GVD NO POST ON SUNDAYSquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef Chloroform het volgende:
Heb net mijn pantosti laten aanbranden. Ben echt een slechte vrouw, kan niet eens pantosti's bakken.
hou toch een keer die waffel van je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef Chloroform het volgende:
Heb net mijn pantosti laten aanbranden. Ben echt een slechte vrouw, kan niet eens pantosti's bakken.
Ben er net.quote:
Oké man.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo :$ jij ben tog altyd in myn hartjuh? :$$
Ja ja, toevallig hoor. Chloro komt binnen en oooeehhhh look at the time..quote:
Dat is zeker ook niet goed, volgens mij was die verbrande tosti een verwijzing naar jouw huidige emotionele gesteldheid.quote:
Ja, ben ook een beetje aangebrand.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is zeker ook niet goed, volgens mij was die verbrande tosti een verwijzing naar jouw huidige emotionele gesteldheid.
Hahaha ik snap em want jy ben bruin.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ben ook een beetje aangebrand.
Godtering.quote:
komt wel goed schatjequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:56 schreef Chloroform het volgende:
Mja, dit is gewoon een teken van een hogere macht om aan te geven dat ik beter kan stoppen met alles. Dit was het.
Oh gelukkig.quote:
Net lekkerste risotto ever gegetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef Chloroform het volgende:
hjbquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Net lekkerste risotto ever gegeten.
Kleffe rijstquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Net lekkerste risotto ever gegeten.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
let maar op dat vas niet boos word.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Pic voor dWc zoals beloofd.Ziet er gvd lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Pic voor dWc zoals beloofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Really?quote:
Vind het zo fucking lekker.quote:
Pic voor dWc zoals beloofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Nice.quote:
Doe niet zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had haar sowieso al in de pocket.
Dan doe je het helemaal fout. Je moet haar aanmoedigen, complimenteren. Zodat ze het leuk gaat vinden, en binnen no-time alles voor je kookt wat je wil, waarna je haar in natura je dankbaarheid toont.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had haar sowieso al in de pocket.
Bij ons is het precies andersom.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan doe je het helemaal fout. Je moet haar aanmoedigen, complimenteren. Zodat ze het leuk gaat vinden, en binnen no-time alles voor je kookt wat je wil, waarna je haar in natura je dankbaarheid toont.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:04 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
heb maar een advertentie geplaatst in de c1000Hier moet Ambi zeker op reageren dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:04 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kun je ook aan de vrouw komen...
welke usert is dit¿
damn ninja edit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier moet Ambi zeker op reageren dus.
picsquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:31 schreef CristinaYang het volgende:
CY checking in from the Bella Prestige suite van het Pallazo Hotel in LAS FUCKING VEGAS.
So so so excited.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Murdera het volgende:
Nu wil ik graag een foto van een toren in dubai.
goede fotosoepquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:11 schreef Chai het volgende:
KLB / 14 jarige van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Murdera het volgende:
Nu wil ik graag een foto van een toren in dubai.
die is van zandquote:
Er werd dan ook niet aangegeven dat dat niet mocht.quote:
Scherp.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er werd dan ook niet aangegeven dat dat niet mocht.
picsquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:46 schreef Gridlok het volgende:
Ik zit momenteel op de maan, kei leuk hier, echt spannend!!!
Och jee :$quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:46 schreef Gridlok het volgende:
Ik zit momenteel op de maan, kei leuk hier, echt spannend!!!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan toch niet gekkie, ik zuig dit allemaal uit mijn duim.
we zijn allemaal een kind van de aarde.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]je loog tegen mij alsof ik een kind was.
NEE!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
we zijn allemaal een kind van de aarde.
[ afbeelding ]
hippiequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
we zijn allemaal een kind van de aarde.
[ afbeelding ]
vertel haar maar eens goed de waarheid.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rot toch op joh, ben jou helemaal spuugzat.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor jequote:
Hoe voel je je daar bij?quote:
Dat gevoel krijg ik altijd bij schaamte, vandaar dat ik zoveel bloosquote:
Hoiquote:
Heb verse pussyjuice nodig :$ :$quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat het de autistische mannen waren op FOK! die een keer een goede beurt moesten.
Doe dan schatjequote:
Ok.. Just don't barf right into my pussy :$quote:
Ik voel je weet je.. Ik voel je.. No pun :$quote:
zeikerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. Just don't barf right into my pussy :$
En in jouw geval een aubergine.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. Just don't barf right into my pussy :$
[..]
Ik voel je weet je.. Ik voel je.. No pun :$
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat het de autistische mannen waren op FOK! die een keer een goede beurt moesten.
Zal eens in je mondquote:
Kan niet meer, Miver heeft ze allemaal opgekochtquote:
Past wel :$quote:
quote:
Morgenquote:
Zal me even goed wassen voor jequote:
Stommen hont ;squote:
Ja maar dit puilt wel heel erg, moet veel subtieler.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dat is verkopers tactiek, dan lijkt het of ze meer heeft.
vinden mannen geil johquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dit puilt wel heel erg, moet veel subtieler.
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
O, ik dacht jij ligt al te verteren ergens.
Fijn.quote:
Nouquote:
Pic voor dWc zoals beloofd.Nog echt ook ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou eten, benieuwd naar mondsensatie
.
Vertel eens.quote:
Picsquote:
Bitchquote:
quote:
Meteen weer agressief.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
Is je eigen schuld, met je recalcitrante gedrag, klappen moet je ;s
Jelly op mijn smoothie.quote:
Ik heb geen blender hierquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jelly op mijn smoothie.Sinaasappels persen, beetje meloen en banaan, in de blender flikkeren. Lekker.
![]()
Ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen blender hier
En volgens mij ook nog bar weinig fruit
Snap je nu mijn frustraties?
Alleen een gewone mixerquote:
moet ik dan nog yoghurt toevoegen, of zou het al zuur genoeg zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:33 schreef Chloroform het volgende:
Moet je wel eentje met clitstimulator hebben.
Denk dat het wel zuur genoeg is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
moet ik dan nog yoghurt toevoegen, of zou het al zuur genoeg zijn
Ok dank je wel dushiquote:
Me tooquote:
Mezelf maar weer onzedelijk betasten, zit niks anders opquote:
Have fun.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mezelf maar weer onzedelijk betasten, zit niks anders op
Alleraardigst van je, thanks :$quote:
Zo disturbingquote:
Als ik een dier was, was het een sloth. So creepy, yet so cute.quote:
Ik wil weten welke gadgets er allemaal zijnquote:
Ik denk dat ik een bonobo was geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik een dier was, was het een sloth. So creepy, yet so cute.
1. Ga naar filmquote:
Sowieso XL dildo om mercs mee te fucken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil weten welke gadgets er allemaal zijn.
Ga je mee nr bios.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1. Ga naar film
2. Koop popcorn
3. Maak gat in onderkant van popcorn bak.
4. Steek pik er doorheen.
5. ???
6. Profit.
Welke filmquote:
Zonde van de popcorn, doe gewoon m'n bioscoopbroek aanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1. Ga naar film
2. Koop popcorn
5. ???
6. Profit.
Nou, dit klinkt spannend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonde van de popcorn, doe gewoon m'n bioscoopbroek aan
Dat zal wel werken ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonde van de popcorn, doe gewoon m'n bioscoopbroek aan
Beetje lafjes dit.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1. Ga naar film
2. Koop popcorn
5. ???
6. Profit.
Ga je mee dan? Neem ik een rolletje drop mee. Moet je wel zelf tijdens de film uit m'n zak halenquote:
Ik laat me nog liever anal rapen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je mee dan? Neem ik een rolletje drop mee. Moet je wel zelf tijdens de film uit m'n zak halen
Houd die bek voor je en neuk dat wijf. Wat kom je hier tips vragen, gek! Wees wat dominant.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je mee dan? Neem ik een rolletje drop mee. Moet je wel zelf tijdens de film uit m'n zak halen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
4ebe past wel met dat rolletje drop samen in jouw zak.
Het is ook een heel klein rolletje ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
4ebe past wel met dat rolletje drop samen in jouw zak.
Alleen als er wat te eten valt.quote:
Nou ja, alles, alles..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij doet liever alles behalve met jongens van dit internetforum afspreken.
You know it's true.quote:
Hoe moet ik hier dominant op reageren?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd die bek voor je en neuk dat wijf. Wat kom je hier tips vragen, gek! Wees wat dominant.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als er wat te eten valt.
En Starbucks koffie.
Ach, maak je niet druk. Ga al met Chris afspreken, hij wil ook graag zijn alternatieve mannelijke kant verkennen.quote:
Zeg dat jij dat wel bepaalt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe moet ik hier dominant op reageren?
[..]
Wc-foto's? Really?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gut gut.. laat iemand anders heel even op je mobiel met fb open en gelijk worden er wc foto's geliked..___
Dat doen we dus ook nooit meer.
Het bestaat.quote:
Wc foto's? WAARquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gut gut.. laat iemand anders heel even op je mobiel met fb open en gelijk worden er wc foto's geliked..___
Dat doen we dus ook nooit meer.
Zeker weer een nieuwe variant op al die foto's van voedsel..quote:
Dat bepaal ik welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als er wat te eten valt.
En Starbucks koffie.
Ksssst, komniehierquote:
Ze zal als een blok voor je vallen.quote:
Voedsel picca'squote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker weer een nieuwe variant op al die foto's van voedsel..
HOUD JE MOND EN GEEF ME TE ETEN.quote:
Heb er nog trauma's van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voedsel picca's![]()
Behalve die van veereli, want die zien er niet zo heel lekker uit.
Wil jij je grote mond even heel gauw sluiten?quote:
Ja, dat past niet bij jou. Jij moet zo'n meisje zonder mening hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het werkt nietMaar weet niet of ik dit nog wel wil, ze lijkt me zo'n WOARST VLEISCH type..
Bel met haar en vraag of ze vlees eet. Als ze zegt JOAH IK LUS WEL VLEISCH weet je genoeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het werkt nietMaar weet niet of ik dit nog wel wil, ze lijkt me zo'n WOARST VLEISCH type..
Je hebt gelijk, wens me gelukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat past niet bij jou. Jij moet zo'n meisje zonder mening hebben.
Wil jij met me naar de bios?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
Jenna Marbles is te laat met uploaden, zit al een dag te wachten.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tfoeequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil jij je grote mond even heel gauw sluiten?
Toeffffffffffffquote:
Say it, don't spray it.quote:
Gvd.quote:
Ja, moest toch lachen joh.quote:
Maak ik zelf wel uit ja? anders duw ik je in die natte, zure slootquote:
Heb je wel toestemming gevraagd aan iemand?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit ja? anders duw ik je in die natte, zure sloot
Bahquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel toestemming gevraagd aan iemand?
Kngrtttt
Nee gij begon.quote:
Ik begin nooit, ik wacht altijd netjes af op het juiste signaalquote:
Ga maar op je knietjes, zul je eens wat vies meemakenquote:
Kannie tippen aan jouquote:
Doe het :$quote:
:squote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga maar op je knietjes, zul je eens wat vies meemaken
Nee manquote:
Ja.. Doeiquote:
Niet overdrijven eh.quote:
quote:
quote:
quote:
Moet plassen, zal ik pic van de wc maken? Jij weet toch al hoe die er uit ziet :$quote:
Ja en deze voor je:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet plassen, zal ik pic van de wc maken? Jij weet toch al hoe die er uit ziet :$
Neen.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en deze voor je:
[ afbeelding ]
Zo veelzijdig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
soms, maar soms ook een rugzak, gewoon go with the flow weetje.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]Vind ik niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zat ie niet fijn genoeg voor je? HE?!!!quote:
Doe je goedquote:
Dorstig weerquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
- Hier stond een foto van een toiletpot.. Ja pot -
Ik ben u zeer dankbaar, uweetzzzzquote:
Heb je m gemist, nee toch :$quote:
Als sis dat ook goed vindt, kunnen we vast wat regelen :$ :$ :$ :$quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef Gridlok het volgende:
Mag ik de volgende keer ook mee gourmetten dqod. :$$$
Weenie hoor.. Mja, dan moeten we wel vlees opofferen ;squote:
Oh ja.. Vind je m mooi?quote:
Waarom ook niet, toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon klb sc gourmet - outdoor meat...
Gewoon eigen vlees mee laten brengenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weenie hoor.. Mja, dan moeten we wel vlees opofferen ;s
Deze chicaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon eigen vlees mee laten brengenPlus extra drank voor jou dan
OEHHHHH gridjeeeeeeeequote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:22 schreef Gridlok het volgende:
ik breng zelf vlees mee dat ik met mijn handen gevangen heb, beer/leeuw/haai enzo.
Zemmel Soepvergiet ibanesh bezem.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze chica
Ik zie een SC-meet in t verschiet.. Vergiet.. Verschiet
Koningsblauwe olifanten op de scootah van buurvrouw Laqueesha die op bezoek is bij de (voormalig) koningin met d'r snorfietsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zemmel Soepvergiet ibanesh bezem.
Ik vind dat we Trix op een eenwieler moeten laten rijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Koningsblauwe olifanten op de scootah van buurvrouw Laqueesha die op bezoek is bij de (voormalig) koningin met d'r snorfiets
Dan zeg ik lolobal, dat lijkt leuker.. Wel een roze dan toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat we Trix op een eenwieler moeten laten rijden.
Of leren hoe ze met een lolobal om moet gaan.
INEENSS?? HUH?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zeg ik lolobal, dat lijkt leuker.. Wel een roze dan toch?
Oh hey.. ZEG!! LUISTAHH!!.. We hebben ineens een nieuwe schutting
Ja, sinds gisterenquote:
Was t maar zo'n feestquote:
Snuif/pillen/jonko-meetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |