Wat, "die heb je niet nodig"?quote:Op maandag 29 april 2013 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met iTunes kopen lukt wel maar die heb ik niet nodig
Zie je mijn screenshot niet? Ook via de iTunes Store op de computer kun je apps kopenquote:Op maandag 29 april 2013 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wil Apps kopen, geen muziek of films
Hoe kan je een ander betaalmiddel selecteren, ik krijg slechts de mogelijkheid voor ccquote:Op maandag 29 april 2013 16:26 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En je hebt geen mogelijkheid om een ander betaalmiddel te selecteren? Probeer anders eens bij je account het tegoed op je iTunes kaart in te stellen als 'standaard betaalmiddel' ofzo.
Dat wordt dan erg lastig want op een desktop gaat het imho een stuk gemakkelijker. Bovendien kan ik het ook erg moeilijk gaan uitleggen zo want ik gebruik geen cc voor mijn iTunes-aankopen maar mijn bankrekening. Ik heb ook nog nooit moeten wisselen tussen twee betaalmethoden.quote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het rechtstreeks overigens, niet via een desktop
Zie dm.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:34 schreef n8n het volgende:
Iemand ervaring of kennis over hoe XP te installeren is op een MBP 2011? Legaal is vrij lastig omdat het niet meer te koop is. Wil wel graag XP omdat dit de minimale versie voor mijn doel is en vanaf Vista de installatie >10GB is wat met mijn doeleinden belachelijk veel is.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef n8n het volgende:
Dankjewel Blow...
Opvolgvraag: moet dan een partitie maken en mijn SSD is maar 256GB. Nu heb ik bij een externe HD wel eens gehad als de vrije schijfruimte/partitie te klein waren dat deze om die reden niet meer te verwijderen was. Weet iemand hoe ik dit veilig kan doen zonder straks 20GB van mijn schijf kwijt te zijn aan een partitie die naderhand niet meer te verwijderen is?
Ik heb toch echt een HD van 1.5TB waar 300GB niet meer weg te zetten isquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb nog nooit gezien dat een partitie niet meer te verwijderen is. Wel dat hij niet aangemaakt kan worden omdat er niet een groot genoeg stuk aaneengesloten vrije schuifruimte bij elkaar geharkt kan worden.
Heb je hem wel eerst doorgespoeld met demiwaterquote:Op maandag 29 april 2013 14:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met het repareren van een iPhone (4S) met zoutwaterschade? Het scherm doet het wonder boven wonder nog, hij wil alleen niet meer restoren (error 21) en gaat ook meteen uit als je hem van de stroom haalt.
Ik heb al gegoogled en een pentalobe schroevendraaier (ffs Apple) en nieuwe accu zijn onderweg, ik ga nog wat isopropanol op de kop proberen te tikken om de printplaten schoon te maken. Verder nog tips?
nee het is niet mijn iPhone
Edit: Hij is al gedroogd met rijst enzo.
Nee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef blow... het volgende:
[..]
Heb je hem wel eerst doorgespoeld met demiwater
Zoals ik zei: niet mijn telefoon en ik heb dus ook niet de eerste hulp verleend.quote:
Ah, okequote:Op woensdag 1 mei 2013 16:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zoals ik zei: niet mijn telefoon en ik heb dus ook niet de eerste hulp verleend.
Virtuele machine, want Boot Camp gaat 'm niet draaien. XP ondersteunt geen i3/i5/i7 CPU's en Windows 7 is dus de meest recente oudste versie van Windows die je native gaat kunnen draaien op 'n 2011 Mac.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:34 schreef n8n het volgende:
Iemand ervaring of kennis over hoe XP te installeren is op een MBP 2011? Legaal is vrij lastig omdat het niet meer te koop is. Wil wel graag XP omdat dit de minimale versie voor mijn doel is en vanaf Vista de installatie >10GB is wat met mijn doeleinden belachelijk veel is.
Zeker weten?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Virtuele machine, want Boot Camp gaat 'm niet draaien. XP ondersteunt geen i3/i5/i7 CPU's en Windows 7 is dus de meest recente versie van Windows die je native gaat kunnen draaien op 'n 2011 Mac.
volgens mij draait xp op een i7 gewoon als een zonnetje heurr.quote:
Niet op een Mac met Boot Camp in ieder geval.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:55 schreef blow... het volgende:
[..]
volgens mij draait xp op een i7 gewoon als een zonnetje heurr.
ooh, jij doelt op het bootcamp deel, dat wist ik niet. Een i3 of hoger kan gewoon..quote:
Met de juiste drivers waarschijnlijk wel, maar aangezien Apple die niet levert is er vrij weinig mee aan te vangen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:56 schreef blow... het volgende:
[...]
ooh, jij doelt op het bootcamp deel, dat wist ik niet. Een i3 of hoger kan gewoon..
ninja edit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Met de juiste drivers waarschijnlijk wel, maar aangezien Apple die niet levert is er vrij weinig mee aan te vangen.
mooi kut is dat maar ok, tnx.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Virtuele machine, want Boot Camp gaat 'm niet draaien. XP ondersteunt geen i3/i5/i7 CPU's en Windows 7 is dus de meest recente oudste versie van Windows die je native gaat kunnen draaien op 'n 2011 Mac.
Systeembreed aan te zetten met Control + F7.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Weet iemand hoe ik op Safari met tab tab spatie kan posten? Lukt alleen op Chrome tot nu toe..
Ik deed net Control F7 en daarna tab tab spatie maar tevergeefs..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Systeembreed aan te zetten met Control + F7.
Heb ik hier laatst ook eens gevraagd. Control + F7 doet het voor mij ook niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Weet iemand hoe ik op Safari met tab tab spatie kan posten? Lukt alleen op Chrome tot nu toe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |