zegt wiequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
iedereen op fok: neee heb geen pics ben te lelijk :S:s;:S:
Alles kan kapotquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een chickie.
dan doe ik een naamswijziging naar Gerardquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed plan, dan worden we een eigen koninkrijk met mij als koning en beginnen we met een aanvraag voor overlevering van ene Jordy. Onthoofding.
Iets te zelfverzekerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zegt wie
fok staat vol met mijn schoonheid
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zegt wie
quote:
Negeer Etsu. Doen we allemaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Paxcon het volgende:
sorry
Ben al weg, voordat Etsu boos wordt dat ik hier weer zit.
heb toch een foto in mijn fobo of watquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zegt wie
wij behoren tot de knappere elitequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb toch een foto in mijn fobo of wat
Je bent maandag nog niet jarig. Met hoorcollege zal die professor schrik van z'n leven krijgen: een vermoorde student op de 2de rij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Paxcon het volgende:
sorry
Ben al weg, voordat Etsu boos wordt dat ik hier weer zit.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wij behoren tot de knappere elite
Ik denk dat ik maar thuis blijf...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent maandag nog niet jarig. Met hoorcollege zal die professor schrik van z'n leven krijgen: een vermoorde student op de 2de rij.
ik ook :pquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb toch een foto in mijn fobo of wat
begeerlijk allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wij behoren tot de knappere elite
nee hoor, laatst hier nog eentje 42242 keer in zijn rug geschoten nadat hij ook al in zijn ledematen was geschotenquote:
dat blonde meisje met dat zwarte shirtje die rechten studeertquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Spongebobsterr het volgende:
Spotted uitgaan Groningen, alleen maar blonde meisjes worden beschreven.
duh, blonde meisjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Spongebobsterr het volgende:
Spotted uitgaan Groningen, alleen maar blonde meisjes worden beschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |