Ik zal het even opzoeken, heb het een poos geleden hier ook gevraagd. Volgens mij iets bij de instellingen van tobo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja hoe dan?!Control F7 werkt niet kerel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja hoe dan?!Control F7 werkt niet kerel.
Dit toevallig?quote:Op zondag 4 september 2011 12:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Safari - Voorkeuren - Geavanceerd - Tab-toets markeert elk onderdeel op webpagina
En als je toch bezig bent: Systeemvoorkeuren - Toetsenbord - Toetscombinaties - Tab verplaatst focus naar alle regelaars
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef nietzman het volgende:
Ctrl+Alt+S is voor de niet-homo's onder ons.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dan kan het niet standaard. Misschien is er wel een tooltje voor hoor.
Tabben (zonder alt neem ik aan) door items op een webpagina kan je aanzetten in Systeemvoorkeuren - Toetsenbord en Muis - Toetscombinaties - Alle regelaars.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Safari - Voorkeuren - Geavanceerd - Tab-toets markeert elk onderdeel op webpagina
En als je toch bezig bent: Systeemvoorkeuren - Toetsenbord - Toetscombinaties - Tab verplaatst focus naar alle regelaars
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Control - (fn) - F7
Tevens in te stellen onder System Preferences - Keyboard - Keyboard shortcuts. Het eerste wat ik instel na een schone installatie.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Werkt prima in Safari. Druk eens op control+F7 en probeer het nog eens.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Systeembreed aan te zetten met Control + F7.
Held.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Dit toevallig?
[..]Tab Tab Spatie is toch veel sneller joh.
Is wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Apple zou dit de standaardinstelling kunnen maken. Wat denken jullie?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
TwelveSouth BookBook. Extreem stijlvol.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niet slim om een vraag te posten vlak voor het topic dichtgaat:
Heeft iemand hier aanraders wat betreft een case/hoes? Ik wil 'm graag kunnen gebruiken zonder altijd de hoes te verwijderen.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar deze is in euro's vrij prijzig.
Ik ben er op zoek naar eentje dus eens kijken of we er iets van kunnen gaan bakken samen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:52 schreef J.Appleseed het volgende:
Mocht iemand interesse hebben zet ik 'm ook even hier neer
V&A / [TK] MacBook Pro (15-inch) Retina | 2.3 GHz i7 | 16GB RAM
Prima!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben er op zoek naar eentje dus eens kijken of we er iets van kunnen gaan bakken samen.
In die MBP zit geen dedicated videokaart toch? Lijkt me dus niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Is de videokaart van een 13" 8GB i7 MBP te vervangen? Wil een aantal games vloeiender laten draaien. Of is de RAM uitbreiden naar 16 GB ook een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |