ik geef een neuk om mensen die niet zuinig met hun leven omgaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sinds wanneer geef jij een neuk om wat er met mij gebeurd
Waarom zou je niet normaal kunnen doen zodat wij ook normaal tegen je kunnen doen? Je vraagt er gewoon zelf om.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus?
als ik in jouw standaard niet normaal ben moet ik maar weggaan?
Heb ik dat ooit gedaan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom zou je niet normaal kunnen doen op een forum?
er zijn vast wel momenten, wil ik graag geloven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ook. en nu nogmaals. heb ik ooit normaal gedaan?
Nee, dat is dan ook de reden dat bijna niemand je mag. En lijkt me niet echt fijn als je gehaat wordtquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ook. en nu nogmaals. heb ik ooit normaal gedaan?
Bewijs het maar eensquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er zijn vast wel momenten, wil ik graag geloven.
Kijk daar trek ik de lijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is dan ook de reden dat bijna niemand je mag. En lijkt me niet echt fijn als je gehaat wordt
hee jor wat vind je van m'n nieuwe app?quote:
Altijd na een uurtje posten kan ik sterven van gelukquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
vertel mij eens, watvoor plezier haal jij uit haat ontvangen? ( serieuze interesse )
wat drijft jou voort om telkens weer een post te maken? om iedere dag terug te komen op dit forum?
het is niet dat je enorm veel liefde uit jouw omgeving krijgt, dus het zou logisch zijn dat je liefde hier vandaan wil halen, maar dat doe je niet.. je creeert alleen maar haat.
maakt dat jou gelukkig? zo ja, prima. heb ik niks tegen. iedereen heeft zo z'n redenen om op een forum te posten.
oh nou dan hoeven we niet meer te wachten tot 2015quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Altijd na een uurtje posten kan ik sterven van geluk
hhahahahahhahah xd xd le9gagquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh nou dan hoeven we niet meer te wachten tot 2015
Ik lachte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh nou dan hoeven we niet meer te wachten tot 2015
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is als haten op robert downey jr
je weet dat het onnodig is
wietparkiet lijk haar anders niet echt aardig te vindenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat iemand op DV haat?
quote:
Popcorn wel even delen hequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, met popcorn.
Met mij gaat alles goed, met jou ook?
maar nee. die vraag was serieus, ik ben wel benieuwd waarom je zo doet, zodat ik jou kan snappenquote:
Ik hou niet van delen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Popcorn wel even delen he
Mooi mooi, Kan haast niet beter natuurlijk
Naja Het moet even 21:00 zijn zodat Prom klaar is met werken!
waarom wil je mij snappen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar nee. die vraag was serieus, ik ben wel benieuwd waarom je zo doet, zodat ik jou kan snappen
Wietparkiet mag niemand en niemand mag wietparkiet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
wietparkiet lijk haar anders niet echt aardig te vinden
Maar hoezo zou ik een aarslikker zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |