abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126319350
Wat een goed idee! Zo wil ik het misschien ook t.z.t. introduceren.
pi_126319512
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
En jouw dochter klimt er ook nog niet uit, denk ik? (Was bedoeld voor bitterend, maar geldt natuurlijk ook voor Juud!)
Nee nog niet! maar als ze staat komen de spijlen tot dr oksels..dus dat kan nog even toch de ledikant?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_126319646
Die slaapzakken kunnen tot maat 110 toch? lijkt me fijn voor R omdat ze zonder pyjama slaapt, alleen met romper en dus een slaapzak.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_126319674
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee nog niet! maar als ze staat komen de spijlen tot dr oksels..dus dat kan nog even toch de ledikant?
Onze zoon is lang, hij is trouwens ruim 21 maanden, de bovenkant van het bed komt dus ook tot zijn oksels, maar ik heb hem nog nooit een poging zien doen om eruit te klimmen. Wat mij betreft blijft hij tot die tijd zo in zijn bed liggen. Is wel lekker makkelijk, en net zoals Juud zegt, als hij alleen op zijn kamer kan rondscharrelen haalt hij ook zijn kledingkast overhoop enzo.

En ik ben inderdaad nog nooit langere slaapzakken dan maat 110 tegengekomen. Hij zit nu qua lengte wel bijna op het maximum wat met nog een beetje fatsoen in de slaapzak past... Misschien moeten we toch sneller dan gedacht over op een dekbedje :D
pi_126319755
17 maanden hier! denk dat wij de ledikant zo lang mogelijk laten staan...want zij zal echt eruit gaan en meteen feest gaan houden
pi_126319907
Mijn V is nu 2,5 en ik ben heel blij dat hij nog in zijn ledikant ligt :Y :D
pi_126320008
:D
pi_126320294
:o Ideaal dan dat hij er nog niet uit klimt!!!
pi_126320307
Anne is nu 2 jr en bijna 8 mnd en is sinds deze week over op een groot bed. Geen peuterbed maar meteen eenpersoons. En dat was dus omdat ze uit haar ledikant begon te klimmen.
pi_126320441
Onze ledikant is denk ik 120cm...denk ook dat een peuterbed overbodig dan is.
pi_126320612
Een peuterbed is nooit echt nodig denk ik. Is meer voor het kind zodat de overstap niet zo groot is. En evt. ivm ruimtegebrek.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:10:01 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126321591
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef bitterend het volgende:
Die slaapzakken kunnen tot maat 110 toch? lijkt me fijn voor R omdat ze zonder pyjama slaapt, alleen met romper en dus een slaapzak.
whaat? Hier is maat 90 al bijna te klein :')
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:11:20 #238
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126321664
Ik heb al een peuterbed bij mijn moeder op zolder staan. Van zijn grote neven geweest. Maar bij ons ledikant kan ook geen zijkant eruit. Maar goed, voorlopig gaat hij toch nog nergens heen. Het is (nog) geen klimmer gelukkig.
pi_126321680
Ja?? Ze heeft nu een maat 90 slaapzak aan en hij zit denk ik tot eind van de zomer goed!
Je hebt een reus of ik heb een kabouter :D
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:14:15 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126321805
Hij zit al met zijn voeten tegen de zoom. Maar het viel me ook al op dat een heleboel shirtjes in maat 86 al te klein worden. :X

hij is pas 16 maanden! nou ja, morgen
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:16:55 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126321932
Heeft iemand trouwens nog knutseltips? We wilden een mooie tekening voor oma maken maar hij snapt zijn Nijntje stiften niet (stopt ze in zijn mond, tekent op zijn handen en gezicht en gebruikt ze andersom op papier). Toen geprobeerd een voetafdruk te maken maar toen ging hij schoppen. Daarna met verf laten kliederen maar toen kreeg hij het voor elkaar om de box vast te pakken, de witte muur aan te raken en het plastic wat er onder lag weg te trekken.
pi_126321943
86 zit hier net goed! ook broeken!
ik heb een kabouter O+
pi_126321982
Wij hebben voor een peuterbed gekozen, omdat ik dat zelf zo schattig vind :')
En hierna kan zn zus erin, dus voorlopig gaat ie wel even mee.
Wij zijn overgestapt ivm de baby. Elise werd geboren toen hij 2 was en ik wilde hem voor die tijd in een ander bed hebben. Dus met 23 maanden hebben we een ander bed gekocht. Hij wilde er echt niet in, 1 groot drama. Dus bed en ledikant hebben een tijdje in zn kamer gestaan en dan lazen we in zn nieuwe bed en ik vroeg hem dan in welk bed hij wilde. Altijd ledikant :')
Na 3 maanden heeft mn vriend 1 avond doorgezet en hem in zn nieuwe bed gelegd. Moesten er 4 of 5 keer heen en sindsdien slaapt hij daar.
In die 3 maanden hebben we hem ook met dekbed en kussen laten slapen. En toen ie in zn peuterbed lag was mn vriend een keer zn slaapzak vergeten en sindsdien slaapt ie zonder slaapzak.

Hij heeft nooit pogingen tot klimmen gedaan trouwens. Ik denk dat als we m niet 'geforceerd' hadden dat ie nog steeds in zn ledikant had geslapen :P
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:31:08 #244
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126322726
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:16 schreef Kyara het volgende:
Heeft iemand trouwens nog knutseltips? We wilden een mooie tekening voor oma maken maar hij snapt zijn Nijntje stiften niet (stopt ze in zijn mond, tekent op zijn handen en gezicht en gebruikt ze andersom op papier). Toen geprobeerd een voetafdruk te maken maar toen ging hij schoppen. Daarna met verf laten kliederen maar toen kreeg hij het voor elkaar om de box vast te pakken, de witte muur aan te raken en het plastic wat er onder lag weg te trekken.
Bijenwas krijtjes heb ik hier en sinds een maand of drie potloden van Nijntje erbij.
Gewoon met een groot vel papier of met soms een kleurplaat.
Je kan ook bijv met een stift zijn hand omtrek op papier maken en dat ie dat dan zelf gaat inkleuren, simpel maar leuk.

pi_126323097
Geen tips Kyara, ik krijg mijn kind ook niet aan de verf :D
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:10:58 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126325181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Bijenwas krijtjes heb ik hier en sinds een maand of drie potloden van Nijntje erbij.
Gewoon met een groot vel papier of met soms een kleurplaat.
Je kan ook bijv met een stift zijn hand omtrek op papier maken en dat ie dat dan zelf gaat inkleuren, simpel maar leuk.

[ afbeelding ]
Waar koop je die dingen? En kan hij die wel in zijn mond stoppen?

Het probleem zit hem trouwens om hem uberhaupt iets met het papier te laten doen. Hij zit overal aan, behalve aan het papier.....
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:17:39 #247
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126325625
Ik heb ze in een antroposofische winkel gekocht, in Zutphen, maar online kan je ze ook bestellen. En ja, die kan ie ook opeten. ;)

Ik gaf in het begin een krijtje, plus een groot vel papier, en dan zeggen wat ze moest doen, zelf ook een krijtje en een streep zetten of stippen of kringels maken. Geen dingen tekenen want daar kunnen ze niets mee, gewoon basis dus.

Nou ja en dat zo uitbreiden, nu kan ze zelf zeggen dat ze wil tekenen en wil ze dat eigenlijk ook wel dagelijks doen. Met verf doen we ook zo nu en dan, klei ook, al wil ze dat idd ook proeven, veelal heb ik haar die dingen laten proeven, wel opgelet dat er niet een grote hap naar binnen gaat, dan kon ze ondervinden dat het niet lekker smaakt.
pi_126326281
Jelle wil wel met pennen tekenen maar niet met kleurtjes/krijtjes.. Ook niet zon knutseltype :P op het dagverblijf krijg ik ook regelmatig tekeningen mee met slechts een paar streepjes of verfveegjes, en hij wil ook altijd maar een kleur gebruiken daar. O+

Maar verder dus ook geen tips helaas
pi_126328695
Dan kom ik m'n manneke in z'n autobed maar meteen even spammen :P

moet ik eerlijk bekennen dat ik net slapend in ons bed terug vond, normaal hoor ik door de babyfoon wel als hij z'n bed uit gaat of de deur open maakt, nu dus niet :o dus normaal is het een keer terug leggen en slaapt dan in z'n eigen bed in.. Klein boefje O+
pi_126339831
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef hilliebillie het volgende:

[ afbeelding ]

moet ik eerlijk bekennen dat ik net slapend in ons bed terug vond, normaal hoor ik door de babyfoon wel als hij z'n bed uit gaat of de deur open maakt, nu dus niet :o dus normaal is het een keer terug leggen en slaapt dan in z'n eigen bed in.. Klein boefje O+
O+
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:08:52 #251
30252 Soempie
Procreating
pi_126346138
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef hilliebillie het volgende:

[ afbeelding ]

Zo'n autobed is voor een jochie natuurlijk helemaal geweldig. :D

Wat schattig dat hij in jullie bed gaat liggen. O+

Sinds twee weken heeft m'n dreumes door dat hij 's morgens in plaats van te keten ook even rustig tussen ons in kan dommelen. Dat is toch een stuk prettiger wakker worden zo. :D

Kyara, heb je van dat doorzichtige plakfolie? Dat kun je met de plakkant naar je toe op bijvoorbeeld een deur plakken met plakband. Vervolgens zorg je voor versierdingetjes: gescheurde papiertjes, plaatjes (dubbelzijdig), grote knopen, lintjes, snoeppapiertjes, blaadjes, etc. Dat kan M. dan misschien opplakken? Aan het eind omkeren op gekleur papier en je hebt een kunstwerk. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_126346549
Lotte slaapt ook nog heerlijk in haar ledikant is 2 1/2 laatst de zijkant er uit gehad maar na een week er weer in gezet omdat ze er uit viel zodra ze zich omdraaide en 's morgens om 6 uur naast mijn bed stond omdat ze gepoept had en no way dat ze dan weer slapen ging :') Dus de zijkant er weer in en ze slaapt weer heerlijk :D
pi_126351451
Leuk idee Soempie!! :Y

Zijn jullie dreumessen ook zo verslaafd aan grind? mijn kind rent als ze kan naar de overbuuf want daar liggen van die grote grind steentjes! die worden verzameld en lekker geproefd :X
pi_126352003
@bitterend ja hier ook hoor ;)
Als we naar oma lopen dan komen we langs het grind en moet die ze pakken en weer op de grond gooien
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:16:34 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126355644
Wat een gaaf bed HB!

Klinkt leuk Soempie, maar ik snap het geloof ik niet helemaal :@
ik denk dat ik het maar gewoon met zijn kdv knutsels moet doen of zo. En ik zal eens uitkijken naar die wasco's. Misschien dat ik op Ouders Natuurlijk iets kan vinden.

Grind nog niet tegengekomen geloof ik. Maar sowieso zit hij dan in de wagen dus kan toch geen kant op :+
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:06:19 #256
30252 Soempie
Procreating
pi_126357333
Ik heb het idee gejat, natuurlijk. :+

Kijk zo:

Je hebt ook meer doorzichtig plakfolie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:09:34 #257
30252 Soempie
Procreating
pi_126357448
Maargoed, wij hebben voor oma wat gekras op de achterkant van de kaart. Goed genoeg. :P
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:22:45 #258
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126363561
Oh zo, wat leuk!

Ik weet alleen niet of het iets voor M is. Die is daar nog net iets te jong in zijn doen en laten voor denk ik.
pi_126363624
Soempie dit is echt gaaf!! hoe blijft het plakken? speciale folie?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:35:10 #260
30252 Soempie
Procreating
pi_126364066
Het is gewoon van die folie die je kunt gebruiken om boeken te kaften. Boeklon is een van de namen?

Ik denk dat het hier wel gaat als ik meedoe, maar ik heb het nog niet geprobeerd.
pi_126364172
Blijft het van zelf plakken? of moet je lijm gebruiken?
:@ sorry ben er niet mee bekend
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:39:55 #262
30252 Soempie
Procreating
pi_126364268
Het blijft vanzelf plakken. :Y De folie plakt aan een kant (als je een laagje papier wegtrekt). De folie plak je met plakband op het raam met de plaklaag naar je toe. De papiertjes kunnen ze er dan zo tegenaan drukken. :Y
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:42:53 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_126364413
Ik zou er nog iets van confettie op gooien! :D leuk idee, Anouk is gek op stickers plakken dus zal ze zoiets ook wel leuk vinden!

En ik zag nog een kleine dreumes in een groot bed O+ Wat ziet dat er lief uit! Maar hier blijft ze zo lang mogelijk in haar ledikant hoor! Anders is het 's morgens om half 6 al pret aan ons bed! :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_126364453
Bedankt voor je uitleg soemp :) ik kijk morgen of ze het hebben bij de hema!
Volgens mij vindt R het geweldig die is gek op troep _O-
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:48:25 #265
30252 Soempie
Procreating
pi_126364731
Bitterend je leest het: confetti zou de troep wel helemaal afmaken. :D Zeker als ze het met handjes vol ertegenaan mag gooien. _O- O+
pi_126364832
Ze zit al de hele dag in de modder, steentjes te verzamelen en de prullenbak te inspecteren dus zoiets is idd perfect voor dr _O-
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:29:54 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_126369842
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Kyara het volgende:

[..]

Waar koop je die dingen? En kan hij die wel in zijn mond stoppen?

Het probleem zit hem trouwens om hem uberhaupt iets met het papier te laten doen. Hij zit overal aan, behalve aan het papier.....
herkenbaar! Ik denk dat ventje gewoon nog iets te klein en te wild is om te knutselen. Wat op het kdv wel goed ging laatst is vooruit geknipte vormen plakken. Dus bijvoorbeeld een sneeuwpop op papier beplakken met onderdelen als een neus, bezem etc.
pi_126376338
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 16:25 schreef bitterend het volgende:
Leuk idee Soempie!! :Y

Zijn jullie dreumessen ook zo verslaafd aan grind? mijn kind rent als ze kan naar de overbuuf want daar liggen van die grote grind steentjes! die worden verzameld en lekker geproefd :X
Jaaa! 'Tenen' noemt ze ze, en dan pakt ze steentje voor steentje en komt die naar mij brengen. Kan ze uren mee zoet zijn :D

Fijne moederdag mama's! (mis het nu best een beetje, een partner hebben. Geen knutseltjes hier, geen ontbijt op bed, geen gesmoes over cadeautjes.. Er staat wel een cadeautje te wachten op me, maar dochterlief slaapt nog ;) )

Wij gaan zo lekker een taart versieren voor oma! Heb chocoladestiften, glazuur, bloemetjes, confetti's.. :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Sannne op 12-05-2013 09:12:53 ]
pi_126376481
Herkenbaar Sanne :* (afgezien van het feit dat mijn zoon al 2 uur wakker is :D ) De taart klinkt tof, jij onderneemt zulke leuke dingetjes met je dame vind ik :Y

Steentjes zijn hier ook razend populair!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_126376496
Van harte gefeliciteerd met S Zoë *O*
En alvast welkom hier ;)
pi_126376582
Soempie, leuk idee. Ga ik onthouden. Hij is er nog een beetjete jong voor. Grote zou dit leuk vinden.

Hier geen cadeautje van manlief. Hij doet niet zo aan cadeautjes op dit soort "verplichte" dagen. Hijgeeft medan weleens tussendoor zomaar iets.

Van zoonlief kreeg ik dit, een geknutseld thekannetjeen er zaten echtetheezakjes in:

Straks nog even zijn verjaardagsfeestje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_126377663
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 09:20 schreef Clubsoda het volgende:
Herkenbaar Sanne :* (afgezien van het feit dat mijn zoon al 2 uur wakker is :D ) De taart klinkt tof, jij onderneemt zulke leuke dingetjes met je dame vind ik :Y

Steentjes zijn hier ook razend populair!
Heb jij geen partner?

Tinuviel, ben het wel eens met je man, maar gewoon een ontbijtje op bed en een knutseltje is al helemaal moederdag O+
Bij mijn cadeautje zat een zelfgetekende kaart van mijn dochter. Ben weer helemaal happy O+
  zondag 12 mei 2013 @ 10:49:07 #273
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126377855
Tinu, wat leuk! Die kreeg ik vorig jaar :D

Ik heb een mooi hart van M gekregen met een handafdruk O+ En de meisjes hebben uitgeslapen tot kwart voor 6! Geen ontbijt op bed, dat is ook bijna niet te doen met 3 kinderen.
pi_126377914
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef Sannne het volgende:

[..]

Heb jij geen partner?

Tinuviel, ben het wel eens met je man, maar gewoon een ontbijtje op bed en een knutseltje is al helemaal moederdag O+
Bij mijn cadeautje zat een zelfgetekende kaart van mijn dochter. Ben weer helemaal happy O+
M's vader en ik zijn een half jaar geleden uit elkaar gegaan. Ik heb een nieuwe relatie, maar best heel pril nog en mijn partner woont erg ver weg (400 km). We zien elkaar dus maar eens in de drie weken een weekend. Vandaag ben ik alleen met M. We delen geen dagelijks leven en op momenten als vandaag mis ik dat best wel ja.
pi_126378170
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 09:05 schreef Sannne het volgende:

[..]

Fijne moederdag mama's! (mis het nu best een beetje, een partner hebben. Geen knutseltjes hier, geen ontbijt op bed, geen gesmoes over cadeautjes.. Er staat wel een cadeautje te wachten op me, maar dochterlief slaapt nog ;) )

Hier wel een partner maar geen knutsels, ontbijt, cadeau's ofzo :D
Wel nam hij haar naar beneden om 6 uur maar dat doet hij bijna elk weekend omdat ik 's nachts voed!

Fijne moederdag dames!!!
pi_126378187
Tinu wat een leuke knutsel!

Zoe gefeliciteerd!!!! *O* *O* *O*
  zondag 12 mei 2013 @ 11:28:08 #277
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126378765
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

M's vader en ik zijn een half jaar geleden uit elkaar gegaan. Ik heb een nieuwe relatie, maar best heel pril nog en mijn partner woont erg ver weg (400 km). We zien elkaar dus maar eens in de drie weken een weekend. Vandaag ben ik alleen met M. We delen geen dagelijks leven en op momenten als vandaag mis ik dat best wel ja.
400 km, boh wat een afstand, dat lijkt me erg pittig....
Tijdens het begin van onze relatie woonde ML in het westen en ik op de Veluwe, dat vonden we al een flinke afstand, maar is door de week ook nog eens voor een nachtje heen en weer te reizen.
Na twee maanden waren we er zat van en kwam ie hier wonen. O+
pi_126378964
Mijn man woonde in NL en ik in Parijs 14 jaar geleden :D
pi_126379155
Ja, het is een roteind helaas, vooral met files ook. Ik zou d'r heel graag hier willen hebben, maar dat is niet zo eenvoudig als je de taal niet spreekt ;) Maar we werken er rustig naar toe, komt wel goed :Y

Bitterend, dat is inderdaad nog net een stukje verder. Wel hoopgevend ;)
pi_126381431
CS, ik weet hoe pittig zo een lange afstandsrelatie is. Toen mijn huidige man, toen vriend, en ik samenkwamen woonde hij in Amstelveen/ Amsterdam en ik ging in Berlijn studeren. Behalve een jaar uitwisseling en in dezelfde stad wonen tussendoor, gingen we pas 2005 voorgoed dicht bij elkaar wonen.

Ik hoop dat jullie gauw dichter bij elkaar kunnen gaan wonen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 12 mei 2013 @ 13:30:24 #281
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_126382400
Ik heb een mooi schort gekregen met de tekst "voor mama, liefs Anouk" en dan onderaan "omdat je zo lekker kookt" :') Kunnen ze op het kdv natuurlijk ook niet weten dat papa hier altijd kookt! _O- Verder ook geen cadeau of iets, maar lief heeft wel de ramen van het dakkapel gewassen (dan moet je de aanbouw op, dus da doe ik nooit) en het aquarium schoongemaakt! (Waarna ik weer kon dweilen, maar dat hebben jullie niet gelezen :P )

Lief en ik woonden allebei al in dit dorp en hebben elkaar dus, zoals het in Noord Holland hoort op de kermis ontmoet :D :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 12 mei 2013 @ 13:54:44 #282
30252 Soempie
Procreating
pi_126383192
Susie, dat schort. :D Hier kookt m'n man ook altijd, dus nu heb ik inspiratie opgedaan voor vaderdag. :Y)

En zoals het hoort inderdaad, de kermis. :D Of Paasvee... Maargoed, ik was al weg uit N-H toen ik m'n man leerde kennen. De afstand was ook best groot: Breda - Groningen. Na een half jaar ben ik naar Breda gegaan, maar dat kon ook makkelijk tijdens m'n studie. Lijkt me een stuk ingewikkelder als je alletwee al gesetteld (werk, sociaal leven) bent en/ of een andere taal spreekt.

Hier een opgeruimd huis gekregen voor moederdag. Ik denk dat m'n man het vergeten was en vanmorgen bedacht dat hij toch wel iets wilde doen. Vorig jaar nog een voetafdruk op een hartje, een beker, ontbijt op bed, enz. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 12-05-2013 14:18:52 ]
pi_126384147
Susie, leuk bedacht met dat schort, ook al is het niet van toepassing bij jullie.

Soempie, hoe bedoel je, dat het elk jaar minder wordt? :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 12 mei 2013 @ 14:28:26 #284
30252 Soempie
Procreating
pi_126384313
Misschien ook wel, maar ik bedoelde dat ik denk dat hij er gewoon pas gisteravond of vanmorgen aan dacht. :)
pi_126386751
De teurt ;)

Helemaal versierd door E. Heb alleen af en toe de taart iets gedraaid omdat het anders allemaal op 1 stuk zou komen ;)

zondag 12 mei 2013 @ 15:32:47 #286
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126387278
Ziet lekker en mooi uit Sanne!

Clubsoda, gewoon uit nieuwsgierigheid: ik lees dat je d'r bij jouw wil hebben. Heb je nu een relatie met een vrouw?

Opgeruimd huis is ook lekker Soemp :D

Susie, dat schort _O-

Wij woonden allebei in dezelfde stad toen we elkaar leerden kennen. Lekker overzichtelijk. Maar dat weerhield ons er ook niet van om binnen 5 maanden te gaan samenwonen.
  zondag 12 mei 2013 @ 16:52:50 #287
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_126391579
Zoë van harte met S! Een hele fijne dag en welkom hier alvast :).

Ahh Sannne wat een leuke taart!

Moederdag, ik heb er niks mee :D. Nog niet in ieder geval. Ik denk dat ik het wel leuk ga vinden als de kinderen eenmaal echt zelf iets kunnen knutselen en als ze het zelf bewust meemaken. Nu denk ik alleen maar: ja leuk geknutseld door de juf... Ik ben zo onsentimenteel als de pest :D. Maar fijne moederdag allemaal hoor! ;)

Wij zijn vandaag (zonder kids) even op kraamvisite geweest. O+ Heerlijk om weer eens zo'n klein humpie vast te hebben. Geduld.... :X
  zondag 12 mei 2013 @ 16:55:03 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126391684
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef Fee-nix het volgende:
oederdag, ik heb er niks mee . Nog niet in ieder geval. Ik denk dat ik het wel leuk ga vinden als de kinderen eenmaal echt zelf iets kunnen knutselen en als ze het zelf bewust meemaken. Nu denk ik alleen maar: ja leuk geknutseld door de juf... Ik ben zo onsentimenteel als de pest . Maar fijne moederdag allemaal hoor!

party pooper :(
  zondag 12 mei 2013 @ 17:28:10 #289
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_126393317
:P . Joh, leuk toch dat jullie allemaal zo blij zijn met de knutselkunsten van juf of partner. Hehehe }) :+ .
pi_126394085
Nou ik kom me hier ook melden. Gisteren haar verjaardagsfeestje gehad want donderdag 9 mei is ze 1 jaar geworden.

2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_126395560
Bedankt voor de felicitaties! heb helemaal niet meegelezen hier maar dat komt allemaal nog wel :)

Ook hier, een fijne moederdag!
pi_126395624
Welkom Sam en Zoe.

Leuke taart Sanne. Waar krijg je die bloemen vandaan? Zijn die helemaal eetbar?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 12 mei 2013 @ 18:45:34 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126396377
Waarom een verjaardagsfoto in zwart wit ? Sonde hoor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyhoe Welkom nieuwe aan was !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_126396522
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Waarom een verjaardagsfoto in zwart wit ? Sonde hoor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyhoe Welkom nieuwe aan was !
Mijn vader heeft ze gemaakt ik niet :) En nee het was een koemelkvrije slagroom taart :)
pi_126396610
Cool zo'n schommel :D. Is ze daar trouwens niet heel snel uit? :@ Of kun je 'm in hoogte verstellen?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 12 mei 2013 @ 18:52:48 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126396660
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:48 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Mijn vader heeft ze gemaakt ik niet :) En nee het was een koemelkvrije slagroom taart :)
Wat voor slagroom heeft hij gebruikt Dan :o?
pi_126396673
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:51 schreef Kuukske het volgende:
Cool zo'n schommel :D. Is ze daar trouwens niet heel snel uit? :@ Of kun je 'm in hoogte verstellen?
Hij is tot 25 of 27 kilo. Je kunt hem niet in hoogte verstellen maar voor in een kleine tuin ideaal amber is nu 3.5 en die past er ook in. Het stoeltje kun je wel in drie fases gebruiken en er zitten pinnen bij voor als je hem in de grond vast wilt zetten :)
pi_126396723
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:52 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Wat voor slagroom heeft hij gebruikt Dan :o?
De fotos waren door mijn vader gemaakt de taart door iemanddie dat doet als hobbie en haar man was chef kok dus ben het nu even aan het navragen ik laat het je nog weten :) Ik wilde eerst een taart met van die fondant maar die had ik al een keer een gewonnen bij d'r en vond ik niet lekker.
pi_126396739
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:53 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Hij is tot 25 of 27 kilo. Je kunt hem niet in hoogte verstellen maar voor in een kleine tuin ideaal amber is nu 3.5 en die past er ook in. Het stoeltje kun je wel in drie fases gebruiken en er zitten pinnen bij voor als je hem in de grond vast wilt zetten :)
Ah handig!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 12 mei 2013 @ 18:56:31 #300
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126396784
:) cool , Ik Ben benieuwd ivm allergie Hier :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')