quote:
Hah HAHAHAHA Alabama HAHAAHAHA :p : pquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Trollscience het volgende:
haha groningen dat is bijna friesland :p
Ed Sheeran luisterenquote:
Oh haha ik begreep je verkeerd.quote:
bösche mensen haben kein liederquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hah HAHAHAHA Alabama HAHAAHAHA :p : p
Nee.
Ik sta te lang droog en zoiets doet wel wat met mij. Wat deed ik verkeerd, hoe hat ik het anders moet doen, ben ik wel geschikt voor relaties en als het gaat over het hebben van een vriendin komt dat meteen bovenquote:
groningen moeten ze afsnijden man!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Etsu.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben 20, en dan post ik in JNG!, dus dat zegt niksquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Null00 het volgende:
[..]
Oh haha ik begreep je verkeerd.
Leeftijd: dat ik in Jong post zegt al genoeg denk ik
En voor de rest probeer ik eigenlijk online anoniem te blijven... (vet saai ik weet het)
In Limburg zie je meer koeien dan mooie vrouwenquote:
Ohjaaaa, is ook zo hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ah tof, ik mag jou al.
https://www.facebook.com/SpottedUitgaanGroningen?fref=ts
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Je bent mentaal 9quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 20, en dan post ik in JNG!, dus dat zegt niks
lol xDquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Limburg zie je meer koeien dan mooie vrouwen
Ik ben 15quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 20, en dan post ik in JNG!, dus dat zegt niks
nah, zulke types heb je er altijd bij zittenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta te lang droog en zoiets doet wel wat met mij. Wat deed ik verkeerd, hoe hat ik het anders moet doen, ben ik wel geschikt voor relaties en als het gaat over het hebben van een vriendin komt dat meteen boven
als je een maatje van mij was kreeg je een klap en had ik je komend weekend vol gegooid met drank en je een wijf laten hosselenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta te lang droog en zoiets doet wel wat met mij. Wat deed ik verkeerd, hoe hat ik het anders moet doen, ben ik wel geschikt voor relaties en als het gaat over het hebben van een vriendin komt dat meteen boven
Hoop dat je 'm vindt!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ohjaaaa, is ook zo haha. Hij was echt heul leuk en moest lachen om al mijn grapjes. Ik weet alleen dat hij 27 is. En dun. En lievig. Meh.
![]()
Dankdankkk.
Je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je een maatje van mij was kreeg je een klap en had ik je komend weekend vol gegooid met drank en je een wijf laten hosselen
Grow a pair dude
Goed plan, dan worden we een eigen koninkrijk met mij als koning en beginnen we met een aanvraag voor overlevering van ene Jordy. Onthoofding.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
groningen moeten ze afsnijden man!!
we klappen etsu neerquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef Paxcon het volgende:
sorry
Ben al weg, voordat Etsu boos wordt dat ik hier weer zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |