iPad Mini, nieuwe MacBooks retina en hopelijk nieuwe iMacsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:07 schreef Pino112 het volgende:
23 oktober is er een event. Uitnodigingen zijn verstuurd.
http://arstechnica.com/ap(...)le-more-to-show-you/
Waarom laat je die niet gewoon komen dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien een beetje off-topic hier maar weet iemand waar ik in Nederland een micro-usb-kabel kan krijgen voor < ¤ 5? Want er eentje uit China laten komen met het vliegtuig voor ¤ 1 is ook weer zo wat.
Nieuwe iMacs ja, daar wacht ik al een tijdje op. Ik wil een nieuwe 'basis' computerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iPad Mini, nieuwe MacBooks retina en hopelijk nieuwe iMacs
www.allekabels.nlquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dan moet ik twee weken wachten.
Dan betaal je ¤ 7.90 incl verzenden voor een klotekabeltje van kostprijs 25 cent. Niet dat ik daar dan failliet aan ga maar ondersteunen wil ik het ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
http://www.simplehelp.net(...)y-scripts-in-safari/ misschien? Ziet er op het eerste gezicht uit als precies wat je bedoelt.Ja, maar omdat ie uit 2007 komt wist ik niet of die nog up-to-date is, omdat dat SIMBL voor Snow Leopard en Leopard is. Ik zit op Mountain Lion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Control - (fn) - F7quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Pino112 het volgende:
Wel enorm wennen dat ik geen 'tab tab spatie' kan doen om een post te posten, dat werkt niet in Safari![]()
.
Ik nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:25 schreef iFok. het volgende:
Ik vraag het nog een keer, omdat het kan.
Iemand interesse in een mini displayport to hdmi?
Ja of gewoon out of the box ctrl+alt+squote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Control - (fn) - F7
Tevens in te stellen onder System Preferences - Keyboard - Keyboard shortcuts. Het eerste wat ik instel na een schone installatie.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet.
Heb 'em vandaag op school getest, werkt perfect!
Cool, dit werktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Control - (fn) - F7
Tevens in te stellen onder System Preferences - Keyboard - Keyboard shortcuts. Het eerste wat ik instel na een schone installatie.
Ja, dat werkt ook, maar dan moet ik m'n handhouding aanpassen. Ik heb mijn hand nu altijd zo liggen dat 'tab tab spatie' echt 1 seconde is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja of gewoon out of the box ctrl+alt+s
opnieuw opstarten terwijl de usb erin zit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:33 schreef TwyLight het volgende:
Iemand een idee hoe ik het volgende probleem kan fixen:
Ik heb met de Boot Camp-assistent een Windows 7 USB gemaakt waarmee ik dus Windows zou moeten kunnen installeren. Echter zegt hij zodra hij boot in de bootcamp partitie "no bootable device insert boot disk and press any key".
Hoe maak ik die USB wél bootable?
Ja die had ik er de eerste keer ook al inquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:34 schreef blow... het volgende:
[..]
opnieuw opstarten terwijl de usb erin zit.
had ik ook.
ooh, dat heb ik ook weer gehad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja die had ik er de eerste keer ook al inhij herkend die hele usb gewoon niet als bootable device
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |