quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:02 schreef TheGeneral het volgende:
Nico wat ben je weer verschrikkelijk slecht.
Ik zou 'm mijn sinterklaas gedicht niet eens laten maken.quote:
Pieter Derks is nog een taalvirtuoos tov Dijkshoorn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
hij zakt een beetje af naar het pieter derks niveau
Tof mens!quote:
Ik vroeg me af hoe ze daar eigenlijk konden komen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:07 schreef OProg het volgende:
Helemaal tussen dat randje daar gepropt boven in de kerk. Je zal moeten plassen.
Of de bloemen en de kleding in de kleuren van het Koningshuis.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik denk eerder andersom: de bloemen in de kleur van de kleding.
Oh ik heb wel wat ideetjes voor leuke filmpjesquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hele avond samen met hem filmpjes maken en lachen![]()
quote:
Ik ga hier niet verder op in.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik heb wel wat ideetjes voor leuke filmpjes
ja want vrijheid van meningsuiting moet gelijkt de kop worden ingedrukt! levensgevaarlijk!quote:
Dit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Je kun zeggen wat je wilt, maar deze arrestatie is zeker niet terecht.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Je kun zeggen wat je wilt, maar deze arrestatie is zeker niet terecht.
Joanna's kop moet ingedrukt wordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja want vrijheid van meningsuiting moet gelijkt de kop worden ingedrukt! levensgevaarlijk!
Dat wel.quote:
Worden we nu afgevoerd?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
Lucky is niet grappig.
Ik verbied jullie bij deze ook om er om te lachen.
quote:
Nee Mark van de linden is vies dik.quote:
Mark is dik en homoquote:
Gelukkig vindt MAtthijs het niet erg dat we met voetbal gaan beginnen, of iets in die strekkingquote:
Robben speelde goed vorige week, Messi was onzichtbaar. Messi begint vandaag op de bank.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Robben speelde goed vorige week, Messi was onzichtbaar. Messi begint vandaag op de bank.
quote:Al enige tijd heeft Messi last van een blessure aan de hamstring. Hij kwam daardoor de laatste weken niet veel in actie. Zijn plaats wordt ingenomen door Cesc Fabregas. De Spaans international vormt de aanval met David Villa en Pedro.
Die cijfers zijn helemaal niet bekend. Over de kosten van het koningshuis wordt altijd geheimzinnig gedaan. Enige wat we weten is dat het het duurste koningshuis van Europa is.quote:
Herstel: het was 856.000 voor Beatrix en 245.000. voor WA en Maxima. En die cijfers worden tegenwoordig jaarlijks openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Om hier nog even op terug te komen:
[..]
Die cijfers zijn helemaal niet bekend. Over de kosten van het koningshuis wordt altijd geheimzinnig gedaan. Enige wat we weten is dat het het duurste koningshuis van Europa is.
Toch bijna een miljoen voor wat lintjes knippen, dat zit wel wat boven de Balkenende norm.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Herstel: het was 856.000 voor Beatrix en 245.000. voor WA en Maxima. En die cijfers worden tegenwoordig jaarlijks openbaar gemaakt.
quote:Tafelheer: Johan Fretz
Toekomstige premier van NLquote:
Wat een kutitemsquote:Onrust PvdA: Felix Rottenberg, Frénk van der Linden - 2-5-2013
De PvdA en de VVD hebben een regeerakkoord ondertekend waarin is afgesproken dat ‘illegaal verblijf in Nederland strafbaar wordt gesteld’. Daarover is nu grote onrust ontstaan binnen de PvdA. Op een congres afgelopen zaterdag riepen de leden partijleider Samsom op om de afspraak te laten vallen. Hij is echter onvermurwbaar: ‘afspraak is afspraak’. Staatssecretaris Klijnsma zette de boel gisteravond op scherp door kritiek te uiten op deze harde opstelling. Samsom heeft zelf overigens in het verleden altijd sterk geageerd tegen de sttrafbaarstelling van illegalen. Zal het een struikelblok worden voor het kabinet? Aan tafel: Felix Rottenberg en Frénk van der Linden.
Volgens mij heb ik die gezien in het voorprogramma van Go Back to the Zoo. Op zich wel okee, maar het was toen volgens mij te veel van het zelfde..quote:
oogaidsquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
We zijn al weg
wie houdt ons nu nog tegen
even zijn we vrij
en zeg nou zelf
wat heb je te verliezen
en je hebt toch alle tijd?
kom maar aan boord want
je bent al overstag
en er is niets vandaag
dat je niet kan of mag
Het is een mooie dag
het is een mooie dag
en alles kan en mag vandaag
het is een mooie dag vandaag
![]()
![]()
quote:
tot 2025quote:
Volkert heeft binnenkort weer wat te doen.quote:
Probeer deze zin zelf eens te lezen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Jelte zou toch inmiddels moeten weten hoe dom zoiets zeggen zou je verwachten.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Jelte zou toch inmiddels moeten weten hoe dom het is zoiets te zeggen zou je verwachten.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
Felix en die achterlijke dwaas die naast hem zit wiens naam ik nu even kwijt ben, zijn echt de meest vreselijke DWDD-gasten ooit. Ik heb nog liever Sylvana Simons en Yvonne Jaspers met een één uur-lange onderbreking voor Nico's gedichten.
Ik had het al aangepast.quote:
Felix en die achterlijke dwaas die naast hem zit wiens naam ik nu even kwijt ben, zijn echt de meest vreselijke DWDD-gasten ooit. Ik heb nog liever Sylvana Simons en Yvonne Jaspers met een één uur-lange onderbreking voor Nico's gedichten.
Nee, alleen Friends with benefitsquote:
Ze wippen zo nu en dan bij elkaar langs.quote:
Als toekomstig premier moet hij wel verstandig kunnen meepraten natuurlijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Kijk Fritzl eens doen alsof hij een neuk geeft.
De redactie van DWDD.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Wie geeft eigenlijk een neuk om de mening van Felix en Frenk?
Over vreselijke gasten gesproken. Die chanson-Belg mikken we in de eerste wagon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die moeten echt een keer op een trein.
Compleet vernieuwen die handel.
De redactie van DWDD bestaat toch alleen uit Dieuwertje (of hoe ze ook heet)quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die moeten echt een keer op een trein.
Compleet vernieuwen die handel.
Saai onderwerp.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:42 schreef Wire het volgende:
Hier wordt meer gepraat over de personen aan tafel, dan het onderwerp zelf
Het onderwerp gaat zowat langs mij heenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:42 schreef Wire het volgende:
Hier wordt meer gepraat over de personen aan tafel, dan het onderwerp zelf
jij wel danquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:43 schreef Faux. het volgende:
Haha Felix geeft geen neuk om de mening van onze toekomstige premier
Hij orakelt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
'Er gaat wat gebeuren maar ik kan niet zeggen wat'
Domme vergelijkingquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
chocolade sigaretten dan ook maar verbieden?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker negerinnetje toch?quote:
zullen we lucht inademen ook maar verbieden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Die zijn toch überhaupt allang verdwenen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Staat toch op de verpakking?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou moeten inderdaad.... helaas is dat niet het geval
Nee hoor, ik vreet er elk jaar flink wat pakjes van opquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zijn toch überhaupt allang verdwenen?
Sinterklaas smokkelt die altijd mee vanuit Spanje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Oh ja? Ik kreeg ze vroeger altijd in m'n schoen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgende maand weer.quote:
Zal je wel een dikke reet hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vreet er elk jaar flink wat pakjes van op
Oh. Dat dacht ik. Echt al jaren niet meer gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vreet er elk jaar flink wat pakjes van op
Nee, het gaat bij mij in mijn tieten zitten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal je wel een dikke reet hebben.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Enige boeken die ik lees zijn de biografieën van Gijp, Zlatan en Andy van der Meyde.
Maar daar hebben ze geen aandacht voor
Wel, Gijp en die schrijver mochten aanschuivenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Enige boeken die ik lees zijn de biografieën van Gijp, Zlatan en Andy van der Meyde.
idd ouwe reusquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
Wotquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Wel, Gijp en die schrijver mochten aanschuiven
Niet iedere maandquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef Latert het volgende:
[..]
En andy is overal aangeschoven waar het maar even kon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Werkte het maar zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, het gaat bij mij in mijn tieten zitten.
Maar wie wil er nou iedere maand aanschuiven, behalve elitaire, quasi intellectuele lullen met moeilijke brillen.quote:
Stevige man-boobs.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet in jouw tieten gaan zitten?
Neu, maar die zijn ook geschreven op het niveau van een 10 jarige.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:
Donderstraal toch eens op manquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, maar die zijn ook geschreven op het niveau van een 10 jarige.
Inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het boek Gijp staat bijvoorbeeld gewoon netjes op de piratenbaai
Ze noemde een prijs en dat schijnt niet te mogen.quote:
Dat is inderdaad het niveau van de gemiddelde lezer.quote:
Ga je nu met mijn kloten lopen spelen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het niveau van de gemiddelde lezer.
Laat gaan johquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ga je nu met mijn kloten lopen spelen?
Geef em een koek!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die is er om te delegeren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:54 schreef Latert het volgende:
Heeft de toekomstig premier geen goede vragen.
ah ja, NPOquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze noemde een prijs en dat schijnt niet te mogen.
Ik word strontziek van dat kereltjequote:
Die heeft de gemiddelde lezer van die boeken helemaal nog niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |