Er is nooit gebotstquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En wanneer was het botsen dan? Was je erbij soms?![]()
Wat had je daar te zoeken eigenlijk?
Volgens NOS TT vanochtend zouden er gewonden in brand staan ipv wagonsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik naar een oorlogsgebied zit te kijken. De tering. Mogen van geluk spreken denk ik dat er geen gewonden gevallen zijn.
http://nos.nl/op3/artikel(...)tsporing-belgie.htmlquote:Er zijn twee doden gevallen bij het treinongeluk in de Belgische plaats Wetteren, in de buurt van Gent. Ook zijn er veertien gewonden. Dat heeft de gouverneur van de Belgische provincie Oost-Vlaanderen op een persconferentie gezegd. Eerst leken er geen slachtoffers te zijn. De identiteit van de slachtoffers, is niet bekendgemaakt.
...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)tsporing-belgie.html
Valt me echt mee 130 ton! 100 km/uur ik had gedacht dat er niks meer over was.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:12 schreef dennistd het volgende:
In Oostenrijk heeft men twee locs op een Renault Scenic laten botsen om te laten zien wat ermee gebeurt:
Ik snap niet waarom ze die 2e loc mee lieten doen. Met 1 loc was het resultaat ongeveer precies hetzelfde geweest.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:21 schreef bork het volgende:
[..]
Valt me echt mee 130 ton! 100 km/uur ik had gedacht dat er niks meer over was.
Hij moest ook mee naar de onderhoudswerkplaats daarnaquote:Op zondag 5 mei 2013 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze die 2e loc mee lieten doen. Met 1 loc was het resultaat ongeveer precies hetzelfde geweest.
Witte auto's verdienen het sowieso om aan bonken te worden gereden. Lelijke barrelsquote:Op zondag 5 mei 2013 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Hadden ze beter een witte Renault aan bloedbonken kunnen rijden dus
Eén van de veiligste kleuren i.v.m. betere zichtbaarheid dan donkergekleurde auto's.quote:Op zondag 5 mei 2013 02:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Witte auto's verdienen het sowieso om aan bonken te worden gereden. Lelijke barrels
Daar denken ze in Lapland heel anders overquote:Op zondag 5 mei 2013 10:33 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Eén van de veiligste kleuren i.v.m. betere zichtbaarheid dan donkergekleurde auto's.
Blijkbaar kon je wel wat warmte gebruikenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar kon je wel wat warmte gebruiken
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:21 schreef bork het volgende:
Lekker handig alweer, ik kan nergens mijn SD-kaart in stoppen om iets up te loaden![]()
, nou dan een weekje wachten, alleen de Skytrain was nieuw voor mij vandaag.
Welke van de 2?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:21 schreef bork het volgende:
Lekker handig alweer, ik kan nergens mijn SD-kaart in stoppen om iets up te loaden![]()
, nou dan een weekje wachten, alleen de Skytrain was nieuw voor mij vandaag.
het is nu iig wel duidelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 19:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Sinds afgelopen vrijdag is de bewegwijzering op Station Marne la Vallee aangepast voor de Ouigo, en er zijn kosten nog moeite gespaard![]()
[ afbeelding ]
Vind je dat echt? Ik dacht eerst dat iemand Powned stickers geplakt had, zeker nu het hier een Hollandse kolonie is hier met de Meivakantiequote:
Uiteraardquote:
In Nederland zou het ook zo opgelost wordenquote:Ik dacht eerst dat iemand Powned stickers geplakt had, zeker nu het hier een Hollandse kolonie is hier met de Meivakantie
Verder zijn er een deel van de trappen omhoog naar de eerste etage afgezet met rood wit afzetlint en IDTGV lint (quote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
In Nederland zou het ook zo opgelost worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |