Hopelijk kruipt er eentje in haar kutquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Insecten zitten perfectly safe in een doos. WHAT SHOULD I DO?!
THROW THE FUCK OUT OF 'EM.
yeh
ik vind hem wel tof, tenminste, wanneer hij af is waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:25 schreef Gorzalka het volgende:
Fotoboek van Dromenvangertje
Mooie tattoo.
(notsrs)
Meh. Echt zo'n standaard ding. Beetje meer creatieve tattoo artist en ze had een 10x vettere tattoo gehad..quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vind hem wel tof, tenminste, wanneer hij af is waarschijnlijk.
Dat wel. Maar dat is altijd toch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
Beetje meer creatieve tattoo artist en ze had een 10x vettere tattoo gehad..
Ik wil een sexy afbeelding van jou op mijn gehele rug.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh. Echt zo'n standaard ding. Beetje meer creatieve tattoo artist en ze had een 10x vettere tattoo gehad..
Nee hoor, ligt eraan waar je heen gaat en hoe kritisch je zelf bentquote:
Oh jeetje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil een sexy afbeelding van jou op mijn gehele rug.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt eraan waar je heen gaat en hoe kritisch je zelf bent
Mwah, sommige tattoo's zijn wel echt close to perfection.quote:
Heb al een veer in mijn nekquote:
Maar ik ben niet geobsedeerd door je hoor, is gewoon omdat we zulke goede vrienden zijnquote:
Awh wel lief hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar ik ben niet geobsedeerd door je hoor, is gewoon omdat we zulke goede vrienden zijn.
Om die reden neem ik een Gorzalkafles op mijn bil.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar ik ben niet geobsedeerd door je hoor, is gewoon omdat we zulke goede vrienden zijn.
linkquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, sommige tattoo's zijn wel echt close to perfection.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |