Neuh bedankt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:47 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb nog wel iphone 3 () voor je.
Mag je zo hebben.
Androidquote:
je hebt adroid geen kans gegevenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:53 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Android![]()
Ga nu niet zeggen dat ik android geen kans gegeven heb.
Ik kan er wel mee omgaan, maar ik vind ios mooier, loopt soepeler, logischer en handiger.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:55 schreef db1390 het volgende:
Zoveel eenvoudiger is iOS toch ook niet vergeleken met Android? Ik kan echt niet begrijpen dat je wel met iOS om kunt gaan maar niet met Android? Volgens mij ligt het dan toch aan jezelf...
Die komt hier niet, want ik heb al gezegd dat ik een voorkeur voor ios heb.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iphone vs android battle kan beginnen
Nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:13 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Je krijgt spijt van een iPhone..........
Het is een Applefag dus waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:13 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Je krijgt spijt van een iPhone..........
Dan ben ik maar een applefagquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is een Applefag dus waarschijnlijk niet.
Dit is dan wel waar hekelt aan zulke mensen, geef dan gewoon toe dat je te arm bent voor een mooie telefoon.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die haten op iPhone en dan zelf een Samsung Gio ofzo hebben![]()
En dan nog zeggen dat hun telefoon superieur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |