RIPquote:
waaromquote:
Hoiiquote:
Ik vond het wel gepast sinds het non-heteroseksuele karakter van de laatste tijdquote:
Mijn pandapunten lopen heel erg op, laten we het daar op houdenquote:
oquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel gepast sinds het non-heteroseksuele karakter van de laatste tijd
OVquote:
Desperate housewifequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pandapunten lopen heel erg op, laten we het daar op houden
Ewaquote:
je bekerenquote:
alles goed?quote:
wel met 5 euro inleg want hapjes zijn duurquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
Goeie TT.
Maar even serieus: ik kan goed hapjes maken en DV ook, dus mensen: we gaan ervoor
Ezell komt toch wel want ze wil me zien, Jordy komt toch wel want die mist mij, VA komt toch wel want die houdt van me, ookal kent ie me niet
DV, we gaan t organiseren.
Moet je er wat aan doen hequote:
ook ookquote:
Wie zegt dat?quote:
o ja, wie zegt dat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
Goeie TT.
Maar even serieus: ik kan goed hapjes maken en DV ook, dus mensen: we gaan ervoor
Ezell komt toch wel want ze wil me zien, Jordy komt toch wel want die mist mij, VA komt toch wel want die houdt van me, ookal kent ie me niet
Ik hou vooral van DV hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
Goeie TT.
ook al aan t lurken?quote:
Ken ik jou?quote:
hetero`s zijn zo stringetje boven je broekquote:
w a u wquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:23 schreef Typisch het volgende:
iets organiseren in groningen
dan wil je dat er niemand komt
haha komt
komen, hahahah
fansquote:
hoezo?quote:
Ik ga nog een keer op de hosseltoer met DV hoorquote:
raak me aanquote:
ik heb veel over je gehoordquote:
ik zei het tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer op de hosseltoer met DV hoor
ja dan is het mis hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh okequote:
Gewoon via FOK! regelen, als een ekte baasquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
durf ik niequote:
Vertelquote:
Been there, done that, didn't work outquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon via FOK! regelen, als een ekte baas
hoi en welkomquote:
oquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hosselen met mij, niet om mij
Midden. Na de verhuizing heb ik tentamensquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
en etsu t kan pas eind mei/begin juni
dat er een iemand zo soft is wil niet zeggen dat de rest ook zo isquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Been there, done that, didn't work out
Kom maar op schoot bij de Sintquote:
midden juni? 14/15/16e is pinkpop en daarna ben ik blut wssquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Midden. Na de verhuizing heb ik tentamens![]()
wutquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat er een iemand zo soft is wil niet zeggen dat de rest ook zo is
ga je naar pinkpopquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
midden juni? 14/15/16e is pinkpop en daarna ben ik blut wss
quote:
msarcasquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga niet FoBo's af hoor
Gewoon mannen alles laten betalen. Ik ben half vrouw, half man dus ik hoef ook niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
midden juni? 14/15/16e is pinkpop en daarna ben ik blut wss
nahquote:
ik ga niet met een man heen, maar met een chickquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon mannen alles laten betalen. Ik ben half vrouw, half man dus ik hoef ook niet.
Hoe bevalt het je hier op FOK! ?quote:
quote:
haha kkpot XDquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga niet met een man heen, maar met een chick
samen
in een tent
asfghjawhldeud
Yeah, might. Maar die afstandquote:
le trollquote:
Niet praten danquote:
oude pantoffels zitten het fijnstquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lineup is pure aids met oude pantoffels
leiden - arnhem is niksquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeah, might. Maar die afstand
le troll is le funnyquote:
Welkom in de leukste SC op FOK!quote:
ga stappen in je eigen omgeving en regel daar wat manquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeah, might. Maar die afstand
Nog een beetje aan het rondkijken, moet even beginnen met posten enzo...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe bevalt het je hier op FOK! ?
Ik woon in Zutphen, is 2 uur checkte ikquote:
denk maar niet dat ik ooit naar die provincie komquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
Goeie TT.
Niks moetquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef Null00 het volgende:
[..]
Nog een beetje aan het rondkijken, moet even beginnen met posten enzo...
dat is niks omg ik moest altijd 3,5u reizen en zelfs dat vond ik al niksquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon in Zutphen, is 2 uur checkte ik
Korte introductie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef Null00 het volgende:
[..]
Nog een beetje aan het rondkijken, moet even beginnen met posten enzo...
Dat zal bestquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welkom in de leukste SC op FOK!
Geilquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga niet met een man heen, maar met een chick
samen
in een tent
asfghjawhldeud
haha jijquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef Toto69 het volgende:
Welkom null00!
Wie krijgt het voor elkaar om van de trap te vallen? ik.
enige vette is the gaslight anthem en queens of the stone agequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oude pantoffels zitten het fijnst
hoiquote:
met OV iets van 1 uur en 45 minuten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
leiden - arnhem is niksutrecht voorbij en je bent er al
awhquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef Toto69 het volgende:
Welkom null00!
En maar roepen dat ik zo snel vooroordeeld was.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
denk maar niet dat ik ooit naar die provincie kom
Ja van jezelf bedoel ik hequote:
bevooroordeeldquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
En maar roepen dat ik zo snel vooroordeeld was.
Dat is NIKS je stapt de trein in, leest een boek whatever en je bent er al weer uitquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
met OV iets van 1 uur en 45 minuten?
Nijmegen - Leiden is 2 uur![]()
dat is niet niks.
Vond ik ook, maar het weinig elkaar kunnen zien zorgde voor problemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is niks omg ik moest altijd 3,5u reizen en zelfs dat vond ik al niks
Das knap..quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef Toto69 het volgende:
Welkom null00!
dan ben je natuurlijk ook van harte welkom!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar het weinig elkaar kunnen zien zorgde voor problemen.
En ja niet iedere chick is hetzelfde blabla maar misschien lag het ook aan mij. Zelfmoordpogingen ontstaan niet voor niets
Hee ik ken jou van mijn vriend Krabsquote:
Kloongezeik hell neequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke de eerste die denkt dat dit een kloon van mij is krijgt een klap serieus
niet iedereen is zoals haarquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar het weinig elkaar kunnen zien zorgde voor problemen.
En ja niet iedere chick is hetzelfde blabla maar misschien lag het ook aan mij. Zelfmoordpogingen ontstaan niet voor niets
Had anderhalf jaar geleden een vriendin in Den Haag, shit went FUBARquote:
Jij komt hier meeposten en ik val van de trap. Conspiracy!quote:
ja maar dat overstappen is zo kutquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is NIKS je stapt de trein in, leest een boek whatever en je bent er al weer uit
Waarom blijf je dat oprakelen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had anderhalf jaar geleden een vriendin in Den Haag, shit went FUBAR
Ah tof, ik mag jou al.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Kloongezeik hell nee. Ga door met posten man. Groningen is nice. Queensday heb ik een jongen leren kennen daar, ik ben hem kwijt, hoe vind ik hem weer dan?
ik had er eentje in limburg tijd terugquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had anderhalf jaar geleden een vriendin in Den Haag, shit went FUBAR
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:25 schreef Trollscience het volgende:
haha weet nog met ov en zijn vettige gelach vieze turken :S
VA needs lovequote:
quote:
Hah HAHAHAHA Alabama HAHAAHAHA :p : pquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Trollscience het volgende:
haha groningen dat is bijna friesland :p
Ed Sheeran luisterenquote:
Oh haha ik begreep je verkeerd.quote:
bösche mensen haben kein liederquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hah HAHAHAHA Alabama HAHAAHAHA :p : p
Nee.
Ik sta te lang droog en zoiets doet wel wat met mij. Wat deed ik verkeerd, hoe hat ik het anders moet doen, ben ik wel geschikt voor relaties en als het gaat over het hebben van een vriendin komt dat meteen bovenquote:
groningen moeten ze afsnijden man!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Etsu.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben 20, en dan post ik in JNG!, dus dat zegt niksquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Null00 het volgende:
[..]
Oh haha ik begreep je verkeerd.
Leeftijd: dat ik in Jong post zegt al genoeg denk ik
En voor de rest probeer ik eigenlijk online anoniem te blijven... (vet saai ik weet het)
In Limburg zie je meer koeien dan mooie vrouwenquote:
Ohjaaaa, is ook zo hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ah tof, ik mag jou al.
https://www.facebook.com/SpottedUitgaanGroningen?fref=ts
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Je bent mentaal 9quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 20, en dan post ik in JNG!, dus dat zegt niks
lol xDquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Limburg zie je meer koeien dan mooie vrouwen
Ik ben 15quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 20, en dan post ik in JNG!, dus dat zegt niks
nah, zulke types heb je er altijd bij zittenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta te lang droog en zoiets doet wel wat met mij. Wat deed ik verkeerd, hoe hat ik het anders moet doen, ben ik wel geschikt voor relaties en als het gaat over het hebben van een vriendin komt dat meteen boven
als je een maatje van mij was kreeg je een klap en had ik je komend weekend vol gegooid met drank en je een wijf laten hosselenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta te lang droog en zoiets doet wel wat met mij. Wat deed ik verkeerd, hoe hat ik het anders moet doen, ben ik wel geschikt voor relaties en als het gaat over het hebben van een vriendin komt dat meteen boven
Hoop dat je 'm vindt!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ohjaaaa, is ook zo haha. Hij was echt heul leuk en moest lachen om al mijn grapjes. Ik weet alleen dat hij 27 is. En dun. En lievig. Meh.
![]()
Dankdankkk.
Je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je een maatje van mij was kreeg je een klap en had ik je komend weekend vol gegooid met drank en je een wijf laten hosselen
Grow a pair dude
Goed plan, dan worden we een eigen koninkrijk met mij als koning en beginnen we met een aanvraag voor overlevering van ene Jordy. Onthoofding.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
groningen moeten ze afsnijden man!!
we klappen etsu neerquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Paxcon het volgende:
sorry
Ben al weg, voordat Etsu boos wordt dat ik hier weer zit.
zegt wiequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
iedereen op fok: neee heb geen pics ben te lelijk :S:s;:S:
Alles kan kapotquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een chickie.
dan doe ik een naamswijziging naar Gerardquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed plan, dan worden we een eigen koninkrijk met mij als koning en beginnen we met een aanvraag voor overlevering van ene Jordy. Onthoofding.
Iets te zelfverzekerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zegt wie
fok staat vol met mijn schoonheid
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zegt wie
quote:
Negeer Etsu. Doen we allemaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Paxcon het volgende:
sorry
heb toch een foto in mijn fobo of watquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zegt wie
wij behoren tot de knappere elitequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb toch een foto in mijn fobo of wat
Je bent maandag nog niet jarig. Met hoorcollege zal die professor schrik van z'n leven krijgen: een vermoorde student op de 2de rij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Paxcon het volgende:
sorry
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wij behoren tot de knappere elite
Ik denk dat ik maar thuis blijf...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent maandag nog niet jarig. Met hoorcollege zal die professor schrik van z'n leven krijgen: een vermoorde student op de 2de rij.
ik ook :pquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb toch een foto in mijn fobo of wat
begeerlijk allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wij behoren tot de knappere elite
nee hoor, laatst hier nog eentje 42242 keer in zijn rug geschoten nadat hij ook al in zijn ledematen was geschotenquote:
dat blonde meisje met dat zwarte shirtje die rechten studeertquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Spongebobsterr het volgende:
Spotted uitgaan Groningen, alleen maar blonde meisjes worden beschreven.
duh, blonde meisjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Spongebobsterr het volgende:
Spotted uitgaan Groningen, alleen maar blonde meisjes worden beschreven.
Gezellig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor, laatst hier nog eentje 42242 keer in zijn rug geschoten nadat hij ook al in zijn ledematen was geschoten
of die vrouw die werd onthoofd op een of ander facebook filmpjequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor, laatst hier nog eentje 42242 keer in zijn rug geschoten nadat hij ook al in zijn ledematen was geschoten
te lui grquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee serieus er staat een foto goed zoeken
Hehehe, ik stond laatst op het station, komt er een jongen naar me toe: 'jij stond hier toch net ook al? heb je misschien een blond meisje zien langslopen, ik ben haar kwijt blabla?'quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat blonde meisje met dat zwarte shirtje die rechten studeert
oh ja weet PRECIES wie je bedoelt!
![]()
![]()
![]()
quote:
Waar in Rotterdam woon je?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Hehehe, ik stond laatst op het station, komt er een jongen naar me toe: 'jij stond hier toch net ook al? heb je misschien een blond meisje zien langslopen, ik ben haar kwijt blabla?'
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
Eindelijk, mijn internet doet weer normaal.
Klote vak. En jij nog tegen mij zeggen dat fiscaal recht de beste keuze wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel verstandig is. Ga ik ook doen denk ik.
Belastingrecht
le internetsquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
Eindelijk, mijn internet doet weer normaal.
Jordy kan t niet verkroppen dat ik met DV gemeet heb en niet met hem, en Pax heeft me al een week niet gezien en mist me gewoon.quote:
Snap ik ook niet helemaal. Misschien verkapte poging om te kunnen hosselen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]watvoor antwoord verwachten ze in hemelsnaam
Notarieel recht met civiel effectquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klote vak. En jij nog tegen mij zeggen dat fiscaal recht de beste keuze was
Wat hebben wij meiden het toch zwaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Misschien verkapte poging om te kunnen hosselen.
Goeie plekquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zelf woon net buiten rotterdam, ben nu bij mijn vriendin, die woont vlakbij de coolsingel
ja, want chicks vinden het leuk om te horen dat een gozer een ander zocht die net langs liepquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Misschien verkapte poging om te kunnen hosselen.
Waarom fokken terwijl bij vriendin bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zelf woon net buiten rotterdam, ben nu bij mijn vriendin, die woont vlakbij de coolsingel
dat je haar gezien hebt en dat ze ergens heengingquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]watvoor antwoord verwachten ze in hemelsnaam
Er zit er hier ook 1 die FOK! terwijl zijn vriendin naast hem in bed ligtquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Waarom fokken terwijl bij vriendin bent.
maar z'n vriendin doet dat ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit er hier ook 1 die FOK! terwijl zijn vriendin naast hem in bed ligt
Ze is niet thuis.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Waarom fokken terwijl bij vriendin bent.
Taexon?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee JRRYquote:
Soort van triestquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why is dat. Alleen als je oud bent en elkaar jaaaaren kent en het saai is, is dat oké, maar anders is er iets mis in de relatie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
20 min met de bus man kuttekop, binnen een kwartier sta ik op zuidquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
'net buiten rotterdam' godver toen die ellenlange bureis.. ik zag rare koeien die ik zelfs in groningen nog nooit gezien had
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gewoon samen muziek luisteren in bed toch
Woon je samen dan? Prive tijd hoort erbij maar als je bij iemand thuis bent, je niet samen woont etc, dan ga je toch van elkaar genieten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is niet thuis.
En wat is daar gek aan? Een beetje privé tijd is ook gewoon gezond hoor, behalve de eerste 3 maanden oid.
Na 2 maanden relatie al in sleur zitten #yolo tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Why is dat. Alleen als je oud bent en elkaar jaaaaren kent en het saai is, is dat oké, maar anders is er iets mis in de relatie.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
ik laat haar wel eens typen en dan
''oh haha wat grappig ze praten ook echt terug tegen mij!''
Ik woon niet samen nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Woon je samen dan? Prive tijd hoort erbij maar als je bij iemand thuis bent, je niet samen woont etc, dan ga je toch van elkaar genieten.
Maar okaaaay. Andere denkwijze.
Ja is ook wel geinig trouwens als je geen forum gewend bent enzoquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
Alleen maar leuk toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik woon niet samen nee, gelukkig niet.
teringquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
Neequote:
Ouiquote:
De mensen waren ook zo onaardig ofzeuquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik snapte eerst helemaal niks van fokik vond de layout zo onpraktisch
..quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:48 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Meh ik wist nog wel dat ik dacht: is dit een chatbox of wat? Klopt niet helemaal toch.
ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik snapte eerst helemaal niks van fokik vond de layout zo onpraktisch
Dat zijn ze ook als je een outsider bentquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
De mensen waren ook zo onaardig ofzeu
nee man, daar ben ik voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
achja maakte ze wel flink doekoe later
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:48 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
[..]
Alsof jij het niet zo ervaarde de eerste keer op een forumpie.
vet moeilijk een pi lezen?????quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
kom haten
ik heb tenminste wat gehosseld
vrijetijdskunde?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man, daar ben ik voor
ze doet een pretstudie van heb ik jou daar
Ik weet nou eventjes niet hoe ik dit moet opvatten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook lief en onwetend
Mooie naam.quote:
Welke studie dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent zelf een omelettequote:
sociologie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik was 14, een meisje, naief en zat nog in m'n xD fase.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
De mensen waren ook zo onaardig ofzeu
na hoeveel glazen kwam dit eruit?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon heel graag daten met LB [ afbeelding ]
Dat zijn geen pretstudiesquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sociologie?
culturele antropologie en ontwikkelingssociologie?
1quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
na hoeveel glazen kwam dit eruit?
haha, moest hier hardop om lachenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
na hoeveel glazen kwam dit eruit?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet nou eventjes niet hoe ik dit moet opvatten.
[..]
Mooie naam.
Ohquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon heel graag daten met LB [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |