quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
BIJDEHAND MET ME WAJONG JIJ BEN KK DOM
para somalier in de tram achter me hoor ik beng beng shit, dit is pas de begin van deze rit gelukkig feun ik hiet met 20 matties en breng ik deze leipe hit
ewa iedereen zegt altijd hoefkade is slecht dit dat maar nergens anders zijn meer palestina aanhangers als hier, hoe zou et leven zijn voor een palestijn denke de joden komen deze land schenke we moeten vechten om onze eigen land weer terug te krijgen en de hollanders zeiken terrotisy dit dat maar hoe zou het leven zijn van een palestijn dEnk daar maar eens over na, en kom dan maar pas terug ewa
kom niet groot nee hier gaan alle pusys dood den haag for life feun vanaf me 5e schildje ja het is hiert geen speeltje deze wijk is leipe maar zonder gezeik van die tatas allemaal vraagjas ja tog dit is de hood gevaarlijker dan parijs hier rennen alle varkens weg met een krijs
REPRESEnT GüLmeZ
Er is een reden daarvoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Keskin58 het volgende:
Mensen die op allochtonen bashen zijn mensen die niet eens met allochtonen omgaan.
Ik ga met zowel Nederlanders als met Allochtonen om. Ik mag ze allemaal.v Maar wat ik hier op Fok! lees ga ik ze steeds minder mogen ( mensen die op allochtonen bashen )
23 en dan al zeiken om respect.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:25 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja maar hoe oud ben je dan ik ben 23 hoe ouder hoe meer respect zem oeten hebben voor je tegen kleuter kan je boos doen maar hoe ouder iemand is is dat gewoon ongepast
zulke ongelofelijke getinte paupers tegenkwam'' Dus dit betekend dat jij gaat haten op turken? Dus 10 mensen komen naar jou toe en schelden je uit en jij gaat ineens 100 miljoen Turken haten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Er is een reden daarvoor
Ik ga inderdaad vooral om met autochtonen, maar ik ben niet racistisch opgegroeid. Dat is meer gebeurd doordat ik in mijn jeugd mijn bijbaan als cassiére zulke ongelofelijke getinte paupers tegenkwam!![]()
Ik vind Indiërs daarentegen superaardig!
Ga je net huilen op deze foto, of ben je geboren bij een moeder met een zwaar crackprobleem in combinatie met een erfelijke verstandsbeperking?quote:
Ze zeggen toch altijd dat je voor ouderen respect moet hebben? Of heb ik dat vroeger verkeerd geleerd?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
23 en dan al zeiken om respect.
Koop een emmer en een schep en ga lekker buitenspelen.
Respect moet je verdienen, niet krijgen door een geboortejaar.
Ik vind het bijzonder dat je deze foto van internet hebt gehaald om mee te trollen. Als ik een nep-account zou aanmaken om wat onzin mee te praten dan zou ik toch echt wel een knapper iemand dan dit lelijke zwervertje kiezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
BIJDEHAND MET ME WAJONG JIJ BEN KK DOM
para somalier in de tram achter me hoor ik beng beng shit, dit is pas de begin van deze rit gelukkig feun ik hiet met 20 matties en breng ik deze leipe hit
ewa iedereen zegt altijd hoefkade is slecht dit dat maar nergens anders zijn meer palestina aanhangers als hier, hoe zou et leven zijn voor een palestijn denke de joden komen deze land schenke we moeten vechten om onze eigen land weer terug te krijgen en de hollanders zeiken terrotisy dit dat maar hoe zou het leven zijn van een palestijn dEnk daar maar eens over na, en kom dan maar pas terug ewa
kom niet groot nee hier gaan alle pusys dood den haag for life feun vanaf me 5e schildje ja het is hiert geen speeltje deze wijk is leipe maar zonder gezeik van die tatas allemaal vraagjas ja tog dit is de hood gevaarlijker dan parijs hier rennen alle varkens weg met een krijs
REPRESEnT GüLmeZ
Klantvriendelijkheid heeft niets te maken met alles maar weg moeten geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:30 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oh, dus dan liegen ze dat ze klantvriendelijk zijn? 10 cent is niks. dat kun je zo op straat vinden.
Dit is geen nep foto, Hij durft zoiets te posten. Jij zal nooit durven je eigen foto op FOK! te posten omdat je daarvoor bang bent. Bang voor wat? dat mensen je gaan uitlachen? Je bent onzekerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat je deze foto van internet hebt gehaald om mee te trollen. Als ik een nep-account zou aanmaken om wat onzin mee te praten dan zou ik toch echt wel een knapper iemand dan dit lelijke zwervertje kiezen.
Ik heb echt geen flauw benul of het een Turk is, een Marrokaan, of het grapje wat ik ook wel eens hoor 'Jiddish', Armeens, of welke willekeurige Noord-Afrikaan dan ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
zulke ongelofelijke getinte paupers tegenkwam'' Dus dit betekend dat jij gaat haten op turken? Dus 10 mensen komen naar jou toe en schelden je uit en jij gaat ineens 100 miljoen Turken haten?
Ga toch weg man.
indo's zijn gewoon kk verkaastquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Er is een reden daarvoor
Ik ga inderdaad vooral om met autochtonen, maar ik ben niet racistisch opgegroeid. Dat is meer gebeurd doordat ik in mijn jeugd mijn bijbaan als cassiére zulke ongelofelijke getinte paupers tegenkwam!![]()
Ik vind Indiërs daarentegen superaardig!
Dat geldt alleen niet voor Turken. En sowieso heb jij vroeger verkeerd geleerd, zie het resultaat in dit topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd dat je voor ouderen respect moet hebben? Of heb ik dat vroeger verkeerd geleerd?
nederland is besmet door ellende door de blanke varkens bendequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ga je net huilen op deze foto, of ben je geboren bij een moeder met een zwaar crackprobleem in combinatie met een erfelijke verstandsbeperking?
Gosh, wat ben jij afzichtelijk
Persoonlijk naar iemand doorsturen zou ik wel doen hoor, geen probleem. Maar hem openbaar op een forum zetten nee. Stel je toch eens voor dat de buitenwereld weet wat ik hier mijn tijd verdoequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dit is geen nep foto, Hij durft zoiets te posten. Jij zal nooit durven je eigen foto op FOK! te posten omdat je daarvoor bang bent. Bang voor wat? dat mensen je gaan uitlachen? Je bent onzeker
ahahah hoertje je weet allang dat ik 100 keer foto met me naam hier op heb gezet dus kom niet praten klein meisje van 19quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat je deze foto van internet hebt gehaald om mee te trollen. Als ik een nep-account zou aanmaken om wat onzin mee te praten dan zou ik toch echt wel een knapper iemand dan dit lelijke zwervertje kiezen.
Je durft het niet, je bent bang dat iemand van buiten je gaat kennen. Je bent gewoon onzeker! kijk maar naar krullenbolletje zij post bijna elke dag foto's van haar. Zij is niet onzeker zij is gewoon zeker vanzichzelf,. iets wat ik niet over jou kan zeggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Persoonlijk naar iemand doorsturen zou ik wel doen hoor, geen probleem. Maar hem openbaar op een forum zetten nee. Stel je toch eens voor dat de buitenwereld weet wat ik hier mijn tijd verdoenee nooit.
-Kuch-quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dit is geen nep foto, Hij durft zoiets te posten. Jij zal nooit durven je eigen foto op FOK! te posten omdat je daarvoor bang bent. Bang voor wat? dat mensen je gaan uitlachen? Je bent onzeker
Maak je altijd foto's van jezelf met je maandsalaris in je handen?quote:
quote:Ik heb ze zien sterven in het mooie Kashmir.
Ik heb ze zien bidden in een vervuilde rivier.
En waar ik ook was, die verdomde terreur...
Het blanke ras is superieur!
Slechte wegen, geen infrastructuur.
Onderdrukking, geloof, dictatuur.
Verkrachting en oorlog en ander gezeur.
Wat hebben wij het hier toch goed voor elkaar.
Ja dat is waar.
Altijd, optijd.
Je natje, je droogje.
Een verzorgd interieur.
Geen last van armoed, geen rotzooi op straat.
Bij ons geen corruptie en geen vrouwenhaat.
Geen zinloos geklapper van een mitrailleur.
Het blanke ras is superieur.
En waar blijven de negers met hun literatuur?
Waarom zijn de joden altijd nog zo zuur?
Noem mij eens één goede chinese acteur.
Ja dat is waar.
Altijd, optijd.
Je ditje, je datje.
Een goede bak voor de deur.
Het blanke ras is superieur.
En zij kunnen rennen, wij hebben cultuur.
Goethe, Picasso, zij Regilio Tuur.
En zij zijn met vele, maar wij directeur.
En wij zijn lief voor homo's, zij maken ze af.
Een vrouw zonder hoofddoek die krijgt zware straf.
We kijken niet naar geaardheid, geslacht of naar kleur.
Ja zeker waar.
Altijd, optijd.
We kijken niet naar geaardheid, geslacht of naar kleur.
Het blanke ras is,
Het blanke ras is,
SUPERIEUR! Yeah.
Wat? Dus als jij een foto op FOK! post blijft dat je leven vervolgen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:56 schreef Sebesse het volgende:
[..]
-Kuch-
Dat heeft echt niets met onzekerheid te maken, Keskin (Hoe spreek je dat uit? Kjesj-kien?). Meer met gezond verstand dat we niet vereeuwigd willen zijn in een dergelijk topic. Dit blijft je leven achtervolgen.
Nee dat weet ik niet, zo interessant ben je niet om dat van je te weten. :-)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ahahah hoertje je weet allang dat ik 100 keer foto met me naam hier op heb gezet dus kom niet praten klein meisje van 19
ewa ik heb die foto is keer gezet bij een topic van ''hoe zie je er nu uit'' ofzo en had die dag 50 euro van hossel , ik heb meer gwn op me rekening van wajong n anderen zaken dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:57 schreef very het volgende:
[..]
Maak je altijd foto's van jezelf met je maandsalaris in je handen?
Neppe rapper
ja veel nederlanderse meiden zijn echt van die lompe grote lichamen beter pools of bulgaarse meisjes als ze toch blond moeten die zijn wat kleinerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, zo interessant ben je niet om dat van je te weten. :-)
'Klein meisje' wat moet ik hiermee? Probeer je mij hiermee te beledigen?ik ben blij met mijn lengte juist
Wat je eigenlijk probeert te zeggen; krullenbolletje is een aandachtshoer met haar dagelijkse tietenpics. Ik krijg genoeg aandacht van buitenaf en heb het niet nodig Posts op een forum te zettenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:56 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Je durft het niet, je bent bang dat iemand van buiten je gaat kennen. Je bent gewoon onzeker! kijk maar naar krullenbolletje zij post bijna elke dag foto's van haar. Zij is niet onzeker zij is gewoon zeker vanzichzelf,. iets wat ik niet over jou kan zeggen.
post eens, ben geinteresseerdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:43 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij lacht?
Ik durf mijn foto hier te posten, alleen jij hebt het lef niet van jouwzelf te posten. van jouw leef omstandigheden want ik durf te wedden dat jij in een klein stinkend studentenwoning woont.
Nou? Post hier eens een foto dan alsj e toch over haar foto's jankt ? Dan zal jij zien wat wij over jou denken. Maar wacht, dat durf je nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk probeert te zeggen; krullenbolletje is een aandachtshoer met haar dagelijkse tietenpics. Ik krijg genoeg aandacht van buitenaf en heb het niet nodig Posts op een forum te zetten
Lucratieve hossel danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ewa ik heb die foto is keer gezet bij een topic van ''hoe zie je er nu uit'' ofzo en had die dag 50 euro van hossel , ik heb meer gwn op me rekening van wajong n anderen zaken dus
en ik ga ff eten halen rustig aan jochies hier hahaha
Waarom blijf je dit nou steeds roepen? Terwijl je zelf ook wel weet dat bijna iedere ziel weet dat discriminatie vanuit alle etnische groeperingen kan komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Mensen! Alleen blanken kunnen discrimineren, leer dat verdomme nou eens!.
Wut?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja veel nederlanderse meiden zijn echt van die lompe grote lichamen beter pools of bulgaarse meisjes als ze toch blond moeten die zijn wat kleiner
Ouderen. Dat telt niet als je zelf 23 bent en nog geen fuck hebt gepresteerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd dat je voor ouderen respect moet hebben? Of heb ik dat vroeger verkeerd geleerd?
Volgens mij heb ik je net al duidelijk gemaakt dat ik geen foto's post. Moet ik echt alles herhalen voor je?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nou? Post hier eens een foto dan alsj e toch over haar foto's jankt ? Dan zal jij zien wat wij over jou denken. Maar wacht, dat durf je niet
Brunette? Laat je pics zien dan, of wacht ben je bang ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wut?
Hoe bedoel je'als ze toch blond moeten' ?
Hollands staat niet gelijk aan blond hoorik ben gewoon een brunette
En niet alle Hollandse dames zijn zo lang
DM die pic dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je net al duidelijk gemaakt dat ik geen foto's post. Moet ik echt alles herhalen voor je?
Ik zou ook geen foto's posten als er twee opgefokte, lelijke, scheven Turken smoelen erom zouden schreeuwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:03 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Brunette? Laat je pics zien dan, of wacht ben je bang ?
Ahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
1 wij staan maatschappelijk hoger op de ladder
gemeente raden besturen wij dikke auto's veel eigen zaken
2 wij hbeben geen kromme neus en vaak niet krullend haar
3 wij zijn geen noord afrikanen
4 wij zijn intilligenter
5 marokkanen zijn ook chille mensen alleen wel iets minder ontwikkeld maar wat maakt het uit als je maar je leven lijd zoals je denk dat moet
Ik vind het nu niet bepaald stoer om een foto van jezelf te posten waarop je als ongelofelijke debiel met een paar tientjes voor een spiegel staat. Tenzij het natuurlijk grappig (sarcastisch) bedoeld is (al zou ik het zelfs dan niet posten aangezien de foto volledig uit z'n verband gerukt kan worden). Maar het erge is dat ik heel sterk betwijfel of Gulmez zelf wel beseft dat hij er als een debiel op staatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
En maar blijven proberen hèquote:
Tuurlijk kunnen mensen als een debiel op een foto staan, maar wat Gulmez heeft gedaan is gewoon sarcastisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet bepaald stoer om een foto van jezelf te posten waarop je als ongelofelijke debiel met een paar tientjes voor een spiegel staat. Tenzij het natuurlijk grappig (sarcastisch) bedoeld is. Maar het erge is dat ik dat laatste heel sterk betwijfel bij Gulmez.
Dat heeft overigens niks met onzekerheid te maken, maar alles met eigenwaarde. Jij staat zelf toch ook niet graag volslagen debiel op de foto? Of zijn we het oneens over het gedeelte waarin ik stel dat Gulmez er als een debiel opstaat?
Nou ik weet het niet hoor... heb er sterke twijfels bij...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen mensen als een debiel op een foto staan, maar wat Gulmez heeft gedaan is gewoon sarcastisch.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, posten die handel. Kom die dame eens tegemoet!
Tot supergirl haar foto post, kijken of zij dat durft ik durf het wel te posten alleen ik kan op dit moment mijn usb aansluiter niet vinden om mijn foto's te plaatsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |