abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126378187
Tinu wat een leuke knutsel!

Zoe gefeliciteerd!!!! *O* *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 12 mei 2013 @ 11:28:08 #277
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126378765
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

M's vader en ik zijn een half jaar geleden uit elkaar gegaan. Ik heb een nieuwe relatie, maar best heel pril nog en mijn partner woont erg ver weg (400 km). We zien elkaar dus maar eens in de drie weken een weekend. Vandaag ben ik alleen met M. We delen geen dagelijks leven en op momenten als vandaag mis ik dat best wel ja.
400 km, boh wat een afstand, dat lijkt me erg pittig....
Tijdens het begin van onze relatie woonde ML in het westen en ik op de Veluwe, dat vonden we al een flinke afstand, maar is door de week ook nog eens voor een nachtje heen en weer te reizen.
Na twee maanden waren we er zat van en kwam ie hier wonen. O+
pi_126378964
Mijn man woonde in NL en ik in Parijs 14 jaar geleden :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_126379155
Ja, het is een roteind helaas, vooral met files ook. Ik zou d'r heel graag hier willen hebben, maar dat is niet zo eenvoudig als je de taal niet spreekt ;) Maar we werken er rustig naar toe, komt wel goed :Y

Bitterend, dat is inderdaad nog net een stukje verder. Wel hoopgevend ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_126381431
CS, ik weet hoe pittig zo een lange afstandsrelatie is. Toen mijn huidige man, toen vriend, en ik samenkwamen woonde hij in Amstelveen/ Amsterdam en ik ging in Berlijn studeren. Behalve een jaar uitwisseling en in dezelfde stad wonen tussendoor, gingen we pas 2005 voorgoed dicht bij elkaar wonen.

Ik hoop dat jullie gauw dichter bij elkaar kunnen gaan wonen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 12 mei 2013 @ 13:30:24 #281
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_126382400
Ik heb een mooi schort gekregen met de tekst "voor mama, liefs Anouk" en dan onderaan "omdat je zo lekker kookt" :') Kunnen ze op het kdv natuurlijk ook niet weten dat papa hier altijd kookt! _O- Verder ook geen cadeau of iets, maar lief heeft wel de ramen van het dakkapel gewassen (dan moet je de aanbouw op, dus da doe ik nooit) en het aquarium schoongemaakt! (Waarna ik weer kon dweilen, maar dat hebben jullie niet gelezen :P )

Lief en ik woonden allebei al in dit dorp en hebben elkaar dus, zoals het in Noord Holland hoort op de kermis ontmoet :D :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 12 mei 2013 @ 13:54:44 #282
30252 Soempie
Procreating
pi_126383192
Susie, dat schort. :D Hier kookt m'n man ook altijd, dus nu heb ik inspiratie opgedaan voor vaderdag. :Y)

En zoals het hoort inderdaad, de kermis. :D Of Paasvee... Maargoed, ik was al weg uit N-H toen ik m'n man leerde kennen. De afstand was ook best groot: Breda - Groningen. Na een half jaar ben ik naar Breda gegaan, maar dat kon ook makkelijk tijdens m'n studie. Lijkt me een stuk ingewikkelder als je alletwee al gesetteld (werk, sociaal leven) bent en/ of een andere taal spreekt.

Hier een opgeruimd huis gekregen voor moederdag. Ik denk dat m'n man het vergeten was en vanmorgen bedacht dat hij toch wel iets wilde doen. Vorig jaar nog een voetafdruk op een hartje, een beker, ontbijt op bed, enz. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 12-05-2013 14:18:52 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_126384147
Susie, leuk bedacht met dat schort, ook al is het niet van toepassing bij jullie.

Soempie, hoe bedoel je, dat het elk jaar minder wordt? :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 12 mei 2013 @ 14:28:26 #284
30252 Soempie
Procreating
pi_126384313
Misschien ook wel, maar ik bedoelde dat ik denk dat hij er gewoon pas gisteravond of vanmorgen aan dacht. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_126386751
De teurt ;)

Helemaal versierd door E. Heb alleen af en toe de taart iets gedraaid omdat het anders allemaal op 1 stuk zou komen ;)

zondag 12 mei 2013 @ 15:32:47 #286
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126387278
Ziet lekker en mooi uit Sanne!

Clubsoda, gewoon uit nieuwsgierigheid: ik lees dat je d'r bij jouw wil hebben. Heb je nu een relatie met een vrouw?

Opgeruimd huis is ook lekker Soemp :D

Susie, dat schort _O-

Wij woonden allebei in dezelfde stad toen we elkaar leerden kennen. Lekker overzichtelijk. Maar dat weerhield ons er ook niet van om binnen 5 maanden te gaan samenwonen.
  zondag 12 mei 2013 @ 16:52:50 #287
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_126391579
Zoë van harte met S! Een hele fijne dag en welkom hier alvast :).

Ahh Sannne wat een leuke taart!

Moederdag, ik heb er niks mee :D. Nog niet in ieder geval. Ik denk dat ik het wel leuk ga vinden als de kinderen eenmaal echt zelf iets kunnen knutselen en als ze het zelf bewust meemaken. Nu denk ik alleen maar: ja leuk geknutseld door de juf... Ik ben zo onsentimenteel als de pest :D. Maar fijne moederdag allemaal hoor! ;)

Wij zijn vandaag (zonder kids) even op kraamvisite geweest. O+ Heerlijk om weer eens zo'n klein humpie vast te hebben. Geduld.... :X
  zondag 12 mei 2013 @ 16:55:03 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126391684
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef Fee-nix het volgende:
oederdag, ik heb er niks mee . Nog niet in ieder geval. Ik denk dat ik het wel leuk ga vinden als de kinderen eenmaal echt zelf iets kunnen knutselen en als ze het zelf bewust meemaken. Nu denk ik alleen maar: ja leuk geknutseld door de juf... Ik ben zo onsentimenteel als de pest . Maar fijne moederdag allemaal hoor!

party pooper :(
  zondag 12 mei 2013 @ 17:28:10 #289
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_126393317
:P . Joh, leuk toch dat jullie allemaal zo blij zijn met de knutselkunsten van juf of partner. Hehehe }) :+ .
pi_126394085
Nou ik kom me hier ook melden. Gisteren haar verjaardagsfeestje gehad want donderdag 9 mei is ze 1 jaar geworden.

2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_126395560
Bedankt voor de felicitaties! heb helemaal niet meegelezen hier maar dat komt allemaal nog wel :)

Ook hier, een fijne moederdag!
pi_126395624
Welkom Sam en Zoe.

Leuke taart Sanne. Waar krijg je die bloemen vandaan? Zijn die helemaal eetbar?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 12 mei 2013 @ 18:45:34 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126396377
Waarom een verjaardagsfoto in zwart wit ? Sonde hoor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyhoe Welkom nieuwe aan was !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_126396522
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Waarom een verjaardagsfoto in zwart wit ? Sonde hoor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyhoe Welkom nieuwe aan was !
Mijn vader heeft ze gemaakt ik niet :) En nee het was een koemelkvrije slagroom taart :)
pi_126396610
Cool zo'n schommel :D. Is ze daar trouwens niet heel snel uit? :@ Of kun je 'm in hoogte verstellen?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 12 mei 2013 @ 18:52:48 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126396660
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:48 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Mijn vader heeft ze gemaakt ik niet :) En nee het was een koemelkvrije slagroom taart :)
Wat voor slagroom heeft hij gebruikt Dan :o?
pi_126396673
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:51 schreef Kuukske het volgende:
Cool zo'n schommel :D. Is ze daar trouwens niet heel snel uit? :@ Of kun je 'm in hoogte verstellen?
Hij is tot 25 of 27 kilo. Je kunt hem niet in hoogte verstellen maar voor in een kleine tuin ideaal amber is nu 3.5 en die past er ook in. Het stoeltje kun je wel in drie fases gebruiken en er zitten pinnen bij voor als je hem in de grond vast wilt zetten :)
pi_126396723
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:52 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Wat voor slagroom heeft hij gebruikt Dan :o?
De fotos waren door mijn vader gemaakt de taart door iemanddie dat doet als hobbie en haar man was chef kok dus ben het nu even aan het navragen ik laat het je nog weten :) Ik wilde eerst een taart met van die fondant maar die had ik al een keer een gewonnen bij d'r en vond ik niet lekker.
pi_126396739
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:53 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Hij is tot 25 of 27 kilo. Je kunt hem niet in hoogte verstellen maar voor in een kleine tuin ideaal amber is nu 3.5 en die past er ook in. Het stoeltje kun je wel in drie fases gebruiken en er zitten pinnen bij voor als je hem in de grond vast wilt zetten :)
Ah handig!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 12 mei 2013 @ 18:56:31 #300
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126396784
:) cool , Ik Ben benieuwd ivm allergie Hier :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')