Jordy kan t niet verkroppen dat ik met DV gemeet heb en niet met hem, en Pax heeft me al een week niet gezien en mist me gewoon.quote:
Snap ik ook niet helemaal. Misschien verkapte poging om te kunnen hosselen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]watvoor antwoord verwachten ze in hemelsnaam
Notarieel recht met civiel effectquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klote vak. En jij nog tegen mij zeggen dat fiscaal recht de beste keuze was
Wat hebben wij meiden het toch zwaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Misschien verkapte poging om te kunnen hosselen.
Goeie plekquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zelf woon net buiten rotterdam, ben nu bij mijn vriendin, die woont vlakbij de coolsingel
ja, want chicks vinden het leuk om te horen dat een gozer een ander zocht die net langs liepquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Misschien verkapte poging om te kunnen hosselen.
Waarom fokken terwijl bij vriendin bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zelf woon net buiten rotterdam, ben nu bij mijn vriendin, die woont vlakbij de coolsingel
dat je haar gezien hebt en dat ze ergens heengingquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]watvoor antwoord verwachten ze in hemelsnaam
Er zit er hier ook 1 die FOK! terwijl zijn vriendin naast hem in bed ligtquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Waarom fokken terwijl bij vriendin bent.
maar z'n vriendin doet dat ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit er hier ook 1 die FOK! terwijl zijn vriendin naast hem in bed ligt
Ze is niet thuis.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Waarom fokken terwijl bij vriendin bent.
Taexon?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee JRRYquote:
Soort van triestquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why is dat. Alleen als je oud bent en elkaar jaaaaren kent en het saai is, is dat oké, maar anders is er iets mis in de relatie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
20 min met de bus man kuttekop, binnen een kwartier sta ik op zuidquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
'net buiten rotterdam' godver toen die ellenlange bureis.. ik zag rare koeien die ik zelfs in groningen nog nooit gezien had
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gewoon samen muziek luisteren in bed toch
Woon je samen dan? Prive tijd hoort erbij maar als je bij iemand thuis bent, je niet samen woont etc, dan ga je toch van elkaar genieten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is niet thuis.
En wat is daar gek aan? Een beetje privé tijd is ook gewoon gezond hoor, behalve de eerste 3 maanden oid.
Na 2 maanden relatie al in sleur zitten #yolo tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Why is dat. Alleen als je oud bent en elkaar jaaaaren kent en het saai is, is dat oké, maar anders is er iets mis in de relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |