Een 30 jarige vrouw die iemand arrogante kk hoer noemt, is ook wel beetje jammer hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik keek arrogant volgens een vrouw van rond de 30 met een peuk.
Maar zij was gewoon dronken, want ik kijk altijd lief.
Ja, en haar vriend schold een ander jongen uit die daar langs wou, tokkiesquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een 30 jarige vrouw die iemand arrogante kk hoer noemt, is ook wel beetje jammer hoorJezus. dronken of niet
Lang niet gesproken omg omgquote:
Hatenquote:
Lekker stel inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en haar vriend schold een ander jongen uit die daar langs wou, tokkies
Vaag maar entertainingquote:
laatst wou een bejaarde niet voor me op staan heb hem es even duidelijk gemaakt dat ie gvd moes opkkre met zn kkr rollator!!!!!!!1quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
Alsof jullie nooit iemand in de trein hebben uitgescholden voor arrogante kk hoer.
Sneu hoor, dat niet toegeven.
Ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wou haar bijna slaan, maar ik heb me ingehouden. Wie is er trots??
OMG WP IS HIERquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wou haar bijna slaan, maar ik heb me ingehouden. Wie is er trots??
verrekte koekwaus!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
laatst wou een bejaarde niet voor me op staan heb hem es even duidelijk gemaakt dat ie gvd moes opkkre met zn kkr rollator!!!!!!!1
Gast, geeft dat mens gewoon een trap voor der harses. Veel efficiënter.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
laatst wou een bejaarde niet voor me op staan heb hem es even duidelijk gemaakt dat ie gvd moes opkkre met zn kkr rollator!!!!!!!1
Maar ik moest snel overstappen, en zij gingen gewoon daar op de trap zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker stel inderdaadDaar zou ik al sowieso niet bij zitten als ik zulke mensen zag zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |