quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht.... wat? Pardon?
[..]
Huh? Nu doe je het weer!!!!
Ladies and gentlemen, we found a flaw!!!!
quote:
hehehequote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Parthenogenesis ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hoe planten die zich voort eigenlijk?
Want we hebben weliswaar eieren gezien, maar die kwamen ergens uit een kistje of zo! Niet zo ploep uit de draak (tenminste, niet recent).
homoseksuele dierenseksquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:11 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer we die draken eens zien neuken.
Ik zat inderdaad al wel te denken van "Hmm, al die draken van Daenerys zijn naar mannen vernoemd".quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Parthenogenesis ?
Sommige hagedissen planten zich ook voort door gewoon een willekeurig geslacht aan te nemen, en zijn dus eigenlijk geslachtloos.
In de serie worden draken wel altijd mannelijk aangeduid.
Allemaal speculatie, we weten niks.
Brace yourselves..quote:
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolgadverquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
Die Shireen had wel wat draakachtigs op haar gezicht. Biedt ook mogelijkheden
...Summer is coming?!quote:
Oh ja, brrrrr! Ik zat echt te griezelen op de bank, ongelofelijk dat iemand dat zou doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het maar een eng mens, zoals ze d'r miskraampjes in potjes bewaarde
Dragons have no fixed gender differentiation - according to a measter dragons are “but now one and now the other, as changeable as flame” presumably meaning that they are able to change from one sex to the other and back for whatever reason.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Parthenogenesis ?
Sommige hagedissen planten zich ook voort door gewoon een willekeurig geslacht aan te nemen, en zijn dus eigenlijk geslachtloos.
In de serie worden draken wel altijd mannelijk aangeduid.
Allemaal sp3culatie, we weten niks.
Ook.quote:
Ik mijd die wiki altijd als de pest.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dragons have no fixed gender differentiation - according to a measter dragons are “but now one and now the other, as changeable as flame” presumably meaning that they are able to change from one sex to the other and back for whatever reason.
The dragon Syrax is referred to as a she-dragon, so presumably some dragons can remain a defined or fixed sex. It is not known if there is sexual dimorphism in dragons.
Iets van de boekenwiki, hier en daar wat weggehaald maar zie hier je ietwat vage antwoord.
Ja, als ze zulke abominaties als Renly, Loras en Cutebuttspyboy al zien dan kunnen we net zo goed alle grenzen over. Hek is toch al van ded damquote:
Nou ik dacht eigenlijk idd wel "Dat lijken wel schubben".quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
Die Shireen had wel wat draakachtigs op haar gezicht. Biedt ook mogelijkheden
vond Stannis echt heel knap gedaan in die scene!quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, brrrrr! Ik zat echt te griezelen op de bank, ongelofelijk dat iemand dat zou doen.
Snapte de ophef (in de serie zelf) over Tyrion gezicht ook niet. Ja, een flink litteken, maar ze (inclusief Tyrion zelf) doen allemaal net alsof zijn halve gezicht nu verdwenen is...quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, da's een beetje des Hollywoods denk ik dan maar
Al snap ik dan de keuze voor Loras niet helemaal, want dat zou toch de knapste van het land moeten zijn?Die vind ik dan weer niet zo heel bijzonder.
die rooie wildling wint van iedereenquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat vrouwen betreft vind ik Daenerys (op de eerste plaats) en Cersei (op de tweede plaats) torenhoog boven alle anderen uitsteken.
Maar Stannis gedraagt zich in de serie vooralsnog toch alleen nog maar als een gehersenspoelde lamzak of zie ik dat nou zo verkeerd?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
vond Stannis echt heel knap gedaan in die scene!
bij dat gifje wat eerder werd gepost hier dacht ik echt 'kop op Stannis ... bro'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |