abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126136195
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:25 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Beide docu's van het weekend gezien. De eerste, Hessdalen, ik krijg het idee dat het een natuurlijk fenomeen is, en niet iets buitenaards. Alhoewel het sowieso heel bizar is hoor. Maar ik krijg bij deze veel minder het idee dat het echt ufo's zijn als in ruimteschepen van welke afkomst dan ook, dan dat het gewoon iets is wat wordt veroorzaakt door een natuurlijk fenomeen. In de docu wordt ook verteld dat het op meerdere plekken ter wereld voorkomt. Alhoewel ik dan weer niet de solide objecten kan verklaren, zoals men die op radar ziet. Het blijft vreemd.
Ja er is verder geen hard bewijs, alleen maar circumstantial evidence. Zoals de grote stukken veen die uit de grond zijn gesneden in de middle of nowhere. Of de vliegende schotels sightings van sommige bewoners van de vallei.

En het feit dat het fenomeen op radar wordt waargenomen en met enorme snelheid reist, maakt t wat moeilijker voor mij om het in de categorie "natuurlijk fenomeen" te plaatsen.

quote:
Van de Westall case is het dan weer jammer dat er geen beeldmateriaal is. Beetje zelfde soort verhaal als in Phoenix. Maar ook een hele interessante. Wat zou mensen ook bezielen om met zijn allen zo'n verhaal te gaan verzinnen, dat slaat natuurlijk ook nergens op.
Dat is idd de belangrijkste vraag. Er is geen hard bewijs, maar waarom zouden zoveel inwoners en ook kinderen van een klein dorp met zo'n verhaal komen?

quote:
Vind zelf de gebeurtenissen begin jaren 80 op de Amerikaanse luchtmachtbasis in Rendelshaw, Engeland nog het meest overtuigend. Heb gisteravond nog één van de docu's op je website bekeken, daar ging het ook een deel over dit incident. Ook jammer dat daar geen beeldmateriaal van beschikbaar is, buiten de aantekeningen die één van de getuigen heeft gemaakt, o.a. met logo's die op het voertuig stonden. Machtig interessant wordt het dan, vooral toen ze die aan een mathematisch expert voorlegden. Verder beeldmateriaal is daar ook niet van hè, van dat incident? Film, foto, zal misschien wel, maar zal wel ergens ultra clasified in een kluis van de CIA liggen.
Rendlesham is idd 1 van de meest interessante cases.

quote:
Nog een vraag over de huidige disclosure bijeenkomst, is er ergens een verslag wat ik op mijn gemak terug kan lezen? Of samenvatting? Ik heb me op facebook ook erop geabonneerd, maar ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin en tijd om eventjes 2 uur lang een droge persco te gaan kijken. Maar ben wel heel erg benieuwd naar de "hoogtepunten" zeg maar.
Hier in dit topic wordt ook veel gedeeld over de hearings:
TRU / 29 april - Citizen Hearing On (UFO) Disclosure
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_126136461
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef Fides het volgende:
:')
Ja moeilijk te geloven dat aliens hier zouden zijn en samen zouden werken met ons. Dat gaat er bij mij ook niet zomaar in.

Maar ik denk dat ons grootste probleem is, dat wij aliens als 1 grote groep zien die allemaal dezelfde intenties zouden hebben. Maar als ik als Nederlander naar Afrika ga om ontwikkelingswerk te doen, dan vragen mensen ook niet "waarom NLers naar Afrika gaan om daar te helpen". Zoveel NLers op de totale bevolking zijn er niet die dat doen. En als ik naar Afrika zou gaan, dan ga ik echt niet om toestemming vragen aan de NLse bevolking.

En stel dat wij duizenden jaren verder zijn en we hebben de technologie om tussen de sterren te reizen, waarom zouden sommige mensen er dan niet voor kiezen om naar een meer primitieve samenleving te gaan op een andere planeet om daar te helpen? Alleen voor het avontuur zou ik zoiets al overwegen.

Als een deel van de mensheid al veel tijd en moeite besteed om diersoorten hier op aarde te helpen, waarom zouden intelligente wezens van een andere planeet dan niet hierheen komen om de mens te helpen? Wanneer aliens hier zouden komen om ons te helpen, dan wil dat nog niet zeggen dat dat hele alien ras ons graag wil helpen. De aliens die hier zouden kunnen komen om ons te helpen, dat zijn dan misschien de linkse hippie aliens van een Groen Links partij op een andere planeet en zij worden misschien wel uitgelachen door de rechtse PVV aliens die misschien wel het liefste de mensheid van de aardbodem wegvegen.
pi_126162739
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja er is verder geen hard bewijs, alleen maar circumstantial evidence. Zoals de grote stukken veen die uit de grond zijn gesneden in de middle of nowhere. Of de vliegende schotels sightings van sommige bewoners van de vallei.

En het feit dat het fenomeen op radar wordt waargenomen en met enorme snelheid reist, maakt t wat moeilijker voor mij om het in de categorie "natuurlijk fenomeen" te plaatsen.
Allereerst, voel je niet aangevallen hè, I'm with you, ik ben alleen iemand die heel erg het eerst zien dan geloven principe aanhoudt. Volgens mij werkt de wetenschap ook zo, men bedenkt een theorie, een methode om aan te tonen dat de theorie klopt en wanneer andere wetenschappers die methode en resultaten kunnen reproduceren, pas dan zal de theorie voor waarheid worden aangenomen. Eerder niet.

Dat circumstantial evidence is heel belangrijk, maar zolang men geen direct bewijs heeft kan men nog alle kanten op. Ik wil in zo'n geval dan ook niet te veel op het idee leunen dat het wel eens buitenaards zou kunnen zijn, terwijl het ook iets natuurlijks kan zijn. Ik ben ook heel geïnteresseerd in quantum fysica, de dingen die daarin mogelijk zijn gaan nog een stukje verder dan dit. Ik wil dan een mogelijk natuurlijk fenomeen niet bij voorbaat uitsluiten omdat de sightings zo bizar zijn dat we ons niet kunnen voorstellen dat het een natuurlijk fenomeen is. Dat wij het niet begrijpen of ons voor kunnen stellen, wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Dat vind ik heel belangrijk om in gedachten te houden.

In dit specifieke geval is het inderdaad wel zo dat het bewijs dat er is niet direct in de richting van een natuurlijk fenomeen wijst, maar ik vind de frequentie van wanneer het zich voordoet wel in die richting wijzen. Ik vraag me dan af waarom een buitenaardse beschaving tientallen jaren rondjes blijft vliegen over hetzelfde deel van de aarde. Aan de andere kant, ik kan het verder ook niet verklaren, zeker niet het feit dat het op de radar vaste voorwerpen lijken te zijn, of in ieder geval een vorm van plasma welke door een sterk zwaartekrachtveld bij elkaar gehouden word.
quote:
Dat is idd de belangrijkste vraag. Er is geen hard bewijs, maar waarom zouden zoveel inwoners en ook kinderen van een klein dorp met zo'n verhaal komen?
Heb je helemaal gelijk in hoor, het nadeel is alleen dat je die verklaringen van die mensen niet als bewijs kan gebruiken. Ik vind het ook heel jammer voor die mensen zelf, ik kan me voorstellen dat die jaren later nog steeds met een soort onbevredigend gevoel zitten. Deels omdat ze niet begrepen worden, of worden uitgelachen en deels omdat er dus verder geen fysiek bewijs is. Dat is ook gewoon het nadeel van deze materie, het is zo verdomd moeilijk te bewijzen.
quote:
Rendlesham is idd 1 van de meest interessante cases.

[..]

Hier in dit topic wordt ook veel gedeeld over de hearings:
TRU / 29 april - Citizen Hearing On (UFO) Disclosure
Thanks, daar zal ik deze week eens naar kijken, ben wel heel benieuwd wat er allemaal besproken is. Heb al wat veelbelovende dingen gelezen, maar te kort en te weinig tot nu toe.

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja moeilijk te geloven dat aliens hier zouden zijn en samen zouden werken met ons. Dat gaat er bij mij ook niet zomaar in.

Maar ik denk dat ons grootste probleem is, dat wij aliens als 1 grote groep zien die allemaal dezelfde intenties zouden hebben. Maar als ik als Nederlander naar Afrika ga om ontwikkelingswerk te doen, dan vragen mensen ook niet "waarom NLers naar Afrika gaan om daar te helpen". Zoveel NLers op de totale bevolking zijn er niet die dat doen. En als ik naar Afrika zou gaan, dan ga ik echt niet om toestemming vragen aan de NLse bevolking.

En stel dat wij duizenden jaren verder zijn en we hebben de technologie om tussen de sterren te reizen, waarom zouden sommige mensen er dan niet voor kiezen om naar een meer primitieve samenleving te gaan op een andere planeet om daar te helpen? Alleen voor het avontuur zou ik zoiets al overwegen.

Als een deel van de mensheid al veel tijd en moeite besteed om diersoorten hier op aarde te helpen, waarom zouden intelligente wezens van een andere planeet dan niet hierheen komen om de mens te helpen? Wanneer aliens hier zouden komen om ons te helpen, dan wil dat nog niet zeggen dat dat hele alien ras ons graag wil helpen. De aliens die hier zouden kunnen komen om ons te helpen, dat zijn dan misschien de linkse hippie aliens van een Groen Links partij op een andere planeet en zij worden misschien wel uitgelachen door de rechtse PVV aliens die misschien wel het liefste de mensheid van de aardbodem wegvegen.
Als ik zo vrij mag zijn om hier eerst even de zogenaamde schaal van Kardasjev te posten;

quote:
In haar grondvorm heeft de schaal drie categorieën, waarin beschavingen op basis van hun energieproductie ingedeeld worden:

Type I De beschaving is in staat om alle op een planeet beschikbare energie te gebruiken. Dat is ongeveer 1016 W (voor de Aarde zelfs iets meer dan 1.74*1017 W).

Type II De beschaving is in staat om alle beschikbare energie die uitgaat van een enkele ster te gebruiken; dat is ongeveer 1026 W.

Type III De beschaving is in staat om de totaal beschikbare energie in een melkwegstelsel te gebruiken; dat is ongeveer 1036 W.

De menselijke beschaving bevindt zich nog ergens onder type I, aangezien we slechts een deel van de beschikbare energie op de Aarde weten te gebruiken. Deze status heet onofficieel "Type 0". Hoewel Kardasjev's oorspronkelijke voorstel niet voorzag in tussenliggende waarden, heeft Carl Sagan geprobeerd te extrapoleren; hij schat de huidige status van de mensheid op 0,7.

Een mogelijk doorslaggevende factor voor de sprong naar de type-I-beschaving is het massale gebruik van energiewinning uit oceanen en van windenergie. Hoe dan ook, er is geen manier bekend om alle energie op aarde te gebruiken zonder deze helemaal vol te bouwen. Gezien de huidige levensstijl van de mensen is het op middellange termijn nauwelijks denkbaar dat dit zal gebeuren.

Een veronderstelde type-II-beschaving zou een Dysonbol of een gelijkaardige constructie kunnen gebruiken om de totale energie-uitstoot van een ster te winnen.

Een type-III-beschaving zou deze zelfde methode kunnen gebruiken, maar dan uitgebreid naar alle sterren van een melkwegstelsel, of tot nu toe onbekende middelen.
Waarom post ik deze info eerst, om aan te tonen dat het niet aannemelijk is dat een buitenaardse beschaving hier komt om ons te onderwerpen. Sowieso zal een beschaving uiterst geavanceerde techniek moeten hebben ontwikkeld om überhaupt al hier te komen, ik vermoed daarom dat interstellair reizen pas echt mogelijk is vanaf beschaving type II. Als je als beschaving al zo vergevorderd bent, is het gewoonweg niet aannemelijk dat men hier de aarde komt bezoeken vanwege bepaalde grondstoffen of iets dergelijks. Dan heb je de techniek om die zelf te maken, of in ieder geval, dan hoef je niet ergens een klein planeetje te gaan afgraven. Ik verwacht dus geen Independence Day achtige taferelen. Sowieso delven we dan het onderspit, no way dat wij net zoals in die film met een paar nukes afgevuurd vanaf een straaljager even een enorm ruimtevaartuig neer gaan halen. De aliens zullen Goliath zijn, en wij niet David, maar Bambi, of nog kleiner.

Het punt wat jij stelt, aliens die hier op eigen houtje komen, uit interesse, of om ons te helpen, ja, ik kan me daar wel in vinden. Niet specifiek de manier die jij dan beschrijft, maar het klinkt mij stukken aannemelijker in de oren dan welke science fiction film dan ook. Een intergalactische federatie, zoals in Star Wars, ik denk dat dat niet eens mogelijk is. Puur door de enorme afstanden in ons universum, en de daarbij komende tijdsverschillen. Dan heb je pas tijdzones nodig. Of je moet een technologie hebben waarbij je snelheden ver boven de lichtsnelheid kan halen, gigaparsecs per seconde ofzo. Anders ben je gewoon te lang bezig met reizen en de daarbij komende nadelen.

En nu tijd voor een nieuw kopje koffie :)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:10:57 #54
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_126163311
BNW topic
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 11:05:36 #55
249559 crew  Lavenderr
pi_126164991
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:10 schreef cool15 het volgende:
BNW topic
Eens!
pi_126178398
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eens!
Ben jij nou degene die hem naar BNW toe haalt?
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 17:04:23 #57
249559 crew  Lavenderr
pi_126178558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ben jij nou degene die hem naar BNW toe haalt?
Niet goed?
pi_126178913
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet goed?
Nee, er is een reden dat ik hem in NWS heb geopend. Er loopt ook al een topic in TRU.

Het gaat hier om het verspreiden van het feit dat er serieuze getuigen zijn binnen de UFO wereld.
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 17:16:30 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_126179099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee, er is een reden dat ik hem in NWS heb geopend. Er loopt ook al een topic in TRU.

Het gaat hier om het verspreiden van het feit dat er serieuze getuigen zijn binnen de UFO wereld.
Tja. Ik denk dat de users hier ook geinteresseerd zijn in dit onderwerp.
Juist omdát er nu serieuze getuigen zijn.
Dat komt niet vaak voor op BNW, dus enorm interessant.
pi_126180722
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:49 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Allereerst, voel je niet aangevallen hè, I'm with you, ik ben alleen iemand die heel erg het eerst zien dan geloven principe aanhoudt.
Oh nee hoor, ik voel me absoluut niet aangevallen door je :)

quote:
Als ik zo vrij mag zijn om hier eerst even de zogenaamde schaal van Kardasjev te posten;

[..]

Waarom post ik deze info eerst, om aan te tonen dat het niet aannemelijk is dat een buitenaardse beschaving hier komt om ons te onderwerpen. Sowieso zal een beschaving uiterst geavanceerde techniek moeten hebben ontwikkeld om überhaupt al hier te komen, ik vermoed daarom dat interstellair reizen pas echt mogelijk is vanaf beschaving type II. Als je als beschaving al zo vergevorderd bent, is het gewoonweg niet aannemelijk dat men hier de aarde komt bezoeken vanwege bepaalde grondstoffen of iets dergelijks. Dan heb je de techniek om die zelf te maken, of in ieder geval, dan hoef je niet ergens een klein planeetje te gaan afgraven. Ik verwacht dus geen Independence Day achtige taferelen. Sowieso delven we dan het onderspit, no way dat wij net zoals in die film met een paar nukes afgevuurd vanaf een straaljager even een enorm ruimtevaartuig neer gaan halen. De aliens zullen Goliath zijn, en wij niet David, maar Bambi, of nog kleiner.

Het punt wat jij stelt, aliens die hier op eigen houtje komen, uit interesse, of om ons te helpen, ja, ik kan me daar wel in vinden. Niet specifiek de manier die jij dan beschrijft, maar het klinkt mij stukken aannemelijker in de oren dan welke science fiction film dan ook. Een intergalactische federatie, zoals in Star Wars, ik denk dat dat niet eens mogelijk is. Puur door de enorme afstanden in ons universum, en de daarbij komende tijdsverschillen. Dan heb je pas tijdzones nodig. Of je moet een technologie hebben waarbij je snelheden ver boven de lichtsnelheid kan halen, gigaparsecs per seconde ofzo. Anders ben je gewoon te lang bezig met reizen en de daarbij komende nadelen.
NASA is op dit moment bezig met de eerste testen voor een warpdrive:

http://spaceref.com/nasa-(...)p-drive-program.html

_O_
pi_126181402
interessant wel van die warpdrive!
Ich hock in meinem Bonker
pi_126181585
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 18:31:29 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_126181707
Na een kort bezoek aan BNW gaat dit topic terug naar NWS. Op verzoek van TS.
pi_126181915
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
Na een kort bezoek aan BNW gaat dit topic terug naar NWS. Op verzoek van TS.
^O^
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:04:31 #65
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_126182840
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_126183133
Een Probably_on_pcp-topic _O_ _O_ daar wil ik in ieder geval gepost hebben.
pi_126185476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef DeParo het volgende:
Een Probably_on_pcp-topic _O_ _O_ daar wil ik in ieder geval gepost hebben.
:P
pi_126889472
De senator die aanwezig was is in ieder geval behoorlijk onder de indruk van wat hij heeft gehoord tijdens de Hearings:

vrijdag 24 mei 2013 @ 12:34:53 #69
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126943456
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 02:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De senator die aanwezig was is in ieder geval behoorlijk onder de indruk van wat hij heeft gehoord tijdens de Hearings:

beetje jammer dat de msm het weer totaal niet heeft opgepakt .... terwijl we het hier hebben over het meest belangrijke onderwerp van onze planeet :N
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:36:45 #70
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_126943525
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef huupia het volgende:

[..]

beetje jammer dat de msm het weer totaal niet heeft opgepakt .... terwijl we het hier hebben over het meest belangrijke onderwerp van onze planeet :N
Ja, jij begrijpt het. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_126944353
Hilarisch dat de schotels/mannetjes er ook altijd uit moeten zien hoe wij het kunnen voorstellen. Waarom zouden ze uberhaupt in een formaat zijn wat van ons behapbaar is? En waarom in een vorm die we kunnen bedenken.

Waarom geen enorme slierten, hele kleine druppels of aparte spiraalvormen, maar altijd voertuigen en wezens die heel goed door mensen bedacht en gebouwd hadden kunnen worden.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:05:18 #72
45206 Pietverdriet
pi_126944423
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:02 schreef Fides het volgende:
Hilarisch dat de schotels/mannetjes er ook altijd uit moeten zien hoe wij het kunnen voorstellen.
Was jaren geleden eens een onderzoek, waaruit bleek dat vliegende schotels er in getuigenverklaringen altijd zo uitzagen als dat men in die tijd dacht dat vliegende schotels er uit zagen, dus in de jaren 40 begin 50 met klinknagels om een voorbeeld te geven
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:29:06 #73
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_126945159
quote:
Hilarisch dat de schotels/mannetjes er ook altijd uit moeten zien hoe wij het kunnen voorstellen. Waarom zouden ze uberhaupt in een formaat zijn wat van ons behapbaar is? En waarom in een vorm die we kunnen bedenken.

Waarom geen enorme slierten, hele kleine druppels of aparte spiraalvormen, maar altijd voertuigen en wezens die heel goed door mensen bedacht en gebouwd hadden kunnen worden.
Dat moet eigenlijk alleen van mensen die het onderwerp niet serieus kunnen benaderen, en het op voorhand al afdoen als onzin.
Mensen die wel bereid zijn met een iets openere geest naar dit onderwerp te kijken zullen zien dat er niet 1 vorm is die er uitspringt.
Ik hoor en lees eigenlijk bijna nooit iets over de klassieke schotelvorm, veel vaker worden er pyramidevormige, sigaarvormige, en bolvormige objecten waargenomen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat dqt ook daadwerkelijk van buitenaardse afkomst is, maar dat er dingen rondvliegen die voor ons verborgen gehouden worden kun je, als je niet een heel bekrompen geest hebt, gewoon niet meer omheen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_126945406
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:29 schreef Schunckelstar het volgende:

Waarmee ik niet wil zeggen dat dqt ook daadwerkelijk van buitenaardse afkomst is, maar dat er dingen rondvliegen die voor ons verborgen gehouden worden kun je, als je niet een heel bekrompen geest hebt, gewoon niet meer omheen
Net als onzichtbare roze olifanten 8-)
Conscience do cost.
pi_126945523
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:29 schreef Schunckelstar het volgende:
Eh ja, hoe dacht je dat militaire technologie ontwikkeld wordt? Door in het acht uur journaal even precies uit de doeken te doen wat men aan het ontwikkelen is?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:43:26 #76
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_126945590
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eh ja, hoe dacht je dat militaire technologie ontwikkeld wordt? Door in het acht uur journaal even precies uit de doeken te doen wat men aan het ontwikkelen is?
Ja dat zeg ik toch, je kunt toch lezen?
blablablablablablablablablablablablablabla
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:47:48 #77
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_126945702
quote:

Omdat de natuurwetten in ons heelal overal hetzelfde zijn.

Voorbeeldje is de auto, je kan 1001 vreemde vormen bedenken maar uiteindelijk is een druppel-achtige (gestroomlijnde) vorm het meest efficient. En het maakt niet uit of je nu op Aarde rijdt, Mars, of een planeet hier een miljoen lichtjaar vandaan.

Ik snap je punt, en de meeste mensen denken te bekrompen, maar veel zaken komen ook voort uit logische redenatie. De voorstelling van de aliens is dan ook niet echt logisch idd. Maar vliegende schotels of bollen kan ik dan wel weer inkomen omdat dat een hele efficiente vorm is.

Dat gezegd hebbende vind ik het sowieso wel onlogisch dat UFO's 9 van de 10 keer licht geven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_126947243
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Omdat de natuurwetten in ons heelal overal hetzelfde zijn.

Voorbeeldje is de auto, je kan 1001 vreemde vormen bedenken maar uiteindelijk is een druppel-achtige (gestroomlijnde) vorm het meest efficient. En het maakt niet uit of je nu op Aarde rijdt, Mars, of een planeet hier een miljoen lichtjaar vandaan.

Ik snap je punt, en de meeste mensen denken te bekrompen, maar veel zaken komen ook voort uit logische redenatie. De voorstelling van de aliens is dan ook niet echt logisch idd. Maar vliegende schotels of bollen kan ik dan wel weer inkomen omdat dat een hele efficiente vorm is.

Dat gezegd hebbende vind ik het sowieso wel onlogisch dat UFO's 9 van de 10 keer licht geven.
Onderschat bij dat soort zaken de beperkingen van de menselijke geest om 'out of the box' te denken ook niet. Wij mogen wel graag denken dat wij geweldig creatief zijn, maar met de opkomst van geautomatiseerde ontwerpmethodes op basis van AI technieken komen er ook wel eens hele onverwachte ontwerpen bovendrijven die soms zelfs niet mogelijk / werkbaar werden geacht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_126973697
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was jaren geleden eens een onderzoek, waaruit bleek dat vliegende schotels er in getuigenverklaringen altijd zo uitzagen als dat men in die tijd dacht dat vliegende schotels er uit zagen, dus in de jaren 40 begin 50 met klinknagels om een voorbeeld te geven
Heb je een bron?
pi_126973762
quote:

Hoe ziet het evolutionaire pad van een enorme sliert er dan uit, waarmee hij komt tot zelfbewustzijn en de intelligentie om te reizen tussen de sterren?

En waarom zouden de meeste wezens niet humanoide zijn? Bij het bouwen van robots kwamen we er op een gegeven moment ook achter dat twee benen en twee armen een zeer geschikt ontwerp is als je functionaliteit en energieconservatie wilt combineren.
pi_126975248
Zojuist deze lezing gezien die onderdeel is van de Hearings:

Voor degenen die geïnteresseerd zijn in Roswell, verplicht kijkvoer. Ik moet eerlijk bekennen dat ik Roswell nooit heel interessant heb gevonden, maar de informatie die deze man verschaft heeft mijn hele kijk op Roswell veranderd.
pi_127383563
Historic Citizen Hearing on UFO Disclosure Seeks U.N. Support

The Citizen Hearing on Disclosure (CHD) has increased momentum toward getting official disclosure of the extraterrestrial presence on Earth. The hearing ran from April 29 to May 3 and brought forty witnesses from ten countries to the National Press Club in Washington, DC to testify for thirty hours over five days before six former members of the U. S. Congress.

There were six strategic goals for the CHD:
1) undermine the White House OSTP statement of November 4, 2011 regarding the complete absence of evidence for an extraterrestrial presence or the withholding of relevant information by the government;
2) prompt the U. S. Congress to hold its first hearings on the subject since 1968;
3) motivate the mainstream political media to begin appropriate investigative coverage of the subject; 4) inform the executive branch it risks not being the first nation to Disclose an ET presence;
5) increase awareness of the Disclosure movement around the world; and
6) add a UN initiative to the advocacy matrix.

“All of these goals were advanced and the stage is set for more truth advocacy, the primary goal of which is nothing less than Disclosure this year." - Stephen Bassett of the Paradigm Research Group, organizer of the CHD hearing.

Coincidentally, the Citizen Hearing on Disclosure began five years to the day after the official paperwork was filed to begin the citizens’ initiative in Denver to create an Extraterrestrial Affairs Commission. The unprecedented Denver initiative attracted extraordinary press coverage. Over 31,100 Denver voters supported the creation of the Extraterrestrial Affairs Commission in the 2010 election.

Media engagement of the CHD was significantly impacted by the tragic events in Boston. Nevertheless, there was extensive print and video coverage which is being chronicled on the website. The live and archived webcasts will help ensure more coverage going forward. The CHD was webcast and archived in English and Spanish. Additional languages will be archived later this year.

Perhaps the most significant outcome of the CHD was the founding of the Citizens Hearing Foundation which intends to engage the United Nations, instead of Congress, in the process of disclosing the extraterrestrial presence. The CHD Committee met on Thursday, May 2 to discuss an approach to the United Nations. The result was the May 3, 2013 Washington Communiqué that states the following:

Whereas: given the unfolding scientific understanding of the number of potentially life supporting planets within Earth's home galaxy, it would be the height of arrogance to assert that humans are the only sentient beings within that galaxy;

Whereas: given that credible witnesses have brought forth overwhelming scientific evidence documenting the current presence of unidentified and unexplained aerial craft that many believe to reflect an extraterrestrial intelligence;

And Whereas: given the enormous global implications if these craft are, indeed, of extraterrestrial origin, such an issue is a matter for the General Assembly of the United Nations;

Therefore, we the undersigned request the Citizen Hearing Foundation use its offices to organize interested parties and raise the funds necessary to pursue a global campaign to convince one or more nations to propose a resolution within the General Assembly calling for United Nations sponsorship of a world conference addressing the possible evidence for an extraterrestrial presence engaging this planet.

The Citizen Hearing Foundation began raising funds immediately to implement this mandate to seek a world conference sponsored by the United Nations.

http://www.examiner.com/a(...)re-seeks-u-n-support
pi_127384000
Altijd als het over aliens gaat moeten er op de een of andere manier er steeds (oud) militairen bij komen :') :') :') :')

dat is zo eighties :{w
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_127385087
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:02 schreef TLC het volgende:
Altijd als het over aliens gaat moeten er op de een of andere manier er steeds (oud) militairen bij komen :') :') :') :')

Ja en?

De ene keer wordt er geroepen door skeptici dat zoiets als dit nooit geheim kan worden gehouden door de overheid... en dan zijn er mensen van binnen die overheid die hun mond opentrekken en dan is t nog niet goed.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:24:53 #85
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127393331
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:02 schreef TLC het volgende:

owww .... welke zaak uit de 80s bedoel je dan ?
pi_127901324
Will cracking the UFO secret ignite another American revolution?

A Citizens Hearing on UFO Disclosure held in Washington, D.C. on April 29-May 3, 2013, presented compelling evidence that something strange is going on in the air space all over the world and accused governments of knowing about it and keeping it from the public. The hearing’s purpose was to bring attention to this and lay the foundation for continued dialogue.

According to the citizenhearing.org website,

“The Citizens Hearing on Disclosure set out to accomplish what the U. S. Congress had failed to do for forty-five years--seek out the facts surrounding the most important issue of this or any other time--evidence pointing toward an extraterrestrial presence engaging the human race.”

Cracking of the secrets surrounding Unidentified Flying Objects will certainly reveal if what we are seeing is us or “them.” But if it is “them,” what will this mean for the record books of American and global history and the way forward for our country and the world?

Members of Congress presiding over the Citizens Hearing on Disclosure

Such is the volatile subject of UFO Disclosure which will answer the age-old question, are we alone in the universe? American voters ever seek for positive change in each election, but if the witnesses at this hearing are correct, another kind of unelectable, critical change may be closer at hand and waiting in the wings with the potential of sparking a revolution of unknown consequences.

Five retired U.S. Congress members and one retired Senator presided over the Citizens Hearing on UFO Disclosure which was modelled upon an official Congressional hearing. It lasted 5 days with 30 hours of testimony. Forty witnesses came from 10 countries to tell what they know about Unidentified Flying Objects and alleged alien activities. These witnesses included military personnel, pilots, medical doctors, UFO researchers, and government officials.

Testimony included stories about classified and unavailable military health records of men who had investigated a landed UFO, pilots firing upon unidentified crafts, UFOs shutting down missile installations, implants removed from peoples’ bodies, apparent harvesting of specimens during animal mutilations, and reports of crashed crafts carrying extraterrestrial beings which survived and were held by the military.

Stephen Bassett, the Executive Director of Paradigm Research Group and the Extraterrestrial Phenomena Political Action Committee (X-PPAC) was one of the key organizers of this Citizens Hearing on Disclosure. He is one of the leading advocates for ending the truth embargo on UFOs.

Congressional and panel members were:

Congressman Roscoe G. Bartlett, Rep., MD
Congressman Merrill Cook, Rep., UT
Senator Mike Gravel, Dem./Lib., AK
Congresswoman Darlene Hooley, Dem., OR
Congresswoman Carolyn Kilpatrick, Dem., MI
Congresswoman Lynn Woolsey, Dem., CA
Joseph Buchman, PhD, Moderator
Daniel Sheehan, JD
One of the witnesses who testified at the hearing, Author and Historian Richard Dolan, later commented on its impact:

“The Citizens Hearing will have a ripple effect for many years. Although there was limited attention by the mainstream media, it is having a large impact on those who are interested in this subject. Videos of the hearings have gone viral with a total of approx. 2 million hits in a month.

“That hearing provides a permanent foundation for people to refer to. What’s more, it was significant that all except one retired member of Congress came in with no prior knowledge of the subject, and all six came away convinced that the UFO topic is an important part of the political culture.”

Supposing for a moment that extraterrestrial beings are involved with this planet, what exactly will this mean for the history books? If this hidden aspect of history answers yes to the question of whether a non-human culture is monitoring, abducting, and influencing our day-to-day lives, certainly a giant step backward will be taken for a hard look at everything. For a time, confusion and panic will reign as we sort through history and ponder, did we do that or did “they?” Greater still, how will we handle human-to-alien contact and are we safe? Are “they” infiltrating our cultures even now and if so, what is the purpose of that?

These questions and more beg to be answered, yet according to the testimony of the witnesses at this hearing, our government is silent on the issue and maintains silence by threatening witnesses and establishing a policy of ridiculing experiencers as its main silencing tool. Mainstream media ignores the issue or falls in line with the policy of ridicule.

One conclusion is certain about the Citizens Hearing on UFO Disclosure: it will be a mistake to skirt around this issue based upon the credentials and credibility of witnesses who testified at this hearing. Those witnesses, as well as the retired members of Congress presiding over the hearing and the organizers, expressed hope that a new day has dawned when the subject of UFOs will be met with serious, cooperative public, scientific, governmental, and military scrutiny based upon a new attitude of openness to this potential planetary upheaval and what this means for us all.

Richard Dolan commented further on the implications of UFO disclosure:

“The end of UFO secrecy will happen. I cannot think of a single thing that has the potential for revolution than UFO secrecy, and when it’s out, everything is up for grabs. It will be greater than the 60s. Young people will be saying, we’re out, we’re done, and we are creating something different. This cultural shift will be resisted by some, but it will be a renaissance of culture and thought, a complete re-evaluation of 60-70 years of human history.”

The motto for the Citizens Hearing for Disclosure is “if the Congress won’t do its job, the people will.” A fundraiser is currently in progress to help fund projects “to educate the masses and create change around the world.” Citizenshearing.org has the full archive of the hearings' streamed videos available as well as copies of transcripts of the testimony. A documentary also will be produced.

http://www.examiner.com/a(...)-american-revolution
  maandag 17 juni 2013 @ 14:35:23 #87
45206 Pietverdriet
pi_127902477
In de VS is men niet bezig met UFO's, men is bezig met de NSA en prism.
pi_127902870
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
In de VS is men niet bezig met UFO's, men is bezig met de NSA en prism.
Wat ik ook een goeie zaak vind ^O^
  maandag 17 juni 2013 @ 14:49:49 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127903109
Mensen zijn die lichtbollen in mexico ook alweer vergeten natuurlijk, weet nog dan CoZ daar helemaal mee bezig was toen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')