Oeh maar die gans zou ik ook voor wegrennen, bah!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef Susie het volgende:
En ook niet bang he? Ik ging gewoon weg toen er een ontzettende grote en enge kalkoen aan kwam!Mevrouw reageerde gewoon niet, zelfde met een gans die aan het blazen ging.... brrrrr! Heldin de mama van Anouk!
Nu wel?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hij staat op prive F_R dus kan niks zien
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Dat autobed klinkt goed!quote:
Ook dus al een kussen (laag en slap denk ik?) en een dekbed! Dat vind ik ook al een grote stap. Zoals mijn zoon nu slaapt, stel ik me voor dat hij tot zijn 18e in een slaapzak moet slapenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Juud79 het volgende:
Wij doen het ook voorlopig niet, nu heb ik ook een erg ondernemende dochter, dus ik tref dan kasten leeg aan enz en daar heb ik ook niet zo'n trek in nu....![]()
Maar tis nog een wurm en ze ligt nog lekker in dr bedje en dr kan ook tzt een deel vd zijkant uit, zodat ze zelf in en uit kan klimmen. Ze heeft al wel een aantal maanden een dekbedje en peuterkussen, dat leek me dan wel zo fijn. Binnenkort eens zonder slaapzak gaan proberen, heeft ze iets meer bewegingsvrijheid.
Ja, dekbedje is vrij dun en kussen ook, van Ikea beide. Het leek me beter om zo te wennen aan een dekbedje ipv opeens slaapzak weg en iets over dr heen. Nu wil ze niet meer zonder dr dekbedje, dus dat is haast te warm, tijd voor de overstap dus, naar zonder slaapzak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ook dus al een kussen (laag en slap denk ik?) en een dekbed! Dat vind ik ook al een grote stap. Zoals mijn zoon nu slaapt, stel ik me voor dat hij tot zijn 18e in een slaapzak moet slapen
Nee nog niet! maar als ze staat komen de spijlen tot dr oksels..dus dat kan nog even toch de ledikant?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
En jouw dochter klimt er ook nog niet uit, denk ik? (Was bedoeld voor bitterend, maar geldt natuurlijk ook voor Juud!)
Onze zoon is lang, hij is trouwens ruim 21 maanden, de bovenkant van het bed komt dus ook tot zijn oksels, maar ik heb hem nog nooit een poging zien doen om eruit te klimmen. Wat mij betreft blijft hij tot die tijd zo in zijn bed liggen. Is wel lekker makkelijk, en net zoals Juud zegt, als hij alleen op zijn kamer kan rondscharrelen haalt hij ook zijn kledingkast overhoop enzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee nog niet! maar als ze staat komen de spijlen tot dr oksels..dus dat kan nog even toch de ledikant?
whaat? Hier is maat 90 al bijna te kleinquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef bitterend het volgende:
Die slaapzakken kunnen tot maat 110 toch? lijkt me fijn voor R omdat ze zonder pyjama slaapt, alleen met romper en dus een slaapzak.
Bijenwas krijtjes heb ik hier en sinds een maand of drie potloden van Nijntje erbij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:16 schreef Kyara het volgende:
Heeft iemand trouwens nog knutseltips? We wilden een mooie tekening voor oma maken maar hij snapt zijn Nijntje stiften niet (stopt ze in zijn mond, tekent op zijn handen en gezicht en gebruikt ze andersom op papier). Toen geprobeerd een voetafdruk te maken maar toen ging hij schoppen. Daarna met verf laten kliederen maar toen kreeg hij het voor elkaar om de box vast te pakken, de witte muur aan te raken en het plastic wat er onder lag weg te trekken.
Waar koop je die dingen? En kan hij die wel in zijn mond stoppen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Bijenwas krijtjes heb ik hier en sinds een maand of drie potloden van Nijntje erbij.
Gewoon met een groot vel papier of met soms een kleurplaat.
Je kan ook bijv met een stift zijn hand omtrek op papier maken en dat ie dat dan zelf gaat inkleuren, simpel maar leuk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef hilliebillie het volgende:
Dan kom ik m'n manneke in z'n autobed maar meteen even spammen![]()
[ afbeelding ]
moet ik eerlijk bekennen dat ik net slapend in ons bed terug vond, normaal hoor ik door de babyfoon wel als hij z'n bed uit gaat of de deur open maakt, nu dus nietdus normaal is het een keer terug leggen en slaapt dan in z'n eigen bed in.. Klein boefje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |