Ik denk dat ik maar thuis blijf...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent maandag nog niet jarig. Met hoorcollege zal die professor schrik van z'n leven krijgen: een vermoorde student op de 2de rij.
ik ook :pquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb toch een foto in mijn fobo of wat
begeerlijk allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wij behoren tot de knappere elite
nee hoor, laatst hier nog eentje 42242 keer in zijn rug geschoten nadat hij ook al in zijn ledematen was geschotenquote:
dat blonde meisje met dat zwarte shirtje die rechten studeertquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Spongebobsterr het volgende:
Spotted uitgaan Groningen, alleen maar blonde meisjes worden beschreven.
duh, blonde meisjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Spongebobsterr het volgende:
Spotted uitgaan Groningen, alleen maar blonde meisjes worden beschreven.
Gezellig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor, laatst hier nog eentje 42242 keer in zijn rug geschoten nadat hij ook al in zijn ledematen was geschoten
of die vrouw die werd onthoofd op een of ander facebook filmpjequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor, laatst hier nog eentje 42242 keer in zijn rug geschoten nadat hij ook al in zijn ledematen was geschoten
te lui grquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee serieus er staat een foto goed zoeken
Hehehe, ik stond laatst op het station, komt er een jongen naar me toe: 'jij stond hier toch net ook al? heb je misschien een blond meisje zien langslopen, ik ben haar kwijt blabla?'quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat blonde meisje met dat zwarte shirtje die rechten studeert
oh ja weet PRECIES wie je bedoelt!
![]()
![]()
![]()
quote:
Waar in Rotterdam woon je?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Hehehe, ik stond laatst op het station, komt er een jongen naar me toe: 'jij stond hier toch net ook al? heb je misschien een blond meisje zien langslopen, ik ben haar kwijt blabla?'
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
Eindelijk, mijn internet doet weer normaal.
Klote vak. En jij nog tegen mij zeggen dat fiscaal recht de beste keuze wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel verstandig is. Ga ik ook doen denk ik.
Belastingrecht
le internetsquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
Eindelijk, mijn internet doet weer normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |