Ja, even op de vrijmarkt gestaan. Met andere woorden: met een vriendin op de markt als idioten gedragen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhgossHeb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, even op de vrijmarkt gestaan. Met andere woorden: met een vriendin op de markt als idioten gedragen.![]()
Und du?
Basisregelsquote:
Uhmm, ja... Hinkelen, rare dansjes, stomme liedjes zingen, springen, rare verkooppraatjes etc.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo?
Nah, not muchGa zaterdag op vakantie dus nu geen behoefte om nog veel geld uit te geven aan dingen enzo
Ja maar ik heb geen ov en als ik ergens heen wilde was het naar Amsterdam dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhmm, ja... Hinkelen, rare dansjes, stomme liedjes zingen, springen, rare verkooppraatjes etc.![]()
Waar ga je heen?Overigens is het onmogelijk op om de vrijmarkt veel uit te geven. Fucking gierigaards die er rondlopen.
Oeh la la.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen ov en als ik ergens heen wilde was het naar Amsterdam dus![]()
En ik ga interrailenwaarheen weet ik eigenlijk nog steeds niet
Alleen de eerste dag naar Munchen als tussenstop en de 2de dag doorreizen naar Rome, daar blijf ik ongeveer 3 daagjes en vanaf daar nog geeeen idee
Ben ik al tevaak geweest. Ik wilde laatste paar dagen stranddaagjes maken, in Nice bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oeh la la.Je kan ook via Frankrijk teruggaan. Pitstop Parijs?
Haten op FC Kipquote:
Kom na een paar dagen strand thuis in een land met stromende regen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik al tevaak geweest. Ik wilde laatste paar dagen stranddaagjes maken, in Nice bijvoorbeeld.
Maar als het slecht weer is daar, wijk ik inderdaad wel uit naar Parijs, blijft een chille stad.
inderdaad kut fransozen en n kut stad :pquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom na een paar dagen strand thuis in een land met stromende regen.Snap overigens niet zo wat er zo leuk is aan Parijs.
Ja dat heb je altijd als je in Nederland komt, fucklandquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom na een paar dagen strand thuis in een land met stromende regen.Snap overigens niet zo wat er zo leuk is aan Parijs.
waarom een kutstad?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
inderdaad kut fransozen en n kut stad :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |