Dit inderdaad, wat zijn het voor een stomme yuppennamen zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Chai het volgende:
Tja sterrenkinderen hè, zo rebels. 'Fee en Kick'.
Zeker, daar werd die bekeurambtenbaar beschermd, daar die eindverantwoordelijke een Groenlinks wethouder bleek te zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat was in Geldrop en bleek een stuk genuanceerder te liggen.
Nee, er bleek volgens mij gewoon huisafval bij te zitten. Het is al weer even geleden...quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef cempexo het volgende:
Zeker, daar werd die bekeurambtenbaar beschermd, daar die eindverantwoordelijke een Groenlinks wethouder bleek te zijn.
Nee...uitsluitend broodkruimels die over waren om daarmee de eendjes te voeren, dat deed zij dagelijks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, er bleek volgens mij gewoon huisafval bij te zitten. Het is al weer even geleden...
Inderdaad, dit kan alleen maar verzonnen zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Fee, Kick en Merete Bousquet , wat zijn dit voor fictieve namen?.
Eenden/vogels voeren zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:06 schreef cempexo het volgende:
[..]
Nee...uitsluitend broodkruimels die over waren om daarmee de eendjes te voeren, dat deed zij dagelijks.
Die beesten moeten toch ook vet genoeg zijn voor ze op mijn BBQ terecht komen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Eenden/vogels voeren zou verboden moeten worden.
Betaalt. En natuurlijk koop je met een boete niks af. Weet je überhaupt wat een boete is?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
Serieus: ''Fee en Kick moesten alle bloemen inleveren'' WTF! WELKOM IN NEDERLAND MENSEN! WAAR JE BETAALD VOOR BLOEMEN DIE JE NIET EENS MAG HOUDEN!
Krijg je een boete voor harddrugs... mag je het houdenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Betaalt. En natuurlijk koop je met een boete niks af. Weet je überhaupt wat een boete is?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Betaalt. En natuurlijk koop je met een boete niks af. Weet je überhaupt wat een boete is?
quote:
Dat sowieso. Loop snachts eens door een stadspark waar al die idioten eendjes voeren. Honderden ratten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Eenden/vogels voeren zou verboden moeten worden.
Ik ook. Maar het is wel lastig dit geval, helaas "leren"mensen pas als iets wanneer iets daadwerkelijk consequenties heeft. Maar in dit geval zou ikzelf geen boete hebben gegeven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dat boetes in verhouding moeten staan tot de ernst van het vergrijp. Daarvan is hier beslist geen sprake. Ik vind trouwens niet dat mensen maar zo bloemen moeten plukken in de publieke ruimte.
Hoho, die stadwacht zag in die kinderen potentiele overlastjongeren op latere leeftijd, dus nu ingrijpen betekent mogelijk 2 criminelen minder later.....quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:31 schreef StateOfMind het volgende:
Dan durft men wél opeens daadkrachtig op te treden![]()
Maar staat er ergens een groepje bontkraagjes overlast te geven, dan lopen de dames en heren van zowel de stadswachten () en de politie liever een straatje om.
Dat met die eenden is eigenlijk een afspiegeling van hoe de gehele maatschappij werkt tegenwoordigquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat sowieso. Loop snachts eens door een stadspark waar al die idioten eendjes voeren. Honderden ratten.
Verder moeten eenden gewoon zelf hun vreten in de natuur zoeken, dan zijn die woerden ook drukker daarmee dan met zijn allen vrouwtjeseenden te verkrachten.
Die hebben nu juist een levenslange afkeerquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:17 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoho, die stadwacht zag in die kinderen potentiele overlastjongeren op latere leeftijd, dus nu ingrijpen betekent mogelijk 2 criminelen minder later.....
Toch niet. Er zat ook papier bij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:06 schreef cempexo het volgende:
Nee...uitsluitend broodkruimels die over waren om daarmee de eendjes te voeren, dat deed zij dagelijks.
Ben je boos, pluk een roosquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef cempexo het volgende:
Ze stelden een boeketje samen voor hun moeder op een veld in de wijk Segbroek. Die pret was gauw afgelopen
Niet alles hoeft meteen met boetes bestraft te worden. Ik vind het trouwens sowieso raar dat de oma wordt beboet. Ze was weliswaar aanwezig, maar ze is niet de directe opvoeder van de kinderen; dat is namelijk de moeder (en voor zover aanwezig de vader, die niet wordt genoemd).quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:15 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het is wel lastig dit geval, helaas "leren"mensen pas als iets wanneer iets daadwerkelijk consequenties heeft. Maar in dit geval zou ikzelf geen boete hebben gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |