ik geef een neuk om mensen die niet zuinig met hun leven omgaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sinds wanneer geef jij een neuk om wat er met mij gebeurd
Waarom zou je niet normaal kunnen doen zodat wij ook normaal tegen je kunnen doen? Je vraagt er gewoon zelf om.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus?
als ik in jouw standaard niet normaal ben moet ik maar weggaan?
Heb ik dat ooit gedaan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom zou je niet normaal kunnen doen op een forum?
er zijn vast wel momenten, wil ik graag geloven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ook. en nu nogmaals. heb ik ooit normaal gedaan?
Nee, dat is dan ook de reden dat bijna niemand je mag. En lijkt me niet echt fijn als je gehaat wordtquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ook. en nu nogmaals. heb ik ooit normaal gedaan?
Bewijs het maar eensquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er zijn vast wel momenten, wil ik graag geloven.
Kijk daar trek ik de lijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is dan ook de reden dat bijna niemand je mag. En lijkt me niet echt fijn als je gehaat wordt
hee jor wat vind je van m'n nieuwe app?quote:
Altijd na een uurtje posten kan ik sterven van gelukquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
vertel mij eens, watvoor plezier haal jij uit haat ontvangen? ( serieuze interesse )
wat drijft jou voort om telkens weer een post te maken? om iedere dag terug te komen op dit forum?
het is niet dat je enorm veel liefde uit jouw omgeving krijgt, dus het zou logisch zijn dat je liefde hier vandaan wil halen, maar dat doe je niet.. je creeert alleen maar haat.
maakt dat jou gelukkig? zo ja, prima. heb ik niks tegen. iedereen heeft zo z'n redenen om op een forum te posten.
oh nou dan hoeven we niet meer te wachten tot 2015quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Altijd na een uurtje posten kan ik sterven van geluk
hhahahahahhahah xd xd le9gagquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh nou dan hoeven we niet meer te wachten tot 2015
Ik lachte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh nou dan hoeven we niet meer te wachten tot 2015
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is als haten op robert downey jr
je weet dat het onnodig is
wietparkiet lijk haar anders niet echt aardig te vindenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat iemand op DV haat?
quote:
Popcorn wel even delen hequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, met popcorn.
Met mij gaat alles goed, met jou ook?
maar nee. die vraag was serieus, ik ben wel benieuwd waarom je zo doet, zodat ik jou kan snappenquote:
Ik hou niet van delen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Popcorn wel even delen he
Mooi mooi, Kan haast niet beter natuurlijk
Naja Het moet even 21:00 zijn zodat Prom klaar is met werken!
waarom wil je mij snappen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar nee. die vraag was serieus, ik ben wel benieuwd waarom je zo doet, zodat ik jou kan snappen
Wietparkiet mag niemand en niemand mag wietparkiet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
wietparkiet lijk haar anders niet echt aardig te vinden
Maar hoezo zou ik een aarslikker zijn?quote:
Vast wel mensen die mij wel mogen, jij mag mij niet. ik mag jou niet. je bent niet iedereenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wietparkiet mag niemand en niemand mag wietparkiet.
ik kan er maar 1 noemenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vast wel mensen die mij wel mogen, jij mag mij niet. ik mag jou niet. je bent niet iedereen
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vast wel mensen die mij wel mogen, jij mag mij niet. ik mag jou niet. je bent niet iedereen
Okee wat snap je niet aan online is een grap voor mij. de realiteit is verreweg van wat ik online ben. kijk mijn twitter. ook online tevens een grapquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom wil een mens iets snappen
kan je daar zelf geen antwoord op geven
Je weet zelf ook wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar hoezo zou ik een aarslikker zijn?
Omdat ik aardig doe over/tegen DV?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel wat ik bedoel.
Ja dat heb ik nu wel door. Maar waarom zou je die hele grap volhouden en zoveel moeite insteken? Watvoor plezier haal jij daar uit (neem aan dat het plezier is anders deed je het niet )quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee wat snap je niet aan online is een grap voor mij. de realiteit is verreweg van wat ik online ben. kijk mijn twitter. ook online tevens een grap
dan doe je normaalquote:
onzin. Iedereen houdt van wietparkiet behalve de club van DVquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag hem.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen aardig doen en iemands kont likken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik aardig doe over/tegen DV?
de club van dvquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
onzin. Iedereen houdt van wietparkiet behalve de club van DV
jij mag mijn kont ook wel likken xoquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen aardig doen en iemands kont likken.
Know the difference
so truequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Know the difference
Snap je dat zelf niet? Het is behoorlijk grappig om te zien hoe jullie helemaal stressen als er een kutventje de boel komt verstierenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu wel door. Maar waarom zou je die hele grap volhouden en zoveel moeite insteken? Watvoor plezier haal jij daar uit (neem aan dat het plezier is anders deed je het niet )
oh okéquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, in mijn hoofd klinkt alles heel rustig, ik wil gewoon iets snappen
ohquote:
wp is meestal geen probleem voor mij hoorquote:
Ik lik niemands kontquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Know the difference
Nee bedankt, maar hey, voor mij 10 andere fokkers toch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij mag mijn kont ook wel likken xo
Mooizo!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
heel blij want eindelijk weer thuismet jouuu?
Cool
ja tuurlijk ik lok soms ook wel iets uit maar daar ben ik na hooguit een halfuur wel zat vanquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snap je dat zelf niet? Het is behoorlijk grappig om te zien hoe jullie helemaal stressen als er een kutventje de boel komt verstieren
Zo lang je er zelf maar in gelooft.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wp is meestal geen probleem voor mij hoor
[..]
Ik lik niemands kont
ik was toch al raar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja tuurlijk ik lok soms ook wel iets uit maar daar ben ik na hooguit een halfuur wel zat van
maar oke, zal wel raar zijn ofzo
waarom wp zich als een totaal ander persoon zich voordoet op fok én twitter, waarom hij daar zoveel moeite in zou steken.quote:
Hep is er morgen weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo!Hep nog gezien?
Kan haast niet beter, naja even wachten tot 21:00 want dan even Prom ophalen bij haar werk
Echt hele fijne weken zo samen
bohh, eet makelijkquote:
Ik snap het ook niet denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom wp zich als een totaal ander persoon zich voordoet op fok én twitter, waarom hij daar zoveel moeite in zou steken.
hetzelfde dat mensen zich voordoen als een ander persoon met foto's en alik snap dat niet
Omdat de reacties die je ermee loshaalt leuk zijn. kijk naar hoe jij je hoofd breekt momenteelquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom wp zich als een totaal ander persoon zich voordoet op fok én twitter, waarom hij daar zoveel moeite in zou steken.
hetzelfde dat mensen zich voordoen als een ander persoon met foto's en alik snap dat niet
ja zo zit ik ook, ieder zn dingquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet denk ikmaar als hij daar heel gelukkig van wordt vind ik het prima
Gezelligquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hep is er morgen weer
tofjullie zijn zo schattig samen omg
Dankje, was alleen al een week terugquote:
Omdat ze daardoor AANDACHT krijgen, of het nou negatief of positief is maakt ze niks uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hehehehequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ze daardoor AANDACHT krijgen, of het nou negatief of positief is maakt ze niks uit.
Jij zou het toch beter moeten begrijpen.
zo fucking lekkerquote:
Aarslikkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Etsu het volgende:
Ja negeer mij maar, ik praat NOOIT meer met die ene jordyqwerty
Hopen dat het weer mooi weer wordtquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellignog plannen?
Dankjehad jij eigenlijk onze Duckface foto met elkaars kleding aan al gezien
?
Geen idee of ik hem nou hier ook gepost had of alleen op FB
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellignog plannen?
Dankjehad jij eigenlijk onze Duckface foto met elkaars kleding aan al gezien
?
Geen idee of ik hem nou hier ook gepost had of alleen op FB
[..]
Dankje, was alleen al een week terug
En had wat drank op zoals je aan mijn kop ziet
Ja het weer mag wel even beter wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hopen dat het weer mooi weer wordtmaar nog niet echt plannen of zo nee.
Ik zie hem nu javerontrustend wel.
Ja preciesquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja het weer mag wel even beter wordenach lekker gezellig saampies kieken wat er op jullie pad komt
Ach valt wel mee toch
Prom heeft een trui van me gestolen naar haar werk nu![]()
Maar die staat stiekem ook wel leuk ditdat
En hoe kan jij hem zien, heb jou toch niet op FB?
Kortom je stalkt me stiekem zonder toe te voegen, beetje flauw weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja precies
Aww
maar ik kan alsnog stiekem op jouw profiel kijken![]()
![]()
oké ik voeg je al toequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kortom je stalkt me stiekem zonder toe te voegen, beetje flauw weer
SORRYquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de tranen rolde alweer over mijn wangen
Nou vooruit het is al goedquote:
wanneer ik tijd heeftquote:Wij willen aan jou vragen, wanneer je tijd heeft om een keer langs te komen.
Dan kunnen we samen een afspraak maken.
Wij zien je reactie tegemoet
Met vriendelijke groet,
Shufu State
dat accepteren ze niet meer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
Denk ik slim te zijn om bij de AH Taksi te gaan halen straks.. bedenk ik me nu dat ik geen bonus kaart heb natuurlijk en ze tegenwoordig het niet meer accepteren als ik zeg dat die nog thuis ligt ook al heb ik er geen één
Bij ons welquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
Denk ik slim te zijn om bij de AH Taksi te gaan halen straks.. bedenk ik me nu dat ik geen bonus kaart heb natuurlijk en ze tegenwoordig het niet meer accepteren als ik zeg dat die nog thuis ligt ook al heb ik er geen één
Volgens Prom niet.. naja bij de AH bij haar in de buurt geloofde ze me ook daar niet vanquote:
Daar staat Promquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij ons wel
Ga anders naar de infobalie, vraag er eentje en ga op nieuw, sneller dan eerst naar huis gaan?
gequote voor het nageslachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor mij is het gewoon een slechte low budget film
Vraag gewoon of je ze van hun mag gebruikenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
surequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar ook ik doe me anders voor hierIRL ben ik echt smooth en geweldig enzo
ik moest lachen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is al geregeld, Prom staat bij info balie en legt er 1tje klaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vraag gewoon of je ze van hun mag gebruiken
you're welcomequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is al geregeld, Prom staat bij info balie en legt er 1tje klaar
Kom maar opquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kom het mee maken dan. Je krijgt de full pizza experience.
ik kan je wel handelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pas maar op, ze noemen me ook wel pizza inferno. Want I'm on fire baby
Je bedoelt in jouw dromenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
whutquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:22 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.nme.com/news/various-artists/70072[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:22 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.nme.com/news/various-artists/70072[ afbeelding ]
quote:Danny Brown, replied: "<<<- and didn't miss one bar bruh bruh."
JIJ KENT MIJ NIET IRL IK BEN SMOOTH EN NIET FOKACHTIG.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bedoelt in jouw dromen![]()
Dat is anders dan IRL.
KNOW THE DIFFERENCE
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JIJ KENT MIJ NIET IRL IK BEN SMOOTH EN NIET FOKACHTIG.
http://johnwolcott.tumblr.com/quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:00 schreef Trollscience het volgende:
http://myuncleonfacebook.tumblr.com/ dit is zo geweldig
quote:
Okquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JIJ KENT MIJ NIET IRL IK BEN SMOOTH EN NIET FOKACHTIG.
vet vet chill :pquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:14 schreef Etsu het volgende:
Ik hoor net dat ik volgend jaar een week naar Spanje ga en m'n stiefopa betaalt alles, en ik mag een hotel kiezenweet je hoe vet chill
Gaat ze alleen daarom al direct zeuren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moeders: ''Valt me wel mee hoeveel voorspellende films er dit jaar voor 4 en 5 mei op TV zijn''
Ik: ''Voorspellend? Oh, je bedoelt voorspelbaar.''
Gevolgd door een gezeik waarom ik een klootzak ben die zich beter dan iedereen moet voelen omdat hij toevallig HBO doet
Ik wil weg hier
Yupquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Gaat ze alleen daarom al direct zeuren?
awhquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moeders: ''Valt me wel mee hoeveel voorspellende films er dit jaar voor 4 en 5 mei op TV zijn''
Gevolgd door een gezeik waarom ik een klootzak ben die zich beter dan iedereen moet voelen omdat hij toevallig HBO doet
Ik wil weg hier
O nee ik dacht dat je ergens bent andere menschenquote:
Ik met andere menschenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
O nee ik dacht dat je ergens bent andere menschen
Typische FOK!ker dusquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik met andere menschenIk heb geen sociaal leven joh
BF-er enzoquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
bijna 2000 reacties in mijn fobo omijn
Attentionslut.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
partehjquote:
"Aantal reacties: 1.194"quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Met wie?quote:
Met mij en de rest die wil komenquote:
Goed feestjequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met mij en de rest die wil komen
Kan dit bevestigen. Afleiding vind je toch welquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Trouwens, jezelf bijna een hele dag thuis opsluiten omdat je nog dingen te doen hebt werkt niet.
Maar wel goede muziekquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Betekent dus alleen ik___
Wel goed van mezelf dat ik eindelijk mijn kamer aan het opruimen ben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan dit bevestigen. Afleiding vind je toch wel
Ook dat ken ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel goed van mezelf dat ik eindelijk mijn kamer aan het opruimen ben.
quote:
quote:
xdxdxdxdxdquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef badschaap het volgende:
Net terug van 2e keer fitness. Deze keer best wel zwaar getraind. Dat ga ik morgen wel voelen xd
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zag het serieus niet
maar oke doet er ook niet toe
bijna 1200 reacties NU GOED
JA IS GOED Gquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zag het serieus niet
maar oke doet er ook niet toe
bijna 1200 reacties NU GOED
je kan ook in de avond of vroeg in de morgen hardlopen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou vandaag gaan hardlopen, maar die hoofdpijn houdt het tegen
Zondag dan maar, want morgen van 1-9 en zaterdag 7-17 werken
Meisje, kijk eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
als ik 1995 reacties heb stop ik met fok
quote:
Morgenochtend zou kunnen, vroeg gaan slapen enzo danquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
je kan ook in de avond of vroeg in de morgen hardlopen.
Vroeg in de morgen is trouwens beter
Geef er maar eentje. Ik vind het zo kut om een bril uit te kiezen, dus dan mag jij dat voor me doen.quote:
gewoon zo'n extreme nerd bril uitkiezenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geef er maar eentje. Ik vind het zo kut om een bril uit te kiezen, dus dan mag jij dat voor me doen.
Moet je doen dan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgenochtend zou kunnen, vroeg gaan slapen enzo dan
overdag is het ook koelquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
Moet je doen dan.
In de ochtend is het teminste nog lekker koel om hard te lopen he
Ik ben dan nog steeds te kieskeurig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon zo'n extreme nerd bril uitkiezen
kan niet misgaan
Maar ik ben geen ochtendmensquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
Moet je doen dan.
In de ochtend is het teminste nog lekker koel om hard te lopen he
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil weg hier
wie mooi wil zijn moet pijn lijden!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik ben geen ochtendmens
8 uur wekker dan maar
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
niet bij de kleinste problemen naar alcohol grijpen
Nah, had sowieso wel zin om iets dromeriger te zijn hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
niet bij de kleinste problemen naar alcohol grijpen
nee ik kan niet goed tegen alcohol door mijn medicijnen :pquote:
Not an option I'm afraid.quote:
eerst afschilderen daarna die series kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb zin om een portret schilderij af te maken maar ook om series te kijken
what to do
oh als je een beetje creabea bent kan je dit zelf makenquote:
afschilderen duurt nog wel iets van 10 uurquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
eerst afschilderen daarna die series kijken
Hmm, oké.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Not an option I'm afraid.
En waarom kan ik niet zeggen, een van de weinige dingen die ik niemand echt kan vertellen. Maar is niks heel serieus, geen thuisproblem enzo, geld, mishandeling ofzo.
''Beschamend en onpraktisch'' is waar je het mee moet doen.
Leuk idee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh als je een beetje creabea bent kan je dit zelf maken
ga naar een tuincentrum of xenos/action whatever en haal een paar kunstbloemen en ijzerdraad
koop ook een haarklem en bevestig ze hier aan
Ik zag hem op mijn werk en adopteerde hemquote:
Ga even schilderen en daarna series kijkenquote:
Awhhh, Ome VA.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag hem op mijn werk en adopteerde hem
quote:
jij ook alquote:
Stoerquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb 2 koningswuppies geadopteerd
Nee, dat doet Yvonnequote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan plak je 'em ondersteboven aan het plafond.
Met alle goede bedoelingenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kom je slaan met een zweep als je aan lb zit
Hij is leukquote:
Maar dats je naam leuk is is toch een compliment?quote:
jawelquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dats je naam leuk is is toch een compliment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |