Klopt, qua sfeer is Londen of Berlijn wel leuker ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
de hele sfeer en alles. Geef mij maar Londen
En ik heb gehoord dat je in Berlijn heel aardig kunt stappenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, qua sfeer is Londen of Berlijn wel leuker ja.
bedrijfskunde in antwerpenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha veel succes dan!
Al een idee wat je voor vervolgopleiding wil gaan doen?
Helleu ^^quote:
Kloptquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
En ik heb gehoord dat je in Berlijn heel aardig kunt stappen
volgend jaar na havo ( ben blijven zitten op 0.01 ) Aeronatical Engineering op Inholland Delft ofiets met economie op avansquote:
Dat doe ik meestal met tandpasta.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat heb je altijd als je in Nederland komt, fucklandach misschien blijf ik gewoon wel hele week in Rome, als ik leuke mensen ontmoet bijvoorbeeld
![]()
Nouja, het is niet mijn favoriete stad maar het heeft wel leuke stukken. Montmatre is echt wel heel erg leuk gedeelte bijvoorbeeld van Parijs
SPOILER: op de tinychatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal met tandpasta.
Gekke Limbo![]()
2;3;q;:d
![]()
![]()
![]()
Qua sfeer zoals ik al zei Berlijn, maar Rome vond ik ook geweldig aleen ben daar nog maar 1 keer een halve dag geweest. dus dat stond meteen op mijn lijstje. Dat wil ik gewoon echt nog keer goed beleven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik plan dan altijd de volgende vakantie half in.
![]()
Wat is jouw favoriete stad dan?
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef arachide. het volgende:
Ja vet leuk mensen van de sc naar de tc. Echt vet leuk
Ga slapen dan.quote:
Ah, tof.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua sfeer zoals ik al zei Berlijn, maar Rome vond ik ook geweldig aleen ben daar nog maar 1 keer een halve dag geweest. dus dat stond meteen op mijn lijstje. Dat wil ik gewoon echt nog keer goed beleven.
En na volgend jaar denk ik New York want daar ga ik heen
Nouja, mijn moeder is net terug uit California en die is echt helemaal om. Die vind het helemaal geweldigquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga slapen dan.
[..]
Ah, tof.New York lijkt mij ook wel een leuk om een keer te zien, maar voor echt echt Amerika kan je beter naar een andere stad toe.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik heet u allen welkom:Daar gaat m'n postcount niet omhoog.SPOILER: op de tinychatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Je had je moeder heel lief moeten aankijken en moeten vragen of je mee mocht als haar bagage.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, mijn moeder is net terug uit California en die is echt helemaal om. Die vind het helemaal geweldigEn meestal hebben mensen een verkeerd beeld bij Amerikanen maar dat is dus allemaal onzin
Volgens haar echt heel erg lieve mensen en allemaal heel erg behulpzaam en alles. Toch best apart, zou je niet zo 1,2,3 zeggen
Klopt. Zo`n gids van haar zei ook van: je moet Amerika ook niet als 1 geheel zien, in elke staat hebben mensen ook wel een andere mentaliteit, en hele andere manieren enzoquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je had je moeder heel lief moeten aankijken en moeten vragen of je mee mocht als haar bagage.Maar ja, is wel jammer dat mensen vaak een verkeerd beeld hebben van Amerika. Heb ik eigenlijk ook wel een beetje, ook al weet ik dat het niet klopt. Komt door die groep idioten die er rondlopen.
Sociaal in het verkeer. Amerika, geef dat Utrecht even. Daar gaan ze al schelden en vloeken zodra je op de fiets een foutje maakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zo`n gids van haar zei ook van: je moet Amerika ook niet als 1 geheel zien, in elke staat hebben mensen ook wel een andere mentaliteit, en hele andere manieren enzoMaar bijvoorbeeld in het verkeer. er krijgen daar mensen gewoon amper een verkeersboete, omdat iedereen zich aan de regels houdt, geen bumperkleven agressieve mensen in het verkeer. dat soort onzin.
En als je dan even nu denkt aan Amerika: snelle auto`s, druk druk druk. asociaal misschien ook wel. Is toch raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |