wp is meestal geen probleem voor mij hoorquote:
Ik lik niemands kontquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen aardig doen en iemands kont likken.
Know the difference
Nee bedankt, maar hey, voor mij 10 andere fokkers toch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij mag mijn kont ook wel likken xo
Mooizo!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
heel blij want eindelijk weer thuismet jouuu?
Cool
ja tuurlijk ik lok soms ook wel iets uit maar daar ben ik na hooguit een halfuur wel zat vanquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snap je dat zelf niet? Het is behoorlijk grappig om te zien hoe jullie helemaal stressen als er een kutventje de boel komt verstieren
Zo lang je er zelf maar in gelooft.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wp is meestal geen probleem voor mij hoor
[..]
Ik lik niemands kont
ik was toch al raar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja tuurlijk ik lok soms ook wel iets uit maar daar ben ik na hooguit een halfuur wel zat van
maar oke, zal wel raar zijn ofzo
waarom wp zich als een totaal ander persoon zich voordoet op fok én twitter, waarom hij daar zoveel moeite in zou steken.quote:
Hep is er morgen weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo!Hep nog gezien?
Kan haast niet beter, naja even wachten tot 21:00 want dan even Prom ophalen bij haar werk
Echt hele fijne weken zo samen
bohh, eet makelijkquote:
Ik snap het ook niet denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom wp zich als een totaal ander persoon zich voordoet op fok én twitter, waarom hij daar zoveel moeite in zou steken.
hetzelfde dat mensen zich voordoen als een ander persoon met foto's en alik snap dat niet
Omdat de reacties die je ermee loshaalt leuk zijn. kijk naar hoe jij je hoofd breekt momenteelquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom wp zich als een totaal ander persoon zich voordoet op fok én twitter, waarom hij daar zoveel moeite in zou steken.
hetzelfde dat mensen zich voordoen als een ander persoon met foto's en alik snap dat niet
ja zo zit ik ook, ieder zn dingquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet denk ikmaar als hij daar heel gelukkig van wordt vind ik het prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |