dat accepteren ze niet meer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
Denk ik slim te zijn om bij de AH Taksi te gaan halen straks.. bedenk ik me nu dat ik geen bonus kaart heb natuurlijk en ze tegenwoordig het niet meer accepteren als ik zeg dat die nog thuis ligt ook al heb ik er geen één
Bij ons welquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
Denk ik slim te zijn om bij de AH Taksi te gaan halen straks.. bedenk ik me nu dat ik geen bonus kaart heb natuurlijk en ze tegenwoordig het niet meer accepteren als ik zeg dat die nog thuis ligt ook al heb ik er geen één
Volgens Prom niet.. naja bij de AH bij haar in de buurt geloofde ze me ook daar niet vanquote:
Daar staat Promquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij ons wel
Ga anders naar de infobalie, vraag er eentje en ga op nieuw, sneller dan eerst naar huis gaan?
gequote voor het nageslachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor mij is het gewoon een slechte low budget film
Vraag gewoon of je ze van hun mag gebruikenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
surequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar ook ik doe me anders voor hierIRL ben ik echt smooth en geweldig enzo
ik moest lachen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is al geregeld, Prom staat bij info balie en legt er 1tje klaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vraag gewoon of je ze van hun mag gebruiken
you're welcomequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is al geregeld, Prom staat bij info balie en legt er 1tje klaar
Kom maar opquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kom het mee maken dan. Je krijgt de full pizza experience.
ik kan je wel handelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pas maar op, ze noemen me ook wel pizza inferno. Want I'm on fire baby
Je bedoelt in jouw dromenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |