quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom lig je in het ziekenhuis?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Blindedarmontsteking.geopereerd, terug naar huis, toen koorts, weer naar ziekenhuis
En roken veroorzaakt kanker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Trollscience het volgende:
alcohol kan ernstige schade aan de prefrontale cortex aanrichten
Omdat toen ik gisteren naar de oosterpoort liep langs een huis liep en iemand was saxofoon speelde en jij zei daar ergens te wonen.quote:
Daar was ik ook gister!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat toen ik gisteren naar de oosterpoort liep langs een huis liep en iemand was saxofoon speelde en jij zei daar ergens te wonen.
Tevens GroningenGewoon om 6 uur sochtends even de stad nog in een biertje te doen bij de drie gezusters
Of daar onder iig
ja maar als je homoseks hebt maakt het al niet meer uit want dan heb je al een hersenbeschadigingquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
En roken veroorzaakt kanker.
Homoseks veroorzaakt aids.
Weetje?
Yolo.
nee ik weet niet wat het is opeensquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hypo, het zit je echt niet mee hé?Kusje van mij
Dat kleine kroegje daaronder? Was rond 5 uur half 6 dacht ik. Heel snel 1 biertje halen met iemand die een maat van me zou kennenquote:
Je hebt iig heppie, lucky bastardquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee ik weet niet wat het is opeensdanke
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar als je homoseks hebt maakt het al niet meer uit want dan heb je al een hersenbeschadiging
Heppiequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt iig heppie, lucky bastard
AIVD overvalt je tent ditdatquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lol ik wilde op hypo reageren en ik zit in het vorige topic en toen reageerde ik toch zonder dat het kon en toen stond er: ILLEGALE ACTIE: JE IP-ADRES WORDT OPGESLAGEN.
Doet ie goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppiedie hier tot vandaag is gebleven
zo lief.
Daarom verbod op homoseks.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
En roken veroorzaakt kanker.
Homoseks veroorzaakt aids.
Weetje?
Yolo.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lol ik wilde op hypo reageren en ik zit in het vorige topic en toen reageerde ik toch zonder dat het kon en toen stond er: ILLEGALE ACTIE: JE IP-ADRES WORDT OPGESLAGEN.
illegalen moeten het land uit worden gezet :S:Squote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Laat ze maar komen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AIVD overvalt je tent ditdat
Eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar als je homoseks hebt maakt het al niet meer uit want dan heb je al een hersenbeschadiging
De driequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kleine kroegje daaronder? Was rond 5 uur half 6 dacht ik. Heel snel 1 biertje halen met iemand die een maat van me zou kennen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
De drieom 6 uur lag ik KO. 11 uur wakker en om 3 weer aan t bier en net bij Ocean 41
Heb haar niet gezien bij de oosterpoort, maar was daar al vrij vroeg weg, laatste DJ was meh en we waren doodquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Etsu het volgende:
En omg VA ik heb DV gespot maar ze bleef verlegen ergens achterin zitten
Was naar haar toe gegaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Etsu het volgende:
En omg VA ik heb DV gespot maar ze bleef verlegen ergens achterin zitten
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Arm is dicht, had je gister er moeten zijn. xoxo
Arm?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Arm is dicht, had je gister er moeten zijn. xoxo
Ja joh, op bar klimmen. Ik zocht d'r zoquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu even niet, zit al vanaf 3 uur aan t bier en nu gaan we naar een homobar
Dus je hebt sex met dr gehadbegrijp ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja joh, op bar klimmen. Ik zocht d'r zo
Toen zag ik d'r en zei: SABIEN!
Zij keek en zwaaide
Ik wachtte tot ze kwam maar ze kwam niet
Toen biertje gekocht en betaald aan iemand anders en DV schonk in![]()
Toen even d'r aangekeken en toen was ik weg.
Misschien schaamde ze zichquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja joh, op bar klimmen. Ik zocht d'r zo
Toen zag ik d'r en zei: SABIEN!
Zij keek en zwaaide
Ik wachtte tot ze kwam maar ze kwam niet
Toen biertje gekocht en betaald aan iemand anders en DV schonk in![]()
Toen even d'r aangekeken en toen was ik weg.
Roken + bier + sterke drank = ongezond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik wilde vragen of je weer helemaal gezond was, maar die heb je zo ook wel beantwoord.
Ik kwam klaar toen ik d'r zag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus je hebt sex met dr gehadbegrijp ik
I'm the bestquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien schaamde ze zich
Je kan nu wel zeggen dat je bier van DV hebt gekregen
Als in van je koorts af zijn, jij mofo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Roken + bier + sterke drank = ongezond.
Don't push it.quote:
Wthquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:09 schreef Taexon het volgende:
Mensen ik heb een dilemma, is het normaal dat als ik heerlijk mijn reet aan het afvegen ben op de wc.
Ineens Prom naast me staat en zegt dat ik raar ben omdat ik niet staand mijn kont afveeg
Uhm ja.quote:
'kijk' je wel wanneer je veegt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:09 schreef Taexon het volgende:
Mensen ik heb een dilemma, is het normaal dat als ik heerlijk mijn reet aan het afvegen ben op de wc.
Ineens Prom naast me staat en zegt dat ik raar ben omdat ik niet staand mijn kont afveeg
Naja je kan op de wc boven zeg maar naar binnenkijken vanaf de gangquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm ja.
Sowieso dat zij bij je naar binnenkomt als je op de wc zit, is al echt heel erg raar
Nouja, het lijkt mij nogal awkwardquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja je kan op de wc boven zeg maar naar binnenkijken vanaf de gang
Vraag niet waarom(niet mijn huis)
Maar als we gaan douchen zie je elkaar ook wel eens naar de wc gaan, dat is toch niet raar imo?
Daar kan je wel flink wat biertjes van nuttigen jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
Omg een vriend van me heeft ¤50,- gevonden op de grond, dat wordt zuipen.
Ja okay. in zoverre zit ik dan ook, wel voorover gebukt zodat het grondig kan gebeurenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kijk of er nog poep aan het papier komt
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja okay. in zoverre zit ik dan ook, wel voorover gebukt zodat het grondig kan gebeuren
Misschien heeft ze wel interesse in die vormen van uh seksueel genotquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoezo, ze kiest er zelf voor om ineens me te gaan aanstaren
Naw dat heeft ze nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel interesse in die vormen van uh seksueel genot
Hoezo?quote:
Beter kippen houwenquote:
Ik ook heur.quote:
Mooizo, ach als het maar gezellig was toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goed! wel moet van het stappen vanmiddag, met jou dan?
Overdag is Fok-it een doodgewone jongen, maar als de lampen gedimd zijn, en de kinders slapen verkleed hij zich..quote:
Nu toch niet dan. Ik slaap nog niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overdag is Fok-it een doodgewone jongen, maar als de lampen gedimd zijn, en de kinders slapen verkleed hij zich..
als een vrouw #Jambers
Jazeker en tofquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo, ach als het maar gezellig was toch?
Gaat hier prima, weer bij Prom (hele vakantie aan elkaar vast) dus kan niet beter
Ik wist niet dat jij een kind wasquote:
Ahgossquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja toch? Volgens de wet nog niet geheel afhankelijk. #tienerleven
van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Moet godverdomme beginnen met leren maar stel het al twee dagen uit
Ja, even op de vrijmarkt gestaan. Met andere woorden: met een vriendin op de markt als idioten gedragen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhgossHeb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, even op de vrijmarkt gestaan. Met andere woorden: met een vriendin op de markt als idioten gedragen.![]()
Und du?
Basisregelsquote:
Uhmm, ja... Hinkelen, rare dansjes, stomme liedjes zingen, springen, rare verkooppraatjes etc.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo?
Nah, not muchGa zaterdag op vakantie dus nu geen behoefte om nog veel geld uit te geven aan dingen enzo
Ja maar ik heb geen ov en als ik ergens heen wilde was het naar Amsterdam dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhmm, ja... Hinkelen, rare dansjes, stomme liedjes zingen, springen, rare verkooppraatjes etc.![]()
Waar ga je heen?Overigens is het onmogelijk op om de vrijmarkt veel uit te geven. Fucking gierigaards die er rondlopen.
Oeh la la.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen ov en als ik ergens heen wilde was het naar Amsterdam dus![]()
En ik ga interrailenwaarheen weet ik eigenlijk nog steeds niet
Alleen de eerste dag naar Munchen als tussenstop en de 2de dag doorreizen naar Rome, daar blijf ik ongeveer 3 daagjes en vanaf daar nog geeeen idee
Ben ik al tevaak geweest. Ik wilde laatste paar dagen stranddaagjes maken, in Nice bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oeh la la.Je kan ook via Frankrijk teruggaan. Pitstop Parijs?
Haten op FC Kipquote:
Kom na een paar dagen strand thuis in een land met stromende regen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik al tevaak geweest. Ik wilde laatste paar dagen stranddaagjes maken, in Nice bijvoorbeeld.
Maar als het slecht weer is daar, wijk ik inderdaad wel uit naar Parijs, blijft een chille stad.
inderdaad kut fransozen en n kut stad :pquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom na een paar dagen strand thuis in een land met stromende regen.Snap overigens niet zo wat er zo leuk is aan Parijs.
Ja dat heb je altijd als je in Nederland komt, fucklandquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom na een paar dagen strand thuis in een land met stromende regen.Snap overigens niet zo wat er zo leuk is aan Parijs.
waarom een kutstad?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
inderdaad kut fransozen en n kut stad :p
Klopt, qua sfeer is Londen of Berlijn wel leuker ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
de hele sfeer en alles. Geef mij maar Londen
En ik heb gehoord dat je in Berlijn heel aardig kunt stappenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, qua sfeer is Londen of Berlijn wel leuker ja.
bedrijfskunde in antwerpenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha veel succes dan!
Al een idee wat je voor vervolgopleiding wil gaan doen?
Helleu ^^quote:
Kloptquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
En ik heb gehoord dat je in Berlijn heel aardig kunt stappen
volgend jaar na havo ( ben blijven zitten op 0.01 ) Aeronatical Engineering op Inholland Delft ofiets met economie op avansquote:
Dat doe ik meestal met tandpasta.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat heb je altijd als je in Nederland komt, fucklandach misschien blijf ik gewoon wel hele week in Rome, als ik leuke mensen ontmoet bijvoorbeeld
![]()
Nouja, het is niet mijn favoriete stad maar het heeft wel leuke stukken. Montmatre is echt wel heel erg leuk gedeelte bijvoorbeeld van Parijs
SPOILER: op de tinychatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal met tandpasta.
Gekke Limbo![]()
2;3;q;:d
![]()
![]()
![]()
Qua sfeer zoals ik al zei Berlijn, maar Rome vond ik ook geweldig aleen ben daar nog maar 1 keer een halve dag geweest. dus dat stond meteen op mijn lijstje. Dat wil ik gewoon echt nog keer goed beleven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik plan dan altijd de volgende vakantie half in.
![]()
Wat is jouw favoriete stad dan?
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef arachide. het volgende:
Ja vet leuk mensen van de sc naar de tc. Echt vet leuk
Ga slapen dan.quote:
Ah, tof.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua sfeer zoals ik al zei Berlijn, maar Rome vond ik ook geweldig aleen ben daar nog maar 1 keer een halve dag geweest. dus dat stond meteen op mijn lijstje. Dat wil ik gewoon echt nog keer goed beleven.
En na volgend jaar denk ik New York want daar ga ik heen
Nouja, mijn moeder is net terug uit California en die is echt helemaal om. Die vind het helemaal geweldigquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga slapen dan.
[..]
Ah, tof.New York lijkt mij ook wel een leuk om een keer te zien, maar voor echt echt Amerika kan je beter naar een andere stad toe.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik heet u allen welkom:Daar gaat m'n postcount niet omhoog.SPOILER: op de tinychatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had je moeder heel lief moeten aankijken en moeten vragen of je mee mocht als haar bagage.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, mijn moeder is net terug uit California en die is echt helemaal om. Die vind het helemaal geweldigEn meestal hebben mensen een verkeerd beeld bij Amerikanen maar dat is dus allemaal onzin
Volgens haar echt heel erg lieve mensen en allemaal heel erg behulpzaam en alles. Toch best apart, zou je niet zo 1,2,3 zeggen
Klopt. Zo`n gids van haar zei ook van: je moet Amerika ook niet als 1 geheel zien, in elke staat hebben mensen ook wel een andere mentaliteit, en hele andere manieren enzoquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je had je moeder heel lief moeten aankijken en moeten vragen of je mee mocht als haar bagage.Maar ja, is wel jammer dat mensen vaak een verkeerd beeld hebben van Amerika. Heb ik eigenlijk ook wel een beetje, ook al weet ik dat het niet klopt. Komt door die groep idioten die er rondlopen.
Sociaal in het verkeer. Amerika, geef dat Utrecht even. Daar gaan ze al schelden en vloeken zodra je op de fiets een foutje maakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zo`n gids van haar zei ook van: je moet Amerika ook niet als 1 geheel zien, in elke staat hebben mensen ook wel een andere mentaliteit, en hele andere manieren enzoMaar bijvoorbeeld in het verkeer. er krijgen daar mensen gewoon amper een verkeersboete, omdat iedereen zich aan de regels houdt, geen bumperkleven agressieve mensen in het verkeer. dat soort onzin.
En als je dan even nu denkt aan Amerika: snelle auto`s, druk druk druk. asociaal misschien ook wel. Is toch raar
In Utrecht hoef je ook niets met een auto te proberenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sociaal in het verkeer. Amerika, geef dat Utrecht even. Daar gaan ze al schelden en vloeken zodra je op de fiets een foutje maakt.
Extra genot: al die verbouwen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Utrecht hoef je ook niets met een auto te proberenecht onbegonnen werk
Ooit wordt hij misschien ook zo groot. Geduld Jordyquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooit wordt hij misschien ook zo groot. Geduld Jordy
Naja, opzich is meeste wel lopend te doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Extra genot: al die verbouwen.Door het stadscentrum fietsen is ook al zo'n ramp. Het is gewoon onmogelijk...
Maar meisje heeft haar fiets nodig als fiets. Niet als wandelstok.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, opzich is meeste wel lopend te doen
Wat heeft het geluid van een sprinkhaan hiermee te maken?quote:
Niet kunnen vliegenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar meisje heeft haar fiets nodig als fiets. Niet als wandelstok.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft het geluid van een sprinkhaan hiermee te maken?
quote:
Maar jouw school zit toch op de Uithof?quote:
jawohlquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jouw school zit toch op de Uithof?
Heeft broertje van mij ook gezeten, op dezelfde faculteit danquote:
Welk jaar?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft broertje van mij ook gezeten, op dezelfde faculteit danen mijn nichtje zelfde opleiding als jij
quote:
Uhh..nouja, ze is afgestudeerd dusquote:
Hoe kom jij daar aan?quote:
Krabbemanssquote:
Ik bied de helftquote:
zo ben jij ook ontstaan manquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef Trollscience het volgende:
GADVERDAMME MIJN OUDERS ZIJN AAN HET NEUKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef Trollscience het volgende:
GADVERDAMME MIJN OUDERS ZIJN AAN HET NEUKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, daar wil ik toch wel wat meer voor hoor...quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
die vriendin van je ze was toch te koop xD
2 euro en 10 centquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, daar wil ik toch wel wat meer voor hoor...
Zo, jij was fanatiek op de rommelmarkt vandaag.quote:
ik kom uit de diepvries XDquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee man ik was onbevlekte ontvangenis alles
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo, jij was fanatiek op de rommelmarkt vandaag.
quote:
En je krijgt happy ending bij mij.quote:
Nope.quote:
Op een camping zonder wifi is inderdaad wel killing jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
DIG / probleem met een openbare hotspot
Ja gouden munten toch?quote:
Dan heb ik altijd nog gratis 3Gquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een camping zonder wifi is inderdaad wel killing ja
3g bij T-Mobile staat 3g gelijk aan geen internetquote:
In een zwaarbewaakte kluis in Goudgrijp toch?quote:
golddigerquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een zwaarbewaakte kluis in Goudgrijp toch?
Whatsapp hem dan Gquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jwz G.
Moet hem spreken.
En jullie zijn niet gezellig.
Wij zijn hartstikke leuk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jwz G.
Moet hem spreken.
En jullie zijn niet gezellig.
Ook best leuk jaquote:
Ga weg dan als je hem wilt opkrikkenquote:
je hoeft niet boos te wordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek ik heb je niks gevraagd![]()
![]()
Nou, dan weet je het nu tochquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje, daar ging de biologieles die ik heb gemist dus over...
Je hebt niemand iets gevraagd sahbiquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek ik heb je niks gevraagd![]()
![]()
Al je vragen toen had je naar de seksrubriek van de Tina kunnen sturen manquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje, daar ging de biologieles die ik heb gemist dus over...
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik werd in de trein uitgescholden voor arrogant kk hoer.
arrogante*quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik werd in de trein uitgescholden voor arrogant kk hoer.
Waar dit forum wel niet handig voor is.quote:
Ja vrouw, was iemand maar eerder met die informatie gekomen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al je vragen toen had je naar de seksrubriek van de Tina kunnen sturen man
Ik keek arrogant volgens een vrouw van rond de 30 met een peuk.quote:
Een 30 jarige vrouw die iemand arrogante kk hoer noemt, is ook wel beetje jammer hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik keek arrogant volgens een vrouw van rond de 30 met een peuk.
Maar zij was gewoon dronken, want ik kijk altijd lief.
Ja, en haar vriend schold een ander jongen uit die daar langs wou, tokkiesquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een 30 jarige vrouw die iemand arrogante kk hoer noemt, is ook wel beetje jammer hoorJezus. dronken of niet
Lang niet gesproken omg omgquote:
Hatenquote:
Lekker stel inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en haar vriend schold een ander jongen uit die daar langs wou, tokkies
Vaag maar entertainingquote:
laatst wou een bejaarde niet voor me op staan heb hem es even duidelijk gemaakt dat ie gvd moes opkkre met zn kkr rollator!!!!!!!1quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
Alsof jullie nooit iemand in de trein hebben uitgescholden voor arrogante kk hoer.
Sneu hoor, dat niet toegeven.
Ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wou haar bijna slaan, maar ik heb me ingehouden. Wie is er trots??
OMG WP IS HIERquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
verrekte koekwaus!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
laatst wou een bejaarde niet voor me op staan heb hem es even duidelijk gemaakt dat ie gvd moes opkkre met zn kkr rollator!!!!!!!1
Gast, geeft dat mens gewoon een trap voor der harses. Veel efficiënter.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
laatst wou een bejaarde niet voor me op staan heb hem es even duidelijk gemaakt dat ie gvd moes opkkre met zn kkr rollator!!!!!!!1
Maar ik moest snel overstappen, en zij gingen gewoon daar op de trap zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker stel inderdaadDaar zou ik al sowieso niet bij zitten als ik zulke mensen zag zitten
Kbbyquote:
Als iemand zoiets over je zegt moet je d'r gewoon een keiharde vuist op de slaap gevenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Kom je me dan opzoeken in jeugdgevangenis?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als iemand zoiets over je zegt moet je d'r gewoon een keiharde vuist op de slaap geven
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik moest snel overstappen, en zij gingen gewoon daar op de trap zitten.
Mits seksquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom je me dan opzoeken in jeugdgevangenis?
quote:
Waarom?quote:
Boeiuh!! yoloquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ik dan niet genoeg verkracht word.
Ik hou ook van jou en je baardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |