Jaime: Knappe man inderdaad. En ik krijg steeds meer sympathie voor hem, dus dat helpt ook wel!quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:19 schreef Maisnon het volgende:
Mooivond ik sowieso van veel van die traditionele kleding
Ik schreef eerder in een voorgaand topic al, dat ik Stannis lange tijd echt een doodsaai personage vond. Sinds vorige aflevering ben ik hem eindelijk wat boeiender gaan vinden, maar ik zie dus nog wel steeds als een gehersenspoelde lamzak. Hij krijgt voor mij enigszins wat meer inhoud nu, omdat hij in de laatste aflevering ook wel "getormenteerd" overkwam. Maar ik ben wel benieuwd hoor, hoe zie jij hem dan?quote:
Zij was mij ook opgevallen ja! Jammer dat ze helemaal alleen was...quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mooivond ik sowieso van veel van die traditionele kleding
Knight of Flowers, duhquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Loras vind ik er iets te verwijfd uitzien (hoe zou dat toch komen).
Niet Renly?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:22 schreef Maisnon het volgende:
Als ik alles tegen elkaar afweeg vind ik het een moeilijke keus tussen Jon en Robb als knapste manze worden wel op de voet gevolgd
En dat maxima dan zegt: iek wil niet EEN koningin worde, iek wil DIE koningin worde!!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zij was mij ook opgevallen ja! Jammer dat ze helemaal alleen was...Heel de huldiging had wel iets GoT achtigs.
Mooi om al die verschillende families in NL te zien. Was leuker geweest als ze allemaal wat meer streekgebonden elementen in hun kleding hadden zoals in GoT. Het was een waardig antwoord op de Royal Wedding in Engeland van een eindje terug.
Ze lijken ook best veel op elkaar imhoquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:22 schreef Maisnon het volgende:
Als ik alles tegen elkaar afweeg vind ik het een moeilijke keus tussen Jon en Robb als knapste manze worden wel op de voet gevolgd
O ruk, die was ik nog helemaal vergetenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze lijken ook best veel op elkaar imho
Ja maar nu is ie net iets te veel Sawyer vind ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Jaime Lannister wel mooi met een beetje baardgroei. In het begin vond ik het net zo'n overdreven knappe Disney prins
Hij en Loras waren wat dat betreft een mooi setje.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ruk, die was ik nog helemaal vergetenMaar die vind ik meer wangknijperig schattig dan echt heel knap.
Dan heb je toch nog een legitieme Stark nodig?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Doe mijn zo'n Stark-sandwich met een beetje -bastaard-snow dressing
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Jaime Lannister wel mooi met een beetje baardgroei. In het begin vond ik het net zo'n overdreven knappe Disney prins
Zijn probleem is denk ik dat hij weinig interessante scenes heeft gehad. Behalve tijdens de Battle of Blackwater, toen vond ik hem erg goed. Maar dat maakt hem niet "gehersenspoeld" or een "lamzak", vind ik. Hij heeft alleen verloren toen hij Melisandre thuis liet, dus op zich niet vreemd als hij meer naar haar luistert.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik schreef eerder in een voorgaand topic al, dat ik Stannis lange tijd echt een doodsaai personage vond. Sinds vorige aflevering ben ik hem eindelijk wat boeiender gaan vinden, maar ik zie dus nog wel steeds als een gehersenspoelde lamzak. Hij krijgt voor mij enigszins wat meer inhoud nu, omdat hij in de laatste aflevering ook wel "getormenteerd" overkwam. Maar ik ben wel benieuwd hoor, hoe zie jij hem dan?
Hij moest ook helemaal Prince Charming zijn natuurlijk. Die indruk kreeg ik wel in ieder geval.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Die vond ik ook leukquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:29 schreef Khaleesi het volgende:
Ja maar nu is ie net iets te veel Sawyer vind ik.
Ik tel gewoon Snow een beetje als Starkerigquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog een legitieme Stark nodig?Wie heb je dan in gedachten, Bran?
Prince Charming, dat is de juiste term voor hem in het beginquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
Hij moest ook helemaal Prince Charming zijn natuurlijk. Die indruk kreeg ik wel in ieder geval.
Ja die Gendry gaat wel, en die Grey Worm ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:29 schreef Khaleesi het volgende:
Dark horses voor de knapste man award zijn ook:
- Gendry
- Grey Worm
- Hodor
PODRICK PIEMEL. Mijn koffie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die Gendry gaat wel, en die Grey Worm ben ik wel benieuwd naar
En waarom noemt niemand het grote talent Podrick Piemel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |