en daarom denken ze dat ze van alles kunnen maken naar minderheden, in rotterdam hoef je dat niet te doen daar krijgen racisten gelijk op hun sodemieter
En toch allemaal PvdA steden/dorpen daar.

:') Zoveel domheid in dit topic, zou er haast racist van worden.
pi_126027161
Boy, that escalated quickly :7
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:44:37 #91
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_126027169
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Wie heeft deze post voor jou getypt?
Dit is het einde.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:44:50 #92
384601 HCFeestbeest
pi_126027183
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Waar halen jullie vuilniszak vandaan? Ik zie bijna geen enkele Turk een Nickelson jas dragen :') Ik zie alleen Marokkanen en Nederlanders dat dragen, dus ik weet niet waar jij het over hebt. of wacht, je ziet het bij 1 iemand en jij denkt dus dat iedereen het draagt ? :')
Ik zie het verschil tussen een Turk en een mocro niet hoor, kan jij t me uitleggen m.b.v. een paar fototjes?
Gr gr. de KLB Keizer
pi_126027186
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

En toch allemaal PvdA steden/dorpen daar.

:') Zoveel domheid in dit topic, zou er haast racist van worden.
groningen drenthe en zo maar overijssel niet die zijn christen unie en cda sgp sjappies
pi_126027187
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:43 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Ik durf mijn foto hier te posten, alleen jij hebt het lef niet van jouwzelf te posten. van jouw leef omstandigheden want ik durf te wedden dat jij in een klein stinkend studentenwoning woont.
Ik ben bang dat er zometeen vier half-Nederlands brabbelende ongewassen zandnomaden in jurken zonder schoenen voor mijn deur staan! :D

Moet je nagaan! Wat wil je weten? Autochtoon, blank meisje. Of wil je echt de vorm van mijn neus zien? :D
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:46:35 #95
348688 BRANDGEL
Voor de échte gelbranders.
pi_126027253
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef Gulmez het volgende:

[..]

groningen drenthe en zo maar overijssel niet die zijn christen unie en cda sgp sjappies
ABI respect voor jou echt waar
Ik ben,je allergrootste fan!!!
Negervis BV
pi_126027271
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Waarom loop je dan te generaliseren, als je zelf wel beter weet.
pi_126027288
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Ik zie het verschil tussen een Turk en een mocro niet hoor, kan jij t me uitleggen m.b.v. een paar fototjes?
1 wij staan maatschappelijk hoger op de ladder
gemeente raden besturen wij dikke auto's veel eigen zaken

2 wij hbeben geen kromme neus en vaak niet krullend haar

3 wij zijn geen noord afrikanen

4 wij zijn intilligenter

5 marokkanen zijn ook chille mensen alleen wel iets minder ontwikkeld maar wat maakt het uit als je maar je leven lijd zoals je denk dat moet
pi_126027296
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Ik ben bang dat er zometeen vier half-Nederlands brabbelende ongewassen zandnomaden in jurken zonder schoenen voor mijn deur staan! :D

Moet je nagaan! Wat wil je weten? Autochtoon, blank meisje. Of wil je echt de vorm van mijn neus zien? :D
Waarom zou ik voor jouw stundentenhuis staan? Denk je dat ik niks beters te doen heb dan dat?
Maar, jij mag je eigen wereld geloven.
pi_126027356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Waarom zou ik voor jouw stundentenhuis staan? Denk je dat ik niks beters te doen heb dan dat?
Maar, jij mag je eigen wereld geloven.
Ik woon niet in een studentenhuis, maar je mag prima hier komen als je een drankje wilt doen! Maar als we in de supermarkt een flesje halen, dan blijf ik even achter de kassa's wachten: Ik wil echt niet voor schut staan voor de 10 cent die je vergeten bent. O+
pi_126027367
Mensen die op allochtonen bashen zijn mensen die niet eens met allochtonen omgaan.
Ik ga met zowel Nederlanders als met Allochtonen om. Ik mag ze allemaal.v Maar wat ik hier op Fok! lees ga ik ze steeds minder mogen ( mensen die op allochtonen bashen )
pi_126027373

BIJDEHAND MET ME WAJONG JIJ BEN KK DOM

para somalier in de tram achter me hoor ik beng beng shit, dit is pas de begin van deze rit gelukkig feun ik hiet met 20 matties en breng ik deze leipe hit

ewa iedereen zegt altijd hoefkade is slecht dit dat maar nergens anders zijn meer palestina aanhangers als hier, hoe zou et leven zijn voor een palestijn denke de joden komen deze land schenke we moeten vechten om onze eigen land weer terug te krijgen en de hollanders zeiken terrotisy dit dat maar hoe zou het leven zijn van een palestijn dEnk daar maar eens over na, en kom dan maar pas terug ewa

kom niet groot nee hier gaan alle pusys dood den haag for life feun vanaf me 5e schildje ja het is hiert geen speeltje deze wijk is leipe maar zonder gezeik van die tatas allemaal vraagjas ja tog dit is de hood gevaarlijker dan parijs hier rennen alle varkens weg met een krijs

REPRESEnT GüLmeZ
pi_126027405
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]

para somalier in de tram achter me hoor ik beng beng shit, dit is pas de begin van deze rit gelukkig feun ik hiet met 20 matties en breng ik deze leipe hit

ewa iedereen zegt altijd hoefkade is slecht dit dat maar nergens anders zijn meer palestina aanhangers als hier, hoe zou et leven zijn voor een palestijn denke de joden komen deze land schenke we moeten vechten om onze eigen land weer terug te krijgen en de hollanders zeiken terrotisy dit dat maar hoe zou het leven zijn van een palestijn dEnk daar maar eens over na, en kom dan maar pas terug ewa

kom niet groot nee hier gaan alle pusys dood den haag for life feun vanaf me 5e schildje ja het is hiert geen speeltje deze wijk is leipe maar zonder gezeik van die tatas allemaal vraagjas ja tog dit is de hood gevaarlijker dan parijs hier rennen alle varkens weg met een krijs

REPRESEnT GüLmeZ
_O- _O- _O_
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:50:05 #103
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_126027412
De turken in dit topic zijn ook maar een stelletje racisten...
Dit is het einde.
pi_126027435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Keskin58 het volgende:
Mensen die op allochtonen bashen zijn mensen die niet eens met allochtonen omgaan.
Ik ga met zowel Nederlanders als met Allochtonen om. Ik mag ze allemaal.v Maar wat ik hier op Fok! lees ga ik ze steeds minder mogen ( mensen die op allochtonen bashen )
Er is een reden daarvoor :)

Ik ga inderdaad vooral om met autochtonen, maar ik ben niet racistisch opgegroeid. Dat is meer gebeurd doordat ik in mijn jeugd mijn bijbaan als cassiére zulke ongelofelijke getinte paupers tegenkwam! _O-

Ik vind Indiërs daarentegen superaardig!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:50:54 #105
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_126027448
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:25 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja maar hoe oud ben je dan ik ben 23 hoe ouder hoe meer respect zem oeten hebben voor je tegen kleuter kan je boos doen maar hoe ouder iemand is is dat gewoon ongepast
23 en dan al zeiken om respect.
Koop een emmer en een schep en ga lekker buitenspelen.
Respect moet je verdienen, niet krijgen door een geboortejaar.
pi_126027477
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad vooral om met autochtonen, maar ik ben niet racistisch opgegroeid. Dat is meer gebeurd doordat ik in mijn jeugd mijn bijbaan als cassiére zulke ongelofelijke getinte paupers tegenkwam! _O-

zulke ongelofelijke getinte paupers tegenkwam'' Dus dit betekend dat jij gaat haten op turken? Dus 10 mensen komen naar jou toe en schelden je uit en jij gaat ineens 100 miljoen Turken haten?
Ga toch weg man.
pi_126027483
quote:
[ afbeelding ]

Ga je net huilen op deze foto, of ben je geboren bij een moeder met een zwaar crackprobleem in combinatie met een erfelijke verstandsbeperking?

Gosh, wat ben jij afzichtelijk :@
pi_126027503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef Keltie het volgende:

[..]

23 en dan al zeiken om respect.
Koop een emmer en een schep en ga lekker buitenspelen.
Respect moet je verdienen, niet krijgen door een geboortejaar.
Ze zeggen toch altijd dat je voor ouderen respect moet hebben? Of heb ik dat vroeger verkeerd geleerd?
pi_126027514
quote:
[ afbeelding ]

REPRESEnT GüLmeZ
Ik vind het bijzonder dat je deze foto van internet hebt gehaald om mee te trollen. Als ik een nep-account zou aanmaken om wat onzin mee te praten dan zou ik toch echt wel een knapper iemand dan dit lelijke zwervertje kiezen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:53:19 #110
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_126027549
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:30 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Oh, dus dan liegen ze dat ze klantvriendelijk zijn? 10 cent is niks. dat kun je zo op straat vinden.
Klantvriendelijkheid heeft niets te maken met alles maar weg moeten geven.
Had je boodschappen achtergelaten en was gaan zoeken. Wil je respect? Moet je niet van jouw probleem iemand anders z'n probleem willen maken.
pi_126027558
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik vind het bijzonder dat je deze foto van internet hebt gehaald om mee te trollen. Als ik een nep-account zou aanmaken om wat onzin mee te praten dan zou ik toch echt wel een knapper iemand dan dit lelijke zwervertje kiezen.
Dit is geen nep foto, Hij durft zoiets te posten. Jij zal nooit durven je eigen foto op FOK! te posten omdat je daarvoor bang bent. Bang voor wat? dat mensen je gaan uitlachen? Je bent onzeker :')
pi_126027579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

zulke ongelofelijke getinte paupers tegenkwam'' Dus dit betekend dat jij gaat haten op turken? Dus 10 mensen komen naar jou toe en schelden je uit en jij gaat ineens 100 miljoen Turken haten?
Ga toch weg man.
Ik heb echt geen flauw benul of het een Turk is, een Marrokaan, of het grapje wat ik ook wel eens hoor 'Jiddish', Armeens, of welke willekeurige Noord-Afrikaan dan ook.

Neehoor, alleen jullie drieën in dit topic! En bepaalde paupers die ik regelmatig aanhoren moest. Ik heb genoeg Arabische vriendinnen.
pi_126027584
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef Sebesse het volgende:

[..]

indo's zijn gewoon kk verkaast
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:54:28 #114
195998 very
Ferry
pi_126027591
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Ze zeggen toch altijd dat je voor ouderen respect moet hebben? Of heb ik dat vroeger verkeerd geleerd?
Dat geldt alleen niet voor Turken. En sowieso heb jij vroeger verkeerd geleerd, zie het resultaat in dit topic.
People assume too much.
pi_126027619
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Ga je net huilen op deze foto, of ben je geboren bij een moeder met een zwaar crackprobleem in combinatie met een erfelijke verstandsbeperking?

Gosh, wat ben jij afzichtelijk :@
nederland is besmet door ellende door de blanke varkens bende
pi_126027630
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:53 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Dit is geen nep foto, Hij durft zoiets te posten. Jij zal nooit durven je eigen foto op FOK! te posten omdat je daarvoor bang bent. Bang voor wat? dat mensen je gaan uitlachen? Je bent onzeker :')
Persoonlijk naar iemand doorsturen zou ik wel doen hoor, geen probleem. Maar hem openbaar op een forum zetten nee. Stel je toch eens voor dat de buitenwereld weet wat ik hier mijn tijd verdoe :') nee nooit.
pi_126027641
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ahahah hoertje je weet allang dat ik 100 keer foto met me naam hier op heb gezet dus kom niet praten klein meisje van 19
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:56:07 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126027658
Mensen! Alleen blanken kunnen discrimineren, leer dat verdomme nou eens! :(.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_126027678
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Persoonlijk naar iemand doorsturen zou ik wel doen hoor, geen probleem. Maar hem openbaar op een forum zetten nee. Stel je toch eens voor dat de buitenwereld weet wat ik hier mijn tijd verdoe :') nee nooit.
Je durft het niet, je bent bang dat iemand van buiten je gaat kennen. Je bent gewoon onzeker! kijk maar naar krullenbolletje zij post bijna elke dag foto's van haar. Zij is niet onzeker zij is gewoon zeker vanzichzelf,. iets wat ik niet over jou kan zeggen.
pi_126027679
quote:

[..]

-Kuch-

Dat heeft echt niets met onzekerheid te maken, Keskin (Hoe spreek je dat uit? Kjesj-kien?). Meer met gezond verstand dat we niet vereeuwigd willen zijn in een dergelijk topic. Dit blijft je leven achtervolgen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:57:02 #121
195998 very
Ferry
pi_126027690
quote:
[ afbeelding ]
Maak je altijd foto's van jezelf met je maandsalaris in je handen?

Neppe rapper
People assume too much.
pi_126027714
quote:
Ik heb ze zien sterven in het mooie Kashmir.
Ik heb ze zien bidden in een vervuilde rivier.
En waar ik ook was, die verdomde terreur...
Het blanke ras is superieur!

Slechte wegen, geen infrastructuur.
Onderdrukking, geloof, dictatuur.
Verkrachting en oorlog en ander gezeur.

Wat hebben wij het hier toch goed voor elkaar.
Ja dat is waar.
Altijd, optijd.
Je natje, je droogje.
Een verzorgd interieur.

Geen last van armoed, geen rotzooi op straat.
Bij ons geen corruptie en geen vrouwenhaat.
Geen zinloos geklapper van een mitrailleur.
Het blanke ras is superieur.

En waar blijven de negers met hun literatuur?
Waarom zijn de joden altijd nog zo zuur?
Noem mij eens één goede chinese acteur.

Ja dat is waar.
Altijd, optijd.
Je ditje, je datje.
Een goede bak voor de deur.
Het blanke ras is superieur.

En zij kunnen rennen, wij hebben cultuur.
Goethe, Picasso, zij Regilio Tuur.
En zij zijn met vele, maar wij directeur.

En wij zijn lief voor homo's, zij maken ze af.
Een vrouw zonder hoofddoek die krijgt zware straf.
We kijken niet naar geaardheid, geslacht of naar kleur.

Ja zeker waar.
Altijd, optijd.
We kijken niet naar geaardheid, geslacht of naar kleur.

Het blanke ras is,
Het blanke ras is,
SUPERIEUR! Yeah.
pi_126027721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:56 schreef Sebesse het volgende:

[..]

-Kuch-

Dat heeft echt niets met onzekerheid te maken, Keskin (Hoe spreek je dat uit? Kjesj-kien?). Meer met gezond verstand dat we niet vereeuwigd willen zijn in een dergelijk topic. Dit blijft je leven achtervolgen.
Wat? Dus als jij een foto op FOK! post blijft dat je leven vervolgen?
pi_126027745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ahahah hoertje je weet allang dat ik 100 keer foto met me naam hier op heb gezet dus kom niet praten klein meisje van 19
Nee dat weet ik niet, zo interessant ben je niet om dat van je te weten. :-)
'Klein meisje' wat moet ik hiermee? Probeer je mij hiermee te beledigen? :D ik ben blij met mijn lengte juist
pi_126027754
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:57 schreef very het volgende:

[..]

Maak je altijd foto's van jezelf met je maandsalaris in je handen?

Neppe rapper
ewa ik heb die foto is keer gezet bij een topic van ''hoe zie je er nu uit'' ofzo en had die dag 50 euro van hossel , ik heb meer gwn op me rekening van wajong n anderen zaken dus

en ik ga ff eten halen rustig aan jochies hier hahaha
pi_126027790
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:58 schreef Gulmez het volgende:
jochies hier
racist. :r
pi_126027799
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:58 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Nee dat weet ik niet, zo interessant ben je niet om dat van je te weten. :-)
'Klein meisje' wat moet ik hiermee? Probeer je mij hiermee te beledigen? :D ik ben blij met mijn lengte juist
ja veel nederlanderse meiden zijn echt van die lompe grote lichamen beter pools of bulgaarse meisjes als ze toch blond moeten die zijn wat kleiner ;)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:59:40 #128
195998 very
Ferry
pi_126027801
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
People assume too much.
pi_126027803
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:56 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Je durft het niet, je bent bang dat iemand van buiten je gaat kennen. Je bent gewoon onzeker! kijk maar naar krullenbolletje zij post bijna elke dag foto's van haar. Zij is niet onzeker zij is gewoon zeker vanzichzelf,. iets wat ik niet over jou kan zeggen.
Wat je eigenlijk probeert te zeggen; krullenbolletje is een aandachtshoer met haar dagelijkse tietenpics. Ik krijg genoeg aandacht van buitenaf en heb het niet nodig Posts op een forum te zetten
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:00:43 #130
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_126027845
quote:

[..]

post eens, ben geinteresseerd
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_126027850
fock de racisten en keskin kardes binnenkort weer feunen ik ga laters
pi_126027852
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:59 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Wat je eigenlijk probeert te zeggen; krullenbolletje is een aandachtshoer met haar dagelijkse tietenpics. Ik krijg genoeg aandacht van buitenaf en heb het niet nodig Posts op een forum te zetten
Nou? Post hier eens een foto dan alsj e toch over haar foto's jankt ? Dan zal jij zien wat wij over jou denken. Maar wacht, dat durf je niet :')
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:01:15 #133
195998 very
Ferry
pi_126027864
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:58 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ewa ik heb die foto is keer gezet bij een topic van ''hoe zie je er nu uit'' ofzo en had die dag 50 euro van hossel , ik heb meer gwn op me rekening van wajong n anderen zaken dus

en ik ga ff eten halen rustig aan jochies hier hahaha
Lucratieve hossel dan ^O^
People assume too much.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:01:45 #134
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126027880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Mensen! Alleen blanken kunnen discrimineren, leer dat verdomme nou eens! :(.
Waarom blijf je dit nou steeds roepen? Terwijl je zelf ook wel weet dat bijna iedere ziel weet dat discriminatie vanuit alle etnische groeperingen kan komen.

Je gooit jezelf net zoals Gulmez dat doet, zonder reden meteen weer in de slachtofferrol met je zogenaamd ironische opmerking.
Krekker is de bom!
pi_126027901
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:59 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja veel nederlanderse meiden zijn echt van die lompe grote lichamen beter pools of bulgaarse meisjes als ze toch blond moeten die zijn wat kleiner ;)
Wut?

Hoe bedoel je'als ze toch blond moeten' ?

Hollands staat niet gelijk aan blond hoor :') ik ben gewoon een brunette

En niet alle Hollandse dames zijn zo lang
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:03:12 #136
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_126027927
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Ouderen. Dat telt niet als je zelf 23 bent en nog geen fuck hebt gepresteerd.
Ouderen, dat zijn mensen die de opkomst van het Christendom nog hebben meegemaakt. Of in jouw geval de Islam.
pi_126027929
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Nou? Post hier eens een foto dan alsj e toch over haar foto's jankt ? Dan zal jij zien wat wij over jou denken. Maar wacht, dat durf je niet :')
Volgens mij heb ik je net al duidelijk gemaakt dat ik geen foto's post. Moet ik echt alles herhalen voor je?
pi_126027937
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:02 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Wut?

Hoe bedoel je'als ze toch blond moeten' ?

Hollands staat niet gelijk aan blond hoor :') ik ben gewoon een brunette

En niet alle Hollandse dames zijn zo lang
Brunette? Laat je pics zien dan, of wacht ben je bang ?
pi_126027965
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:03 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik je net al duidelijk gemaakt dat ik geen foto's post. Moet ik echt alles herhalen voor je?
DM die pic dan?
pi_126027975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:03 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Brunette? Laat je pics zien dan, of wacht ben je bang ?
Ik zou ook geen foto's posten als er twee opgefokte, lelijke, scheven Turken smoelen erom zouden schreeuwen. :')
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:05:37 #141
384601 HCFeestbeest
pi_126028014
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef Gulmez het volgende:

[..]

1 wij staan maatschappelijk hoger op de ladder
gemeente raden besturen wij dikke auto's veel eigen zaken

2 wij hbeben geen kromme neus en vaak niet krullend haar

3 wij zijn geen noord afrikanen

4 wij zijn intilligenter

5 marokkanen zijn ook chille mensen alleen wel iets minder ontwikkeld maar wat maakt het uit als je maar je leven lijd zoals je denk dat moet
Aha
Gr gr. de KLB Keizer
pi_126028046
quote:
Ik durf mijn foto hier te posten,
Doe eens?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:06:49 #143
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126028055
quote:

[..]

Ik vind het nu niet bepaald stoer om een foto van jezelf te posten waarop je als ongelofelijke debiel met een paar tientjes voor een spiegel staat. Tenzij het natuurlijk grappig (sarcastisch) bedoeld is (al zou ik het zelfs dan niet posten aangezien de foto volledig uit z'n verband gerukt kan worden). Maar het erge is dat ik heel sterk betwijfel of Gulmez zelf wel beseft dat hij er als een debiel op staat :).

Dat heeft overigens niks met onzekerheid te maken, maar alles met eigenwaarde. Jij staat zelf toch ook niet graag volslagen debiel op de foto? Of zijn we het oneens over het gedeelte waarin ik stel dat Gulmez er als een debiel opstaat?
Krekker is de bom!
pi_126028061
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Doe eens?
Ja, posten die handel. Kom die dame eens tegemoet!
pi_126028066
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:03 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

DM die pic dan?
En maar blijven proberen hè :')

Anders geef jij mij even wat argumenten why on earth ik mijn foto's naar een 15-jarig ventje, dat ik niet ken, op een forum zou sturen? Ik kan echt niks bedenken
pi_126028070
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:54 schreef Gulmez het volgende:

[..]

indo's zijn gewoon kk verkaast
Een indo komt uit Indonesië, een indiër uit India.
pi_126028095
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik vind het nu niet bepaald stoer om een foto van jezelf te posten waarop je als ongelofelijke debiel met een paar tientjes voor een spiegel staat. Tenzij het natuurlijk grappig (sarcastisch) bedoeld is. Maar het erge is dat ik dat laatste heel sterk betwijfel bij Gulmez :).

Dat heeft overigens niks met onzekerheid te maken, maar alles met eigenwaarde. Jij staat zelf toch ook niet graag volslagen debiel op de foto? Of zijn we het oneens over het gedeelte waarin ik stel dat Gulmez er als een debiel opstaat?
Tuurlijk kunnen mensen als een debiel op een foto staan, maar wat Gulmez heeft gedaan is gewoon sarcastisch.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:08:45 #148
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126028117
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen mensen als een debiel op een foto staan, maar wat Gulmez heeft gedaan is gewoon sarcastisch.
Nou ik weet het niet hoor... heb er sterke twijfels bij...
Krekker is de bom!
pi_126028118
Sinds wanneer zijn Turken een ras dan?
pi_126028158
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ja, posten die handel. Kom die dame eens tegemoet!
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Doe eens?
Tot supergirl haar foto post, kijken of zij dat durft ik durf het wel te posten alleen ik kan op dit moment mijn usb aansluiter niet vinden om mijn foto's te plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')