Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Ik ga vanavond naar de Run2day, schoenen kopen niet voor mezelf, maar samen met m'n beste vriend. Die heeft de smaak te pakken en loopt inmiddels ook evenementen en flinke PR's, dus er moeten ook maar eens goede schoenen komen. Die oude Asics kunnen echt niet meer
Op donderdag 2 mei 2013 08:15 schreef Guppyfriend het volgende: Ik ga vanavond naar de Run2day, schoenen kopen niet voor mezelf, maar samen met m'n beste vriend. Die heeft de smaak te pakken en loopt inmiddels ook evenementen en flinke PR's, dus er moeten ook maar eens goede schoenen komen. Die oude Asics kunnen echt niet meer
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Op donderdag 2 mei 2013 08:15 schreef Guppyfriend het volgende: Ik ga vanavond naar de Run2day, schoenen kopen niet voor mezelf, maar samen met m'n beste vriend. Die heeft de smaak te pakken en loopt inmiddels ook evenementen en flinke PR's, dus er moeten ook maar eens goede schoenen komen. Die oude Asics kunnen echt niet meer
Schoenen kopen is leuk En meteen ook even voor jezelf neuzen zeker
Ik had gisterenmiddag knetterende koppijn. Uren op bed gelegen, bergen paracetamol op. Nu is het weg, maar als ik een beetje snel m'n hoofd beweeg voel ik het alweer op komen.
Dus nu besloten een extra rustdag in te lassen en nu voel ik me schuldig
Ik had gisterenmiddag knetterende koppijn. Uren op bed gelegen, bergen paracetamol op. Nu is het weg, maar als ik een beetje snel m'n hoofd beweeg voel ik het alweer op komen.
Dus nu besloten een extra rustdag in te lassen en nu voel ik me schuldig
Zit hier te twijfelen over wat ik ga doen. Donderdag is Golden Ten. In principe staat pop mijn schema nog een best pittige tempoloop van 8km morgen (die ik net niet volbracht twee weken geleden), een LDL van 11km zondag en een rustige 2 mijl dinsdag. Zit te overwegen om morgen over te slaan en gewoon zondag en dinsdag die loopjes wel te doen.
Nee, geen idee. Loop al weken af en aan te kwakkelen met keelontsteking (en aangezien ik allergisch ben voor bepaalde penicilline is dat gewoon een kwestie van uitzieken) en wisseling van temperatuur er wel wat mee te maken heeft.
Op donderdag 2 mei 2013 08:44 schreef mosselmossel het volgende: Zit hier te twijfelen over wat ik ga doen. Donderdag is Golden Ten. In principe staat pop mijn schema nog een best pittige tempoloop van 8km morgen (die ik net niet volbracht twee weken geleden), een LDL van 11km zondag en een rustige 2 mijl dinsdag. Zit te overwegen om morgen over te slaan en gewoon zondag en dinsdag die loopjes wel te doen.
Nee, geen idee. Loop al weken af en aan te kwakkelen met keelontsteking (en aangezien ik allergisch ben voor bepaalde penicilline is dat gewoon een kwestie van uitzieken) en wisseling van temperatuur er wel wat mee te maken heeft.
Ah dat is wel klote.. IJs werkt verzachtend dan he? Beterschap!