Ah, krijgen we dus weer een leegloop in kroegen, lullig voor de kleine ondernemer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef tong80 het volgende:
Het moet normaal worden dat er nergens in de horeca wordt gerookt
Niet-rokerskroegen blijken geen gat in de markt. Wat vreemdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Kowloon het volgende:
Slechte zaak, ondernemers moeten de vrijheid hebben hun eigen business vorm te geven.
Ik vind het zelf wel prettig als er niet gerookt wordt hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:22 schreef Caland het volgende:
Niet-rokerskroegen blijken geen gat in de markt. Wat vreemd
Ik vind de stank die een volgepakte kroeg met niet-rokers met zich meebrengt eigenlijk een stuk ondraaglijker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel prettig als er niet gerookt wordt hoor.
En de anti-rook fundamentalisten de nieuwe nazi's. Compleet met een NSB kliklijn voor kroegen die zich niet houden aan de befehlen van het reich.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:22 schreef arjan1212 het volgende:
Rokers zijn gewoon de nieuwe paria's van de maatschappij.
dit,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de stank die een volgepakte kroeg met niet-rokers met zich meebrengt eigenlijk een stuk ondraaglijker.
Dat principe wordt wel op meer gebieden gehanteerd hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef nikk het volgende:
[..]
En de anti-rook fundamentalisten de nieuwe nazi's. Compleet met een NSB kliklijn voor kroegen die zich niet houden aan de befehlen van het reich.
Elk geurtje ruik je. Ranzig is dat altijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef leeell het volgende:
[..]
dit,
een oud bruin cafe waar je niet mag roken[ afbeelding ]
quote:
Nooit last van, benieuwd in wat voor paupertenten jij komt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk geurtje ruik je. Ranzig is dat altijd.
Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef leeell het volgende:
[..]
dit,
een oud bruin cafe waar je niet mag roken[ afbeelding ]
Oja, het gaat inderdaad om de geur.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de stank die een volgepakte kroeg met niet-rokers met zich meebrengt eigenlijk een stuk ondraaglijker.
Nooit last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
Als je het hebt over clubs/kroegen waar meer dan 100 man komen heb je er al gauw last van. Zo'n wazige melange van zweet en opgedroogd bier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
[..]
Nooit last van, benieuwd in wat voor paupertenten jij komt.
Dus dan zeg je (en enkele anderen hier) het volgende: "omdat zweet stinkt, moeten we roken toestaan in de horeca"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lullig voor de kleinere zaakjes. Kroegen die al populair zijn zullen dat wel blijven, al kregen die de vorige keer ook al te maken met een terugloop in omzet van zo'n 40%. Maar als je het hebt over de kleinere zaakjes waar het toch vaak ons kent ons is en waar je er ontzettend veel van hebt. Over en sluiten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:33 schreef Dimens het volgende:
Dit is echt weer zo'n regel die mensen meer dwars zit dan dat het mensen helpt. Ik ben geen roker, maar ik heb er geen problemen mee als er in een café gerookt wordt. Net zoals heel veel mensen die niet roken en wel naar een café toe gaan.
Whats next, geen alcohol meer in een café omdat de mensen die nuchter willen blijven daar last van hebben?
Wel lief van die rokers inderdaad, dat ze honderden euro's per jaar uitgeven zodat het lekker ruikt in de kroeg.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Wel lief van die rokers inderdaad, dat ze honderden euro's per jaar uitgeven zodat het lekker ruikt in de kroeg.
Ik dacht dat Rutte had gezegd dat hij de bakker niet wilde vertellen hoeveel broodjes die moest bakken, maar nu hebben we dus een kabinet dat niet alleen de ondernemer wil vertellen hoe die zijn klanten moeten bedienen, maar ook nog gaat vertellen welke sociale norm de burgers moeten hebben?quote:'We doen wat we kunnen met controles, waarschuwingen en boetes maar de financiële middelen voor handhaving blijven beperkt, zeker in deze tijden. Uiteindelijk moeten wij met elkaar naar een stevigere sociale norm toe. Het moet normaal worden dat er nergens in de horeca wordt gerookt.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |