Ja zo noemde die vriend van mij hemquote:
Als ik nog een man aan mijn lijstje had moeten toevoegen, zou het ws idd Robb zijn geweest. Het is objectief gezien wel een mooie man denk ik. Hele mooie ogen heeft hij ook wel (wat ik normaliter juist wel heel "toonaagevend" vind), maar toch heb ik er qua uiterlijk niet zo veel mee. Vind hem ook verre van lelijk hoor en het is absoluut een sympathiek "exemplaar" (ook om te zien). Gewoon mijn type niet zo neem ik aan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaime: Knappe man inderdaad. En ik krijg steeds meer sympathie voor hem, dus dat helpt ook wel!
Jon: Winter is coming and I hope it will bring some Snow!
Jaqen: Neh. Rattenkopje.
Viserys:Beetje een elfachtige creep. Mwa.
Benjen Stark: Ja die kan er op zich wel mee door.
Tywin: Kan me voorstellen dat t ooit een knappe man was. Ooit.
Ned: Heeft wel iets ja
Jorah: Zelfde als bij Tywim. Iets meer nog.
Petyr: Mzzzzneh.
En waarom noem je Robb niet? Die vind ik toch best knap. Knapper dan menig vent in bovenstaand lijstje!
Als ik zo de rest bekijk dan valt Loras op zich nog wel mee en is het een van de knapste. Denk ook dat ie meer mooi-knap moet zijn dan stoer mannelijk-knap. Gok ik. Ik vind hem wel steeds knapper worden met de seizoenen. Ik bedoel.. seizoen 1 versus latere seizoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Much improved!
Ik vond die Grey Worm nog wel een beetje een jochie. Ik dacht echt "Wat? Dat moet hun topleidersuperstar zijn?"quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die Gendry gaat wel, en die Grey Worm ben ik wel benieuwd naar
En waarom noemt niemand het grote talent Podrick Piemel?
99% van de tijd over de tieten van Ygritte of het knappe koppie van Danaerys.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:36 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat het hier ineens over knappe mannen
gadver
viez
bro
Ja toen ik net foto's ging kijken dacht ik "Oh hey wacht..... that'll do pig, that'll do".quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:40 schreef Tanin het volgende:
Jaime, met of zonder baard, wat mij betreft toch wel de knapste van het stel
Ik weet niet eens wie die bovenste isquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Khaleesi het volgende:
Dan ga ik eerder voor de ruige look:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zag ik aan de naam van de fotoquote:
dat is die archer van Men without Banners oidquote:
Dat heb je wel vaak of niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zag ik aan de naam van de fotoMaar hij komt me verder niet bekend voor.
Gek is dat, aangezien ik de ene dus (heel) aantrekkelijk vind en de andere niet (zo), maar ik vind ze ook wel veel op elkaar lijken iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze lijken ook best veel op elkaar imho
Vond ik ook een heel mooi moment!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vond die Grey Worm nog wel een beetje een jochie. Ik dacht echt "Wat? Dat moet hun topleidersuperstar zijn?"
Dit was wel prachtig trouwens:
[ afbeelding ]
Dat is dan ook minimaal 1% te weinig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
99% van de tijd over de tieten van Ygritte of het knappe koppie van Danaerys.
Die bovenste.. een doorsnee type vind ik dat juist.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Khaleesi het volgende:
Dan ga ik eerder voor de ruige look:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hij had zo in de bende dwergen van de Hobbit kunnen zittenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die bovenste.. een doorsnee type vind ik dat juist.
Die onderste heeft een zeer boeiende kop, mag er graag naar kijken, maar vind het verder meer een clown
GoT heeft dan ook wel dusdanig veel personages dat ik ook wel eens moeite heb met namen enquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben in t echte leven ook heel erg met namen. Als ik die 1x hoor dan weet ik dat niet meer, 5 min later. En in dit geval pleit ik ff voor: ja hallo crisis, een boogschuttertje uit een groep van Brotherhood wwithout Banners! Is die naam UBERHAUPT wel genoemd?!
Ik sloeg mezelf net wel ff toen ik de knappe mannen lijst ging googlen en ik serieus Petyr ging zoeken.O ja, sukkel. Littlefinger! Als iemand Baelish had gezegd had ik t weer wel geweten
Je hebt afgelopen aflevering heul goed naar de tetten van Ygritte kunnen kijken, dus het is enorm ontopic als je dat nu nog ff bespreekt. Gaat u gang. Ik zal niet kotsen of de andere kant opkijkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is dan ook minimaal 1% te weinig.
7 maar? Dat schat je nog positief inquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef Ang3l het volgende:
En verder zou ik gewoon wel een potje willen modderworstelen met Khal Drogo, al ben ik wel bang dat ik dan in 7 stukken opgeraapt kan worden na afloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |