Ah, krijgen we dus weer een leegloop in kroegen, lullig voor de kleine ondernemer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef tong80 het volgende:
Het moet normaal worden dat er nergens in de horeca wordt gerookt
Niet-rokerskroegen blijken geen gat in de markt. Wat vreemdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Kowloon het volgende:
Slechte zaak, ondernemers moeten de vrijheid hebben hun eigen business vorm te geven.
Ik vind het zelf wel prettig als er niet gerookt wordt hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:22 schreef Caland het volgende:
Niet-rokerskroegen blijken geen gat in de markt. Wat vreemd
Ik vind de stank die een volgepakte kroeg met niet-rokers met zich meebrengt eigenlijk een stuk ondraaglijker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel prettig als er niet gerookt wordt hoor.
En de anti-rook fundamentalisten de nieuwe nazi's. Compleet met een NSB kliklijn voor kroegen die zich niet houden aan de befehlen van het reich.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:22 schreef arjan1212 het volgende:
Rokers zijn gewoon de nieuwe paria's van de maatschappij.
dit,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de stank die een volgepakte kroeg met niet-rokers met zich meebrengt eigenlijk een stuk ondraaglijker.
Dat principe wordt wel op meer gebieden gehanteerd hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef nikk het volgende:
[..]
En de anti-rook fundamentalisten de nieuwe nazi's. Compleet met een NSB kliklijn voor kroegen die zich niet houden aan de befehlen van het reich.
Elk geurtje ruik je. Ranzig is dat altijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef leeell het volgende:
[..]
dit,
een oud bruin cafe waar je niet mag roken[ afbeelding ]
quote:
Nooit last van, benieuwd in wat voor paupertenten jij komt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk geurtje ruik je. Ranzig is dat altijd.
Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef leeell het volgende:
[..]
dit,
een oud bruin cafe waar je niet mag roken[ afbeelding ]
Oja, het gaat inderdaad om de geur.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de stank die een volgepakte kroeg met niet-rokers met zich meebrengt eigenlijk een stuk ondraaglijker.
Nooit last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
Als je het hebt over clubs/kroegen waar meer dan 100 man komen heb je er al gauw last van. Zo'n wazige melange van zweet en opgedroogd bier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
[..]
Nooit last van, benieuwd in wat voor paupertenten jij komt.
Dus dan zeg je (en enkele anderen hier) het volgende: "omdat zweet stinkt, moeten we roken toestaan in de horeca"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |