Beetje lafjes dit.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1. Ga naar film
2. Koop popcorn
3. Maak gat in onderkant van popcorn bak.
4. Steek pik er doorheen.
5. ???
6. Profit.
Ga je mee dan? Neem ik een rolletje drop mee. Moet je wel zelf tijdens de film uit m'n zak halenquote:
Ik laat me nog liever anal rapen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je mee dan? Neem ik een rolletje drop mee. Moet je wel zelf tijdens de film uit m'n zak halen
Houd die bek voor je en neuk dat wijf. Wat kom je hier tips vragen, gek! Wees wat dominant.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je mee dan? Neem ik een rolletje drop mee. Moet je wel zelf tijdens de film uit m'n zak halen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
4ebe past wel met dat rolletje drop samen in jouw zak.
Het is ook een heel klein rolletje ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
4ebe past wel met dat rolletje drop samen in jouw zak.
Alleen als er wat te eten valt.quote:
Nou ja, alles, alles..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij doet liever alles behalve met jongens van dit internetforum afspreken.
You know it's true.quote:
Hoe moet ik hier dominant op reageren?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd die bek voor je en neuk dat wijf. Wat kom je hier tips vragen, gek! Wees wat dominant.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als er wat te eten valt.
En Starbucks koffie.
Ach, maak je niet druk. Ga al met Chris afspreken, hij wil ook graag zijn alternatieve mannelijke kant verkennen.quote:
Zeg dat jij dat wel bepaalt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe moet ik hier dominant op reageren?
[..]
Wc-foto's? Really?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gut gut.. laat iemand anders heel even op je mobiel met fb open en gelijk worden er wc foto's geliked..___
Dat doen we dus ook nooit meer.
Het bestaat.quote:
Wc foto's? WAARquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gut gut.. laat iemand anders heel even op je mobiel met fb open en gelijk worden er wc foto's geliked..___
Dat doen we dus ook nooit meer.
Zeker weer een nieuwe variant op al die foto's van voedsel..quote:
Dat bepaal ik welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als er wat te eten valt.
En Starbucks koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |