Gezelligquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hep is er morgen weer
tofjullie zijn zo schattig samen omg
Dankje, was alleen al een week terugquote:
Omdat ze daardoor AANDACHT krijgen, of het nou negatief of positief is maakt ze niks uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom wp zich als een totaal ander persoon zich voordoet op fok én twitter, waarom hij daar zoveel moeite in zou steken.
hetzelfde dat mensen zich voordoen als een ander persoon met foto's en alik snap dat niet
Hehehehequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ze daardoor AANDACHT krijgen, of het nou negatief of positief is maakt ze niks uit.
Jij zou het toch beter moeten begrijpen.
zo fucking lekkerquote:
Aarslikkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Etsu het volgende:
Ja negeer mij maar, ik praat NOOIT meer met die ene jordyqwerty
Hopen dat het weer mooi weer wordtquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellignog plannen?
Dankjehad jij eigenlijk onze Duckface foto met elkaars kleding aan al gezien
?
Geen idee of ik hem nou hier ook gepost had of alleen op FB
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellignog plannen?
Dankjehad jij eigenlijk onze Duckface foto met elkaars kleding aan al gezien
?
Geen idee of ik hem nou hier ook gepost had of alleen op FB
[..]
Dankje, was alleen al een week terug
En had wat drank op zoals je aan mijn kop ziet
Ja het weer mag wel even beter wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hopen dat het weer mooi weer wordtmaar nog niet echt plannen of zo nee.
Ik zie hem nu javerontrustend wel.
Ja preciesquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja het weer mag wel even beter wordenach lekker gezellig saampies kieken wat er op jullie pad komt
Ach valt wel mee toch
Prom heeft een trui van me gestolen naar haar werk nu![]()
Maar die staat stiekem ook wel leuk ditdat
En hoe kan jij hem zien, heb jou toch niet op FB?
Kortom je stalkt me stiekem zonder toe te voegen, beetje flauw weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja precies
Aww
maar ik kan alsnog stiekem op jouw profiel kijken![]()
![]()
oké ik voeg je al toequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kortom je stalkt me stiekem zonder toe te voegen, beetje flauw weer
SORRYquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de tranen rolde alweer over mijn wangen
Nou vooruit het is al goedquote:
wanneer ik tijd heeftquote:Wij willen aan jou vragen, wanneer je tijd heeft om een keer langs te komen.
Dan kunnen we samen een afspraak maken.
Wij zien je reactie tegemoet
Met vriendelijke groet,
Shufu State
dat accepteren ze niet meer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
Denk ik slim te zijn om bij de AH Taksi te gaan halen straks.. bedenk ik me nu dat ik geen bonus kaart heb natuurlijk en ze tegenwoordig het niet meer accepteren als ik zeg dat die nog thuis ligt ook al heb ik er geen één
Bij ons welquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
Denk ik slim te zijn om bij de AH Taksi te gaan halen straks.. bedenk ik me nu dat ik geen bonus kaart heb natuurlijk en ze tegenwoordig het niet meer accepteren als ik zeg dat die nog thuis ligt ook al heb ik er geen één
Volgens Prom niet.. naja bij de AH bij haar in de buurt geloofde ze me ook daar niet vanquote:
Daar staat Promquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij ons wel
Ga anders naar de infobalie, vraag er eentje en ga op nieuw, sneller dan eerst naar huis gaan?
gequote voor het nageslachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor mij is het gewoon een slechte low budget film
Vraag gewoon of je ze van hun mag gebruikenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
surequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar ook ik doe me anders voor hierIRL ben ik echt smooth en geweldig enzo
ik moest lachen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is al geregeld, Prom staat bij info balie en legt er 1tje klaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vraag gewoon of je ze van hun mag gebruiken
you're welcomequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is al geregeld, Prom staat bij info balie en legt er 1tje klaar
Kom maar opquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kom het mee maken dan. Je krijgt de full pizza experience.
ik kan je wel handelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pas maar op, ze noemen me ook wel pizza inferno. Want I'm on fire baby
Je bedoelt in jouw dromenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |