Ik zie niet zo wat een accent er mee te maken heeft. Leg eens uit?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
haar gedrag misschien niet goed kunnen uitleggen maar je mertkt echt wel als iemand iets tegen je heeft en dat in combinatie met haar boerse accent kan je er wel van uit gaan
Nee, geen lebara winkels. Ik kan foto's hier op fok forum zetten van ons 1e huis ;-)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Laat me alsjeblieft drie keer raden!
Zijn het Lebara-winkels?! Oh God, alsjeblieft!
Zijn het de plaatselijke Donörvreetschuren met sperma en spuug in de mayonaise? (Deze telt voor één: Of een of andere vette snackschuur waar alleen biggen en tokkies opaf komen?)
Zijn het misschien halfgevulde juweliers met gold en silverplated 'sieraden' van blik?
Villa's in Turkije![]()
Van zand, steen of modder en kwijl?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Zijn het de plaatselijke Donörvreetschuren met sperma en spuug in de mayonaise? (Deze telt voor één: Of een of andere vette snackschuur waar alleen biggen en tokkies opaf komen?)
Zijn het misschien halfgevulde juweliers met gold en silverplated 'sieraden' van blik?
Villa's in Turkije![]()
daar heb je een puntquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Komt omdat Turkse zaakjes altijd van die kleine familiezaakjes zijn. We spreken hier van de jumbo, grote nationale supermarkt. In de Turk krijg je de baas te spreken die dit kan beslissen. Een kassiere mag dit niet zomaar beslissen aangezien het haar geld niet is. Ben je echt zo teringdom dat je dit zelf niet kunt bedenken?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Villa's in Turkije![]()
Alle mensen met een boers accent zijn racisten? Dat is ook lekker de pot die de ketel verwijt dat hij zwart zietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
haar gedrag misschien niet goed kunnen uitleggen maar je mertkt echt wel als iemand iets tegen je heeft en dat in combinatie met haar boerse accent kan je er wel van uit gaan
Ja, joh! Ik kan het huis van mijn buren ook wel fotograferen, wat heb ik nou een foto van een modderiglo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee, geen lebara winkels. Ik kan foto's hier op fok forum zetten van ons 1e huis ;-)
Je ziet mij en mijn vader, achterlijke debiel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja, joh! Ik kan het huis van mijn buren ook wel fotograferen, wat heb ik nou een foto van een modderiglo?
Dat kan. Het kan natuurlijk ook aan jouw perceptie liggen en dat lijkt me vele malen waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
In jouw geval zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat jij door een foute perceptie gedrag al snel als racisme ziet. Waardoor jij weer op een bepaalde negatieve / verdedigende manier zal reageren, waardoor de ander juist weer op een afstandelijke of negatieve manier zal reageren.quote:Binnen de klinische psychologie is het verschijnsel selffulfilling prophecy een bekend verschijnsel. Zo hebben volgens de cognitieve gedragstherapie mensen die lijden aan een klinische depressie of angststoornissen de neiging om negatieve voorspellingen te doen over zichzelf, de toekomst en de wereld om hen heen, die ze door een focus op negatieve gebeurtenissen in het algemeen vaak daadwerkelijk zien uitkomen.
Een voorbeeld is de gedachte "De wereld is slecht, en het zal slecht aflopen met de mensheid". Iemand met een depressie zal daarna alleen maar bewijzen zien dat deze voorspelling inderdaad klopt. Binnen de cognitieve gedragstherapie wordt deze voorspelling vervolgens uitgedaagd en getest op zijn houdbaarheid, in de verwachting dat er een rationeler alternatief voor geformuleerd kan worden die minder depressief of angstig maakt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zichzelf_waarmakende_voorspelling
Aahhwww, een familiefoto! Ik hoef geen mannen in jurkjes te zien, he! Laat maar zienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Je ziet mij en mijn vader, achterlijke debiel.
ooit boven amersfoort geweest ? in noord en oost nederland wonen bijna geen allochtonen en daarom denken ze dat ze van alles kunnen maken naar minderheden, in rotterdam hoef je dat niet te doen daar krijgen racisten gelijk op hun sodemieterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Alle mensen met een boers accent zijn racisten? Dat is ook lekker de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet
Ik snap niet waarom jij lacht?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Aahhwww, een familiefoto! Ik hoef geen mannen in jurkjes te zien, he! Laat maar zien
En toch allemaal PvdA steden/dorpen daar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ooit boven amersfoort geweest ? in noord en oost nederland wonen bijna geen allochtonen en daarom denken ze dat ze van alles kunnen maken naar minderheden, in rotterdam hoef je dat niet te doen daar krijgen racisten gelijk op hun sodemieter
Wie heeft deze post voor jou getypt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ooit boven amersfoort geweest ? in noord en oost nederland wonen bijna geen allochtonen en daarom denken ze dat ze van alles kunnen maken naar minderheden, in rotterdam hoef je dat niet te doen daar krijgen racisten gelijk op hun sodemieter
Ik zie het verschil tussen een Turk en een mocro niet hoor, kan jij t me uitleggen m.b.v. een paar fototjes?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Waar halen jullie vuilniszak vandaan? Ik zie bijna geen enkele Turk een Nickelson jas dragenIk zie alleen Marokkanen en Nederlanders dat dragen, dus ik weet niet waar jij het over hebt. of wacht, je ziet het bij 1 iemand en jij denkt dus dat iedereen het draagt ?
groningen drenthe en zo maar overijssel niet die zijn christen unie en cda sgp sjappiesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En toch allemaal PvdA steden/dorpen daar.Zoveel domheid in dit topic, zou er haast racist van worden.
Ik ben bang dat er zometeen vier half-Nederlands brabbelende ongewassen zandnomaden in jurken zonder schoenen voor mijn deur staan!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:43 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij lacht?
Ik durf mijn foto hier te posten, alleen jij hebt het lef niet van jouwzelf te posten. van jouw leef omstandigheden want ik durf te wedden dat jij in een klein stinkend studentenwoning woont.
ABI respect voor jou echt waarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
groningen drenthe en zo maar overijssel niet die zijn christen unie en cda sgp sjappies
Waarom loop je dan te generaliseren, als je zelf wel beter weet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
groningen drenthe en zo maar overijssel niet die zijn christen unie en cda sgp sjappies
1 wij staan maatschappelijk hoger op de ladderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zie het verschil tussen een Turk en een mocro niet hoor, kan jij t me uitleggen m.b.v. een paar fototjes?
Waarom zou ik voor jouw stundentenhuis staan? Denk je dat ik niks beters te doen heb dan dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er zometeen vier half-Nederlands brabbelende ongewassen zandnomaden in jurken zonder schoenen voor mijn deur staan!![]()
Moet je nagaan! Wat wil je weten? Autochtoon, blank meisje. Of wil je echt de vorm van mijn neus zien?
Ik woon niet in een studentenhuis, maar je mag prima hier komen als je een drankje wilt doen! Maar als we in de supermarkt een flesje halen, dan blijf ik even achter de kassa's wachten: Ik wil echt niet voor schut staan voor de 10 cent die je vergeten bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor jouw stundentenhuis staan? Denk je dat ik niks beters te doen heb dan dat?
Maar, jij mag je eigen wereld geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |