Zo'n autobed is voor een jochie natuurlijk helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef hilliebillie het volgende:
Dan kom ik m'n manneke in z'n autobed maar meteen even spammen![]()
[ afbeelding ]
moet ik eerlijk bekennen dat ik net slapend in ons bed terug vond, normaal hoor ik door de babyfoon wel als hij z'n bed uit gaat of de deur open maakt, nu dus nietdus normaal is het een keer terug leggen en slaapt dan in z'n eigen bed in.. Klein boefje
![]()
herkenbaar! Ik denk dat ventje gewoon nog iets te klein en te wild is om te knutselen. Wat op het kdv wel goed ging laatst is vooruit geknipte vormen plakken. Dus bijvoorbeeld een sneeuwpop op papier beplakken met onderdelen als een neus, bezem etc.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
Waar koop je die dingen? En kan hij die wel in zijn mond stoppen?
Het probleem zit hem trouwens om hem uberhaupt iets met het papier te laten doen. Hij zit overal aan, behalve aan het papier.....
Jaaa! 'Tenen' noemt ze ze, en dan pakt ze steentje voor steentje en komt die naar mij brengen. Kan ze uren mee zoet zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:25 schreef bitterend het volgende:
Leuk idee Soempie!!![]()
Zijn jullie dreumessen ook zo verslaafd aan grind? mijn kind rent als ze kan naar de overbuuf want daar liggen van die grote grind steentjes! die worden verzameld en lekker geproefd
Heb jij geen partner?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:20 schreef Clubsoda het volgende:
Herkenbaar Sanne(afgezien van het feit dat mijn zoon al 2 uur wakker is
) De taart klinkt tof, jij onderneemt zulke leuke dingetjes met je dame vind ik
![]()
Steentjes zijn hier ook razend populair!
M's vader en ik zijn een half jaar geleden uit elkaar gegaan. Ik heb een nieuwe relatie, maar best heel pril nog en mijn partner woont erg ver weg (400 km). We zien elkaar dus maar eens in de drie weken een weekend. Vandaag ben ik alleen met M. We delen geen dagelijks leven en op momenten als vandaag mis ik dat best wel ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef Sannne het volgende:
[..]
Heb jij geen partner?
Tinuviel, ben het wel eens met je man, maar gewoon een ontbijtje op bed en een knutseltje is al helemaal moederdag
Bij mijn cadeautje zat een zelfgetekende kaart van mijn dochter. Ben weer helemaal happy
Hier wel een partner maar geen knutsels, ontbijt, cadeau's ofzoquote:Op zondag 12 mei 2013 09:05 schreef Sannne het volgende:
[..]
Fijne moederdag mama's! (mis het nu best een beetje, een partner hebben. Geen knutseltjes hier, geen ontbijt op bed, geen gesmoes over cadeautjes.. Er staat wel een cadeautje te wachten op me, maar dochterlief slaapt nog)
400 km, boh wat een afstand, dat lijkt me erg pittig....quote:Op zondag 12 mei 2013 10:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
M's vader en ik zijn een half jaar geleden uit elkaar gegaan. Ik heb een nieuwe relatie, maar best heel pril nog en mijn partner woont erg ver weg (400 km). We zien elkaar dus maar eens in de drie weken een weekend. Vandaag ben ik alleen met M. We delen geen dagelijks leven en op momenten als vandaag mis ik dat best wel ja.
party pooperquote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef Fee-nix het volgende:
oederdag, ik heb er niks mee . Nog niet in ieder geval. Ik denk dat ik het wel leuk ga vinden als de kinderen eenmaal echt zelf iets kunnen knutselen en als ze het zelf bewust meemaken. Nu denk ik alleen maar: ja leuk geknutseld door de juf... Ik ben zo onsentimenteel als de pest . Maar fijne moederdag allemaal hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhoe Welkom nieuwe aan was !Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Waarom een verjaardagsfoto in zwart wit ? Sonde hoor..Mijn vader heeft ze gemaakt ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhoe Welkom nieuwe aan was !En nee het was een koemelkvrije slagroom taart
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Wat voor slagroom heeft hij gebruikt Danquote:Op zondag 12 mei 2013 18:48 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ze gemaakt ik nietEn nee het was een koemelkvrije slagroom taart
Hij is tot 25 of 27 kilo. Je kunt hem niet in hoogte verstellen maar voor in een kleine tuin ideaal amber is nu 3.5 en die past er ook in. Het stoeltje kun je wel in drie fases gebruiken en er zitten pinnen bij voor als je hem in de grond vast wilt zettenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:51 schreef Kuukske het volgende:
Cool zo'n schommel. Is ze daar trouwens niet heel snel uit?
Of kun je 'm in hoogte verstellen?
De fotos waren door mijn vader gemaakt de taart door iemanddie dat doet als hobbie en haar man was chef kok dus ben het nu even aan het navragen ik laat het je nog wetenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Wat voor slagroom heeft hij gebruikt Dan?
Ah handig!quote:Op zondag 12 mei 2013 18:53 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Hij is tot 25 of 27 kilo. Je kunt hem niet in hoogte verstellen maar voor in een kleine tuin ideaal amber is nu 3.5 en die past er ook in. Het stoeltje kun je wel in drie fases gebruiken en er zitten pinnen bij voor als je hem in de grond vast wilt zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |