Ik zal het even opzoeken, heb het een poos geleden hier ook gevraagd. Volgens mij iets bij de instellingen van tobo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja hoe dan?!Control F7 werkt niet kerel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja hoe dan?!Control F7 werkt niet kerel.
Dit toevallig?quote:Op zondag 4 september 2011 12:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Safari - Voorkeuren - Geavanceerd - Tab-toets markeert elk onderdeel op webpagina
En als je toch bezig bent: Systeemvoorkeuren - Toetsenbord - Toetscombinaties - Tab verplaatst focus naar alle regelaars
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef nietzman het volgende:
Ctrl+Alt+S is voor de niet-homo's onder ons.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dan kan het niet standaard. Misschien is er wel een tooltje voor hoor.
Tabben (zonder alt neem ik aan) door items op een webpagina kan je aanzetten in Systeemvoorkeuren - Toetsenbord en Muis - Toetscombinaties - Alle regelaars.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Safari - Voorkeuren - Geavanceerd - Tab-toets markeert elk onderdeel op webpagina
En als je toch bezig bent: Systeemvoorkeuren - Toetsenbord - Toetscombinaties - Tab verplaatst focus naar alle regelaars
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Control - (fn) - F7
Tevens in te stellen onder System Preferences - Keyboard - Keyboard shortcuts. Het eerste wat ik instel na een schone installatie.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Werkt prima in Safari. Druk eens op control+F7 en probeer het nog eens.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Systeembreed aan te zetten met Control + F7.
Held.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Dit toevallig?
[..]Tab Tab Spatie is toch veel sneller joh.
Is wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Apple zou dit de standaardinstelling kunnen maken. Wat denken jullie?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
TwelveSouth BookBook. Extreem stijlvol.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niet slim om een vraag te posten vlak voor het topic dichtgaat:
Heeft iemand hier aanraders wat betreft een case/hoes? Ik wil 'm graag kunnen gebruiken zonder altijd de hoes te verwijderen.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar deze is in euro's vrij prijzig.
Ik ben er op zoek naar eentje dus eens kijken of we er iets van kunnen gaan bakken samen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:52 schreef J.Appleseed het volgende:
Mocht iemand interesse hebben zet ik 'm ook even hier neer
V&A / [TK] MacBook Pro (15-inch) Retina | 2.3 GHz i7 | 16GB RAM
Prima!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben er op zoek naar eentje dus eens kijken of we er iets van kunnen gaan bakken samen.
In die MBP zit geen dedicated videokaart toch? Lijkt me dus niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Is de videokaart van een 13" 8GB i7 MBP te vervangen? Wil een aantal games vloeiender laten draaien. Of is de RAM uitbreiden naar 16 GB ook een optie?
Sowieso zijn er extreem weinig laptops waarbij je de videokaart wel kan vervangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In die MBP zit geen dedicated videokaart toch? Lijkt me dus niet.
En RAM uitbreiden kan inderdaad prima en is vrij simpel.
In die van mij zit wel een HD 6490M, wel dedicated dus. Maar vervangen is onmogelijk, tenzij je de chip gaat wegsolderen en gaat vervangen met de vraag of dat überhaupt compatible is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In die MBP zit geen dedicated videokaart toch? Lijkt me dus niet.
En RAM uitbreiden kan inderdaad prima en is vrij simpel.
Zij hebben het over de 13" MacBook Pro dus die heeft geen dedicated GPU.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef gohan16 het volgende:
[..]
In die van mij zit wel een HD 6490M, wel dedicated dus. Maar vervangen is onmogelijk, tenzij je de chip gaat wegsolderen en gaat vervangen met de vraag of dat überhaupt compatible is.
Heb ik idd over het hoofd gezien. Overigens heb ik wel een 13" gehad met een 9400M, maar dat was nog de C2D generatie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zij hebben het over de 13" MacBook Pro dus die heeft geen dedicated GPU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |